#Storytime

Ovo je ime jedne male, sasvim male, zbirke priči za poveću decu. Da li vam se dopadaju ili ne – sami ćete prosuditi. Htela sam o nečemu drugom:

Pošto sam Pirat i iskonski liberal, smatram da neke stvari ne mogu da imaju cenu. Da na sebi nose barcode. Takva je umetnost. Umetnost bi trebalo da je dostupna svima.

A ja živim ono zašta se javno zalažem. Bez ikakvog foliranja.

Zato je moja prva mini zbirka priči „Storytime“ objavljena pod Creative Commons.

Zbirku možete skinuti u .pdf formatu:

http://www.mediafire.com/view/b7q1qe33ax25lp5/storytime%20by%20anita%20aka%20constrictoria.pdf

Ili u .epub format:

http://www.mediafire.com/download/22l2990tx2nj9io/storytime%20by%20anita%20aka%20constrictoria.epub

Nadam se da ćete uživati u čitanju koliko sam i ja uživala u pisanju.

May the Force be with you.

prednjanova

One thought on “#Storytime

Comment

