(RE)KAPITULACIJA

Sve bih da saberem utiske na jednom mestu o prošloj godini, koja mi je (kao i mnogima) bila… pa, bila loša. Te neke, lične loše stvari, sam rešila da ostaju u 2014. Takođe, rešila sam da mnoge pojave, događaje, a i ljude zakopam u poslednjim trenucima 2014.

Ono što me posebno nervira u vezi sa proteklom godinom je TOLD YOU SO!

Jeste, ako se sećate, sve što sam rekla – ostvarilo se. A tako sam htela da ne budem u pravu…

Međutim, ono što me je potpuno porazilo i dovelo do bljuc osećaja je primitivizam. Primitivizam koji se uvukao u sve pore društva. Ta međusobna obraćanja ljudi koji se ne poznaju ili se poznaju, taj ton, taj primitivni ton… zar i vas ne tera na povraćanje!?

I onda shvatiš da su ti neki tu samo zbog sebe, ne zbog nas. Da nam je elita identična prosečnom građaninu. Shvatiš da smo zagazili u mulj kao društvo. Shvatiš da nema volje da nas bilo ko izvuče iz tog blata, jer primitivnima se lakše manipuliše. Zašto bi bilo ko išao da sluša Dominga, kad je Ceca srBska majka!?

Ne znam za vas, ali ja sam našla model ponašanja za preživljavanje u ovom okruženju: filtriram.

Imam svoj Univerzum. I branim ga. Ne puštam spodobama da mu naruše granice. Moj je. U njega sam uvukla slične sebi. I lepo nam je. Osmatram taj drugi, veći Univerzum i na momente se zgrozim. Ali tu sam.

Moj Univerzum je poslednja linija odbrane normalnosti. Normalnosti kakvu čestit i obrazovan svet poznaje. Jeste, nije me blam da kažem da sam obrazovana. To je fact. I ima još ljudi sličnih meni. To što neke žulja što su „slepi kod očiju“ nije moj problem.

Ne želim primitivizam ni u tragovima oko sebe. Zato IgnoreMode #ON.

Pitaju me zašto ne ulazim u fight. Zato što što biram gde trošim energiju.

Iluzorno je poželeti da negativno nestane u 2015. Nismo deca. Deda Mraz ne postoji, a nama će baš ovako (a i gore) biti i narednih decenija. Zašto? Zato što smo umorni od svega, sjebani smo generacijski. Zato.

Rešenje je da napravite sopstvene Univerzume, da se fokusirate na nešto i vozite. Ja sam odabrala posao. Posao, zato što sam tu dominantna.

Rekoše mi neki skoro da sam kapitulirala. Kapitulirala zbog ovog stava. Ti neki nisu nikad igrali šah. 😉

Ne znam šta želim u 2015., ali odlično znam šta ne želim: energetski vampiri mogu da odjebu. Nisam politički korektna, a ni tolerantna. Baš me briga da l’ vam se dopadam ovakva kakva sam ili ne.

Prosto, neka 2015. teče, pa ću videti dokle ću da doveslam…

srecni_praznici

3 thoughts on “(RE)KAPITULACIJA

Comment

