Hvala što ste tu…

Juče mi je Neven poslao poruku:

Poželio sam te. Vidim da si rasuta u toj politici i to. Svejedno, daj ponekad ostavi vremena za nas, obične ljude.

Ova kratka poruka me je zatekla. I probudila.

Zbog fokusa na druge stvari, više i manje bitne, dragim ljudima odavno nisam rekla da mi je stalo do njih i da mi život čine manje sivim, jer hteli to ili ne, većini nas je život baš takav – siv. Nešto bi popravili, nešto bi promenili, zbog nečeg se kajemo, nešto ne stižemo, a život trči. No, svako od nas ima svoj MikroKosmos. Dragi naši nam unose oaze boja i razbijaju sivilo…

I sama sebe zapitam, naročito danas, šta bi bilo da sam onda… i vrtim moguće scenarije. I neki su lepi, neki manje lepi… Fali mi vremeplov.

Neke stvari ne mogu da ispravim, jer su deo prošlosti. Ono što mogu da uradim jeste da menjam sadašnjost, da postajem bolja, upgrade verzija same sebe. I da budem dobra i sebi i drugima, jer jedno bez drugoga ne ide.

Ideja ovog bloga je da vam kažem da mi je stalo. Da mi je stalo do vas. I da vam to kažem. Nevolja je što sam trapava kada dođemo do emocija. Na primer, u prvom osnovne mi se sviđao jedan dečak, pa sam svima pomagala oko zadataka, osim njemu. Zašto njemu nisam? Pa, bio mi je simpatija, zato nisam. Sestri sam prvi put rekla da je volim posle par dana pošto su je doneli kao zamotuljak iz porodilišta. Drugi put kad je diplomirala na faksu, a treći na dan kad se udavala. O ljubavnim incidentima sam vam već pisala tu i tamo… Pitanja srca su kod mene više incident, nego pravilo, al’ to već znate. E, tako sam trapava u odnosu sa ljudima.

Evo, o poslu i politici možemo da pričamo koliko hoćete. Da vas pitam kako ste, mogu li da pomognem – ni to nije problem. Ali isto to mene da pitate – muk. Trapava.

Ali ste mi dragi. I činite mi dane manje sivim.

Nisu meni bitna ni vaša politička opredeljenja, ni stepen obrazovanja, ni uzrast, već da ste ljudi. Oslobođeni pakosti i zlobe…

Pisala sam i brisala ovaj blog… znam, i dalje je nekako štur i nedovršen, al’ dala sam sve od sebe…

Hvala vam što vas imam.

Thank-you-post-it

 

4 thoughts on “Hvala što ste tu…

Comment

