2015. in review

Hajd’ kao jedan novogodišnji blog. Why not!?

Godina iza mene je bila uspešna. Pale su neke odluke za prošlu Novu, koje sam realizovala. Da, da – moguće je i ispoštovati novogodišnje odluke.

Prva je bila da ću da se klonim jedača dobrog vajba. Znate, to su oni ljudi koji su tu samo kad im nešto treba od vas. Uglavnom da vam se iskukaju, pa da im bude bolje. A to što ti posle kafe s njima dođe u Lepenicu ‘ladnu da skačeš pa skači ka’si blesav, ne tiče ih se. Lista ljudi s kojima sad kafenišem je pala na 5 slova, al’ ne da mi nije žao, nego pojma nemate kako sam rasterećena.

Druga odluka je bila da se manem televizora. Ta kutija u 21. veku nema neku pametnu svrhu. Sve što mi se gleda, mogu da pogledam online. Još bolje: skinem, pa odgledam kad mi se gleda. A i dobila sam na prostoru u sobi izbacivanjem TVa. S tim u vezi, imam 2 televizora na prodaju, pa ako nekome treba TV – prodajem povoljno.

Ne diskutujem više ni o politici, što ne znači da ne pratim dešavanja. Prosto, ćutim. Zašto? Zato što nakon ozbiljne neprijatnosti koju imadoh zbog iznošenja svojih stavova, osim par ljudi – niko se nije potresao. Niko nije pružio podršku. Niko se nije ni udostojio da pozove i pita kako sam. Daleko bilo da je nekome palo na pamet da uradi nešto konkretno, u smislu stane u odbranu. Ne, ne. I onda shvatiš da ljude zabole dupe za tebe (i one u politici, a i one van nje). Kad njih zabole za mene i ljude slične meni, onda i mene zabole moje za njih. Ko od mene traži političku podršku – u pogrešnu crkvu je došao bogu da se moli. Da budem jasnija:

zabole me dupe za vas, bre!

Svoje političke borbe vodite van mog atara. Btw, i dalje tvrdim da su svi isti – razlika je samo u šminkeraju.

Zatim, tu je i razvod. Onaj de jure. Iako ex hazbent i ja de facto ne živimo godinama zajedno, daj da više stavim(o) tačku i na to. Ofkors da se razvod nije završio u ovoj godini i da će se završiti naredne, ali i predaja obilne dokumentacije je ogroman uspeh, trust me! Setite se samo peripetija oko preseljenja u Kragujevac. 🙂

Živim sad i zvanično u Kragujevcu sa Naslednicima. Mislim da je ovaj grad daleko humanije i bezbednije mesto za odgajanje dece od Beograda. Nisu uskraćeni ni na koji način preseljenjem. Svi sadržaji i aktivnosti koje su dostupne u Beogradu, dostupne su i ovde. Ruku na srce, ovde manjka splavova i starleta, al’ to je samo bonus. 😉

Pokrenula sam lični projekat, blog o roditeljstvu, Twins: Tips & Tricks. Pored toga što sam zadovoljna što je projekat prešišao očekivanja, mogu da vam kažem da se osećam ispunjeno dok tamo pišem. Još više me raduje činjenica da ima ljudi koji su me zdušno podržali, pomogli…

Ovom prilikom se po nti put zahvaljujem Nevenu na donaciji domena i hostinga!!!!

Nevene, hvala ti što veruješ u mene.

Veliko hvala i deto.rs na vizitkama!

Miodraže, pa nemaš pojma koliko su mi vizitke pomogle na par frontova i to pomogle big time!

CSBVsPZUsAA6g02.jpg large

3T je i jedan od razloga zašto sam zapostavila ovaj blog, pa pišem jednom kvartalno u proseku (a i manje). Iako je tako, ovaj blog mesečno u proseku poseti 3167 ljudi. Znam, znam, poseta bi bila veća da pišem redovnije, al’ shvatite me: NE POSTIZAVAM! 🙂

Hvala vam što me čitate. Neću obećavati da ću naredne godine pisati češće, jer istina je da verovatno neću. 🙂

Kako u poslednje vreme mnogi trenduju ‘prvi put u istoriji…’, a neko sam ko voli da prati trendove, onda ćemo ovako:

PRVI PUT U ISTORIJI MOG BLOGOVANJA (KOJE TRAJE OD 1999. GODINE) PREDSTAVLJAM VAM ZVANIČAN STATISTIČKI IZVEŠTAJ ZA GODINU NA IZMAKU, A U VEZI SA OVIM BLOGOM!

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2015 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 38,000 times in 2015. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 14 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Esam bila dobra? Msm, ‘sam lepo to najavila? ‘el vam se dopao ‘prvi put u istoriji’ momenat? Kako sam ispoštovala trend? 🙂

I na kraju, kao potpuna poslastica:

BILA SAM NA STAR WARS PREMIJERI!

12369016_10206583304114323_4382482084270189882_n

I to bi bilo to za ovu godinu. Čitamo se i naredne. 🙂

May the Force B with U!

Comment

