Obrazloženje hotela

Kako sam danas i obećala gospodinu koji mi je poslo mail, objavljujem u celosti obrazloženje hotela “Mona”, koje mi je danas u 11:33 stiglo:

Poštovana,

 Koristim priliku da Vas ovim putem obavestim da sam se protekla dva dana, od kako smo dobili komentare na naš rad, temeljno angažovao kako bih ispitao eventualne propuste u radu hotelskog osoblja ili propuste u politici prodaja.

 Kao i što ste sami primetili, veoma smo aktivni na društvenim mrežama u cilju promovisanja usluga, ali i u cilju dobijanja kvalitetnih povratnih informacija od bivših, sadašnjih i budućih gostiju. U tome jeste lepota i kvalitet, jer svako može da kaže šta želi i šta misli.

 Zato svaki komentar temeljno pratimo i analiziramo u cilju poboljšanja usluga i ponude hotela.

 Činjenica je da je recepcioner u prvom dopisu poslao pogrešan obračun, ali se ubrzo ispravio i poslao tačan. Takođe, kako ste primetili, neprofesionalnost u ophođenju u emailu koji je poslat oko 3h ujutru je naš propust. Zbog navedenih nepravilnosti, recepcioner je upozoren, a uslediće i dodatna obuka sektora recepcije u poslovnoj korespodenciji i vršenju rezervacija

Iz svega navedenog, izvinjavam Vam se u svoje ime i ime hotela koji zastupam.

Ključno pitanje koje je izazvalo negativne komentare sa Vaše strane jeste politika prodaje, tj. iskazivanja  cena usluga.

Moram priznati da sam pokušavao da pronađem naš propust u ovom delu, ali nakon analize smatram da nismo ni na koji način doveli bilo koga u obmanu, niti smo bilo koju kategoriju gostiju doveli u nepovoljan, tj. diskriminisan položaj.

Videćete da je naša ponuda i dalje nepromenjena, i da ona poštuje sve propise koje se odnose na formiranje i iskazivanje cena. Svako ko prođe kroz proces on line rezervacije, ili sam izračuna putem zvaničnog cenovnika hotela usluge koje želi, videće da nema ni govora o diskriminaciji.

Moram napomenuti da u ponudi jasno piše da je cena “od” gde je navedena cena u predsezoni po tipu sobe, da paket važi u periodu kraja juna do septembra, da ispod ponude ima link ka on line rezervaciji, gde se automatski može izračunati cena. Jednostavno, u ponudi ne možemo iskazati sve varijante cena koje su moguće obzirom na tip sobe, broj osoba, period boravka, i zato je navedena da se cena kreće “od,” a za dalje korake izračunavanja sledi on line rezervacija, email, telefonski poziv ili live chat.

Konkretno, u vašem slučaju Vi ste tražili ponudu za avgust kada su najviše cene, jer je sezona, kao i jednokrevetnu sobu u pratnji dva detata koja borave gratis. Takvu ponudu smo Vam i poslali, a ona nije ni na koji način disriminušuća prema bilo kojoj kategoriji gostiju, pa ni prema Vama.

Ovo pišem iz razloga kako bih Vam argumentovano obrazložio politiku prodaja, ne samo našu, već i politiku prodaja u evropskim resort hotelima, što možete sresti i u turističkim agencijama. Videćete da je cena jednokrevetne sobe (ili single use kako se često u terminologiji navodi) uvek nešto malo niža od dvokrevetne sobe. Često čak i ista, boravilo jedna ili dve osobe, plaćate isto. Otuda i proizilazi da je cena po osobi kada borave dve plative osobe, niža od cene kada boravi jedna plativa osoba.

Nadam se da imate razumevanja za moju potrebu da Vam uputim ovo pismo, a stojim Vam na raspolaganju za sva dodatna pojašnjenja.

Srdačan pozdrav,

XXXXXXXXX

Koristim ovu priliku da osoblju hotela poželim uspešnu edukaciju (i to ne samo iz poslovne koresponedncije, već i iz ostalih segmenata komunikacije koje su u planu ili još uvek nisu).

Svim gostima hotela prijatan boravak želim, poseban ljubac tviterašima. :*

Advertisements

Comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s