Opredeljena

Pred prošle izbore u tekstu „Moja predizborna kampanja“ (prim. aut. Koristan tekst, jer u njemu pobrojah predizborna obećanja, čuj mene laži, od pretprošlih izbora, pa nije zgoreg da bacite okce i na taj tekst) rekoh:

Ama, ovde nema političke opcije dovoljno dobre za mene. Pobrojala sam glavne igrače. I samo vidite koliko su lagali. Zašto mislite da sada ne lažu? Ko mi garantuje da Tadić, Dinkić, Nikolić ili neko peti govori istinu? I zašto da im dam glas? Neću. Neću više da glasam za manje zlo. Ama, manite me više tih priča. Neću da glasam ni za veće zlo.

I tako bejah #BeliGlas. I nije mi žao. Da se kojim čudom vratim u prošlost, opet bih izabrala da dopišem Aragorna za predsednika i ElfovskoLjudskuKoaliciju na glasačkim listićima.

Smatram da su prošli izbori višestruko korisni, jer su se neke stranke dozvale pameti (bar tako liči). Na primer, LDP se konačno okrenuo saradnji sa DSom, što je i normalno, jer em su potekli iz DSa, em je DS po programu bliža njima od SPOa. Šta više, LDP nije imao šta da traži u koaliciji sa SPO, ako mene pitate – dijametralno različiti i programi i nastup i stavovi…

Dobro je i što su naprednjaci počeli da uvode diktaturu i da polako otresaju koalicione partnere, odnosno da ih drže ucenjivačkom politikom u šaci. Od početka nove vlade pričam, a ljudi su mi se smejali, da je Vučić vrlo prefigan igrač i da će prigrabiti svu vlast za sebe. Još onomad sam pričala da će nekih koalicionih partnera da se odreknu, a neke će ucenama da drže na kratkom povocu. Mnogi rekoše da nisam u pravu. Stvarnost pokaza da jesam.

Kompletna politička situacija danas me je naterala, protiv moje volje, da se opredelim. Samo, nisam se opredelila ZA nekoga, već sam opredeljena PROTIV.

Protiv koga sam opredeljena?

Protiv SNS, SPS, PUPS, JS, NS i DSS.

Zašto?

Zato što su se (pardon my French) popišali na izbornu volju million građana. Zato što su rezidenti sa pravom glasa u Beogradu rekli da žele u gradskoj vlasti DS, tj. Dragana Đilasa. Koliko god da je Đilas meni iritantan, loš gradonačelnik, autokrata i još svašta, on je i dalje mnogo bolje rešenje od najboljeg rešenja koje mogu da ponude ovi protiv kojih sam.

Od Beograda u narednih 6 meseci neće ni froncle da ostanu.

Ako vam nije jasno, ova otimačina grada je početak diktature, koja neće da bude kratka. I dalje ćete viđati na TVu Dačića koji će sa kezom oko glave da priča:

Žao mi je što nas nisu ranije srušili, jer ne bismo stigli da napravimo toliko grešaka u devedesetim godinama i pre bismo se vratili na vlast.

Biće tu i Vučić, koji će začuđeno da se pita čemu protesti građana, te da nudi članstvo svoje stranke na pozajmicu:

Mirni protesti su uvek dobri, a ako im bude nedostajalo ljudi, možemo da im pomognemo, ali ipak ne razumem smisao toga.

Ta bahatost, to licemerje i to (pardon my French) potprcavanje od strane likova na vlasti, malo je reći da izaziva mučninu u meni.

A koren problema je u 05.10.2000. i izostanku lustracije. Da nevolja bude veća, ono čuveno pomirenje sa SPSom je inicirala DS, samo da bi bila u vlasti. A socijalistima pružiš prst, odgrizu ti celu ruku (ušta su se demokrate sad I uverile).

Sada su stvari sasvim jasne:

Vučić je vlast preoteo za sebe. Toma Nikolić je totalno skrajnut i nema tu on više šta da se pita. Očekujem da će posle ovog predsedničkog mandata da ode u penziju ili tako nešto. Izbacivanjem Dinkića iz vlade prigrabljeni su najbitniji resori u ruke naprednjaka, čuj mene radikala. Dačiću je bitno da bude premijer, pa će aminovita bilo šta, samo da ga Vučić ne skine sa te pozicije. Dinastiji Krkobabić je, takođe, bitno da svi imaju uhlebljenje preko penzije (I to kakvo, dozvolite da primetime!), pa ni oni neće da se protive odlukama Vučića. Palmi je bitan samo razvitak Jagodine (prosto verujem da čovek nije sposoban da sagleda širu sliku) i sve dok mu Svetozarevo ne diraju – mirna Bačka. Velja Ilić se tu mota, kol’ko da bi se motao… DSS je srećna, jer će da prigrabi bar mrvice vlasti u Beogradu, tako da ni tu nema problema. I eto nama Vučića apsolutiste. Čestitamo, dobili ste novog diktatora!

Sledeći na tapetu su Kragujevac i Vojvodina.

Mislite li vi da su se huligani raspomamili bez razloga? Neće biti. Legenda kaže da svaki vođa neke desničarske organizacije ima prećutnu podršku desničarske partije. Zato i ovoliko nasilje i teranje fudbalera na skidanje dresova i glasna tišina države (i MUPa, i pravosuđa i Ministarstva sporta i omladine).

Ja vam kažem – diktatura.

A pošto Vučić uopšte nije mutav čovek, uopšte me neće iznenaditi održavanje gay parade ove godine, čisto da pokaže ino partnerima kako je “demokrata” i kako poštuje prava građana Srbije. Do duše, možda Beograd i ne smatra Srbijom, pa se na prava Beograđana (pardon my french) popišao (nepoštovanje izbornih rezultata).

Gde se Vučić preigrao i zašto mu se Beograd može olupati o glavu?

Dobijeni izbori u Zemunu ne mogu se uzimati kao reper za Beograd, jer su radikali tamo tradicionalno pobednici. Da se ne lažemo više, već da pričamo otvoreno:

naprednjaci su od radikala maznuli članstvo, a od demokrata program stranke. Članovi su im disciplinovani, ma i da im kažu “skači u bunar”, potukli bi se ko će prvi. Šta mislite koliko je članova SNSa upoznato sa programom stranke?

Da se vratim na izbore u Beogradu:

Kao i meni, i velikom broju drugih birača su se svi ogadili, pa su neki rešili da belo glasaju, a drugi da apstiniraju. No, na narednim izborima situacija se menja. Jer, znate kako, koliko god da su nam BoTa, Đilas i Čeda išli na živce svojim bravurama i koliko god da su kažnjeni na prošlim izborima, toliko će na narednim dobiti podrške (a i još više, čini mi se).

Znate zašto?

Zato što nismo bili na ulici 10 godina i zato što nas nisu tukli zabadava. Eto zato.

Da se ne lažemo: na narednim gradskim izborima očekujem izbornu krađu/nepriznavanje rezultata, presiju na opoziciju i građane… da ne dužim: znate o čemu pričam, prošli smo kroz sve to.

Zato što smo dobili diktaturu, zato sam se opredelila. PROTIV.

sloboda

Note:

Molim radikalske botove da me se manu. Hvala unapred na razumevanju.

14 thoughts on “Opredeljena

  1. Nenad says:

    Malo slobodnog letenja i prepucavanja u CyberSvemiru a izvan njega se kopaju duboki rovovi. Toma obećava sa će podanici živeti kako vladari odluče i skoro da niko ne shvata da nastupa dugo ledeno doba…

  2. OldBoi says:

    @me again koliko novca dobijaš? Msm ako nije tajna? Tako nešto čovek pri zdravoj svesti ne može da napiše. Tekst je nažalost surovo realan. A radikali ostaju radikali. Svadbarska odela ne čine čoveka.

  3. ne pada mi na-pa-met da ikada izadjem i glasam ovaj sljam koji se vrti u krug poslednjih 20 godina ma da obecavau med i mleko, dokazano zilion puta da je demokratija u dembeliji cista farsa,

    da me neko pravi budaletinom, jok, ovi napaljeni sto se nadaju nekim mrvicama ili izlaze za 1000 dinara da glasaju su teski moralni bednici koji super Mariju i ostalim polumozgasima obezbedjuju lagodan zivot i svakodnevno prodavanje magle

    a tek paljevina da izadjem na ulicu nema sanse, da dovucem nove stare moralne nakaze koje ce da lelemudaju godinama, hahahaha ni u najvecem loodlilu

    jbt, jeste li svesni da debilcici imaju vec po 20 i kusur godina radnog staza sa f-ionerskim platama, da na sladoled potrose neciju mesecnu platu, ma ide bre… ne smem ni da nabrajam, odo da drmnem jednu da se smirim 😉

    tebi zeMska svaka cast, glavica ti nije samo za frizuru, eh da je takvih vise u dembeleiji

    • Ja danas i rekoh na Twitteru da partijski vojnici svih stranaka gtfo od mene, da to što sam protiv ne znači automatski da sam ZA. Ne napisah u tekstu detaljnije (to ću u posebnom blogu), ali sve je krenulo od izostanka lustracije i milenijumskog pomirenja, a svemu tome je kumovala DS; tako da njih krivim za ovo stanje. Da su na pretprošlim izborima demokrate pustile sps i radikale da naprave vlast, svega ovoga ne bi bilo. Ali demokratama zinula zadnjica za vlast. Tako da DA, najviše njih krivim za sve što nam se danas dešava.
      Ne mogu da kažem da su svi isti, jer gradacija ide otprilike ovako: gori –> najgori.
      Moraće dobro da se pomuče demokratski entiteti da izvedu ljude na izbore.
      I još da dodam: veća podrška birača od 17%-20% demokratama nije prirodna ergo potrebne su pametne koalicije (a koalicija sa npr. spsom nije nikako pametna).

      Mišljenja sam da su nam potrebni novi ljudi, koji neće raditi za sebe, već za građane…

      • me again says:

        Ja razumem potpuno neciju gadljivost na sve stranke, ali staviti SNS na pijedestal autokraticnosti, korupcije, kriminala i samovlasca (pored DS-a) je obicno popisavanje celog teksta koji si napisala… Uz duzno postovanje…

          • me again says:

            Srdacan otpozdrav iz centrale 🙂

            Znas, meriti stranke po proslosti mozda nije tako pametno. Pogledaj centralu na primer (kroz sve vreme). To vazi za sve ove gore navedene.

            Al da ne ispadne da navijam nesto prejako za nekoga ovde, ostavicemo buducnost da nas ucini pametnijim 🙂

            U svakom slucaju, GOTOV JE!

          • Zato sam i bila beli glas.
            Ako ćemo iskreno, a ako si pošten priznaćeš, da se citiram:

            Koliko god da je Đilas meni iritantan, loš gradonačelnik, autokrata i još svašta, on je i dalje mnogo bolje rešenje od najboljeg rešenja koje mogu da ponude ovi protiv kojih sam.

            I ne slažem se da nije ok meriti stranke po prošlosti. Sad je kao Dačić cool, jer je rekao “sry, ppl za devedesete”!? Ili da zaboravim mantru “Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica”, odnosno “I Tito je hramao…” ili da zaboravim Vučićevo ministrovanje onomad, kad je bio zadužen za informisanje!?
            Zar zaista misliš da su se oni imalo promenili?
            Darling, samo su vrebali priliku. I uvrebali je.

            Tebi su simpa, ja ih prezirem. End of story.

          • me again says:

            Constrictoria, problem je sto ako tako meris, po proslosti, onda ne gledas sta je najbolje za buducnost.

            Simpa? heh, simpa mi je kako se prepucavaju po medijima. Aorist! Pluskvamperfekat! Autokrate! Tesko da mi je vucic simpa sa svojim pametnim idejama o zvezdi i partizanu. Za gicu me zasmejavas sad 🙂

            Sad je apsolutno najbolje da se menjaju na vlasti. Vucic to pokazuje. Djilasu je dosta bilo 5 godina u fotelji, ako dodje opet na vlast za 4 necu preterano zaliti (ok, mozda hocu, ali ne brinem se, on ce do tad opet pasti u ulogu drugorazrednog igraca, nekako prizeljukujem tadica opet iako mi je blah, Vlasti je Djiki trenutno komedija…)

            Ako bi ti radije da oni vladaju po 8-12 godina, kao sto su zamalo uspeli, OK… svako svome 🙂

          • Ja bih da neko počne da radi u korist građana.
            Veoma je opasno što je Vučić sve poluge vlasti (uključujući i grad Beograd) preuzeo u svoje ruke. To je diktatura. Diktaturu ne mogu da podržim.
            Stvarno se ne bih dalje nastavljala, ti izvoli kako ti drago…

          • me again says:

            Da, drzi sad vucic/dacic, al drzao je i tadic/djiki.

            Jedina konstanta koja mora da postoji je da se menjaju, posto raditi u korist nece. Previse je to ljudi narod da bi radili u svaciju korist. Da li neko drzi grad ili ne, ne vidim kakvu ce to “sigurnost”, “demokratiju” i sva sve ne da donese kad oboje sviraju kako Gica kaze. Kako to pomaze demokratiji? 🙂

            Ako nista drugo, Djlas sad moze da smisli bolju mantru od “autokrate”, posto sa time ima jedno 12% glasova u drzavi kao sto je pokazao, mora malo da poradi na manirima… Sad mu bulja ne zavisi od Dinastije…

            Ko zna, mozda Djiki postane Feniks. Al sumnjam. Bice zanimljivo ako se maneken opet probije u prve redove… Ako ne, pa pa demokrate…

Comment

