#BOBC – After effects

Prošao je panel #BOBC. Više o tome kako je bilo možete pročitati kod Srećka ovde i na BlogOpenu ovde i ovde.

Ukratko ću o poenti ove tribine:

Ako nije cenzura, šta je?

Ako nije cenzura, onda je pritisak, pa se dešava autocenzura. Sem toga, kao poseban problem vidim i nesakcionisanje govora mržnje. Zamenjuju se teze, pa pokušavaju da nam proture govor mržnje kao slobodu govora. Govor mržnje je vrlo eksplicitno definisan zakonskim aktima naše zemlje i kao takav je neprihvatljiv.

Highlight tribine su mi bili „spontano okupljeni poštovaoci lika i dela našeg premijera“, koji su postavljali pitanja, iznosili konstatacije, pa je jedna od konstatacija bila i:

Kod nas ima i previše slobode govora.

Na pitanje kako može bilo gde da bude previše slobode govora, da li pravi razliku između govora mržnje i slobode govora – gospojca nije odgovorila. Biće da nije drilovana za taj tip pitanja.

Tribinu su organizovali blogeri.

O sopstvenom trošku.

Imali smo sreću i čast da se pozivu odazovu i neki bitni likovi iz sveta politike. Bitni na globalnom nivou, ne samo regionalnom i to je potpuni win.

A sad bih o temi ovog bloga:

After effects

Šta se desilo posle #bobc?

Desilo se ono što sam i očekivala. Učesnici tribine su proglašeni stranim plaćenicima, zaverenicima i rušiteljima temelja vlasti i samih temelja naše države, jer su neke političke figure izjednačile sebe sa državom.

Dešava se javna diskreditacija ljudi koji podržavaju akciju #uLiceCenzuri, kao i diskreditacija učesnika tribine. Kako funkcioniše diskreditovanje? Evo, navešću vam par primera:

Prvi primer: zato što nisam prijavila policiji da mi je neko pretio na mrežama, moja tvrdnja je nedokaziva ergo slučaj nebitan ergo nije se ni desilo ergo lažem.

Drugi primer je slučaj novinarke Natalije Miletić koju pokušavaju da diskredituju samo zato što se usudila da postavi pitanje o cenzuri.

natalija

Treći primer je vođa „fantomske“ NVO „Libre“, Tatjana Vehovec, valjda fantomka herself, takođe. To što je na netu svi znamo godinama kao @Mooshema i što je blogerka i što radi sjajne stvari… ne, ne, ona je strani plaćenik. I nepoznati bloger (mi, manje poznati, smo opevani već u jednom članku). Nije bilo dovoljno da samo “Informer” piše o njoj, već je je i UNS morao da prenese članak  —->Ambasadori SAD i EU došli na noge fantomskoj blogerki

Zbog svega ovoga, zbog pritiska, zbog pokušaja diskreditacije, pokrenuta je akcija na Twitteru #DiskreditujMe. Prosto, iznesete vaše mračne tajne, da se naši bardovi „istraživačkog novinarstva“ ne bi mučili, jer ih kopanje po vašoj mračnoj prošlosti udaljava od glavne teme – pisanje o jednorozima, dugama i divnom životu u Srbiji.

S tim u vezi, da dam svoj doprinos:

Učestvovala sam i u odbrani 5og parka i Svratišta za decu ulice, pa me ni demokrate nisu volele tada, kao što me ne vole naprednjaci sada. Šta bih još intrigantno mogla da kažem o sebi? A da, imam pidžamu sa slikom Rudolfa. Imam i više pari cipela, no što mi je potrebno. Nekad noću kradem klincima lizalice i čoko bananice. U stvari, imam i bivšeg muža. Najbolje je njega pozvati i pitati za pikanterije. Jeste da bi u startu rekao ŠUPIČKUMATERINU!!!!!, ali i poziv njemu ostaje kao validna opcija :winkwink:.

Mediji ne bi smeli da budu u službi bilo koje vlasti. O novinarskim udruženjima tek da ne govorim.

Čestit čovek ne može biti diskreditovan, sve da o njemu spakujete i priču da je SotonaLično. Olajavanjem se bave oni koji najviše imaju putera na glavi (i to nisam rekla ja, već je to jedna stara narodna u Šumadiji). Pogledajte ko danas najviše baljezga o drugima, pa sračunajte sami koliko su 2 i 2.

Jednoga dana, mogu čista obraza da stanem ispred svoje dece i njihove dece i da kažem:

Uradila sam sve što je bilo u mojoj moći da ovu zemlju učinim boljom.

Kako će neki pravdati svoje postupke za npr. 10 godina i da li će ih biti bar malo sramota – nije na meni da sudim. Nije ni da me zanima.

Srbiju volim i istinski sam patriota. Svako povezivanje MojeMalenkosti sa stranoplaćeništvom i zavereništvom, ubuduće ću smatrati klevetom.

Orkestrirani napadi na učesnike tribine #bobc od strane pojedinih entiteta koji sebe nazvaju „mediji“ i botova po mrežama su potpuno očekivani i predstavljaju posredni dokaz da je sama tribina imala smisla, da nismo omašili temu…

Građanska opcija jača iz dana u dan. Kako opoziciju nemamo (iako pojedini tvrde da su „večita opozicija“), jedni smo drugima jedina varijanta. I samo mi ovu zemlju možemo učiniti boljom, niko drugi.

Sve dalje akcije na temu cenzure, autocenzure, zamene teza u vezi sa govorom mržnje i slobodom govora – imaće moju nepodeljenu podršku.

One thought on “#BOBC – After effects

  1. Храбро, нема шта… Од тебе. Вас. Од ових што дискредитују свакако није. Само, знаш како ти је то, када се сасвим увуку, тамо се тешко распознају, па морају некако да извире. 🙂

Comment

