Sjajan dan

Ovog puta pisaću vam o dva meni značajna projekta. Veoma su pozitivni i drago mi je da sam deo istih. Pa, da počnem:

Afflatus news

AffNews je portal koji je pokrenuo moj internet poznanik. Zaista, čoveku ne znam ni ime, znam ga samo po nicku. Kada me je kontaktirao i izložio viziju i misiju portala, ostala sam zatečena.

Zašto?

Zato što je ideja tako genijalna i ne mogu da verujem da se niko pre iste nije setio. Naime, AffNews je portal koji se bavi pozitivnim vestima iz budućnosti. Cilj projekta jeste da se motivišu ljudi i da neki od članaka zaista postanu istina, a ne fikcija. Portal je pokrenut na globalnom nivou, mada za sada ima samo vesti iz Srbije.

AffNews je odgovor na pitanje ŠTA ŽELIM? Odlično znam šta ne želim, kao i većina ljudi što zna, ali ovo je prvi put da mogu da artikulišem svoje želje. Dakle, na ovom portalu pisaću, a i drugi autori će pisati, o onome što žele da promene u svojoj sredini. Pored toga što ćemo pisati šta želimo da promenimo, mi ćemo dati i potencijalno rešenje problema.

Konkretno, u prvom članku pisala sam o problem dece koja žive i rade na ulici, te svoju viziju rešenja problema. Tekst možete pročitati na sledećem linku:

Srbija rešila problem dece koja žive i rade na ulici

Iskreno da vam kažem:

jako sam ponosna na sebe što sam deo jednog ovakvog projekta.

Najiskrenije mislim da će AffNews uvesti neke pozitivne promene u našem društvu. Možda i vi imate viziju rešenja nekog problema, ali do sada niste imali gde da je iskažete. Kao što vidite, od sad postoji mesto i za to. Pozivam vas da budete uredni posetioci ovog portala, kao i da date punu podršku projektu, jer mislim da su nam ovakve pozitivne stvari kao društvu neophodne.

Više o ovom projektu pogledajte na ovom linku.

 

Drugi projekat o kome želim da vam pišem jeste

Žene za vas…

Projekat je pokrenut od strane moje mame, a na moje insistiranje. Naime, moja mama je penzioner, ali ne zato što to želi da bude, već je pre par godina pobegla u penziju zbog nekih problema na poslu (ona će vam o tome pisati, ako bude htela). I od kad je u penziji, ne može da se navikne na taj život. Pored toga, ima zaista nisku penziju (opet, radi se o malverzacijama prilikom uplate doprinosa radnicima njene bivše firme, ali pisaće, valjda, i sama o tome) i stalno se trudi da dopuni budžet. Iako i sestra i ja tvrdimo da nema potrebe da radi, razumem i njenu potrebu za tim…

Jednog dana mi je palo na pamet da pokrenem biznis. Naime, htela sam da budem potrčko. Mama mi je odmah rekla da lupam gluposti i da to ne može da zaživi u Kragujevcu, no kad sam iznela svoje viđenje stvari, shvatila je da greši (moja SuperMoć je da ubedim ljude u ispravnost svojih stavova 😉 ).

Kad je već prihvatila ideju potrčka, pitala sam je da li bi bila zainteresovana da bude partner. Tu se ona doseti šta bi još sve mogla da radi, i onda polako sve to formulišemo u Žene za vas projekat.

No, to nije sve. Od mame sam napravila i blogerku. 🙂

Ovo je mamin prvi blog:

Da se predstavim

Više o ovom projektu pogledajte na ovom linku.

Eto, ovaj ponedeljak mi je sjajno počeo. Drago mi je što sam u mogućnosti da vam predstavim dve sjajne priče u koje snažno verujem i smatram ih svrsishodnim i krajnje pozitivnim.

Volela bih da mi, ako ne svaki dan, a ono bar svaka sedmica počinje ovako nekim lepim vestima. 🙂

A da, i Goblini su izbacili novu stvar:

kao što u naslovu rekoh – danas je bio jedan sjajan dan. 🙂

Comment

