Kako su me klevetali…

Zaista se nisam nadala da će blog o političkoj situaciji u Kragujevcu izazvati takvu buru, pa i klevetanje MojeMalenkosti na društvenim mrežama. U startu da kažem da sam klevete doživela samo i isključivo od članova Srpske Napredne Stranke, mada su u blogu Politički život #kragujevac upućene konstruktivne kritike i na račun drugih stranaka.

Ono što članovi naprednjaka verovatno ne znaju, a ja ću da budem tako dobra da im objasnim je sledeće:

Rođena sam u Kragujevcu. Dobar deo života provela u njemu. Ali i u Beogradu. Znate, deci roditelji ne moraju da budu iz istog mesta. Oba grada neizmerno volim i smatram ih svojim. Politička dešavanja u Kragujevcu su mi više nego dobro poznata, jer živim na relaciji Beograd – Kragujevac, a usud je hteo da me interesuju politika i politički život naše zemlje, te sam se profilisala kao politički bloger. Ali nisam se tako profilisala preključe ili juče, već davne 1998. godine, kada sam i napisala svoj prvi blog o stanju u zemlji, tadašnjoj Saveznoj Republici Jugoslaviji. I tada sam pisala, između ostalih, o naprednjacima, samo što su su se tada zvali radikali.

To što su naprednjaci otkrili net pre godinu – dve, pa na svaku konstruktivnu kritiku upućenu njihovoj strani napadaju u rojevima je njihov problem. Mnogi od nas su na netu od njegovih prapočetaka i imamo izgrađen kredibilitet i u regionu, a i na internacionalnom nivou.

Pored nezavisnih političkih analiza, bavim se i humanitarnim radom. Poznato je da sam svojim blogovanjem i ostalim zalaganjem uz „Svratište za decu ulice“ još od početka, a bila sam uz njih (i još uvek sam) i od prvog problema sa vlastima Beograda. Takođe, aktivno sam učestvovala i u odbrani 5og parka. A da nisam pripadnik neke suprotne struje je i dokaz da sam prvi banovani VIP bloger sa b92 (zamislite, nisam draga ni vašim arhi neprijateljima  😉 ).

Tokom dugogodišnje karijere blogera dešavale su mi se sledeće stvari:

  • slali su mi preteće mailove,
  • zvali su me telefonom i pretili,
  • jednom su me i dobro mlatnuli,

    ali niko nikada nije rekao da sam potplaćena i da lažem, što mi se desilo večeras.

Ova uvreda, da sam napisala naručeni tekst mi je teže pala od mogućnosti da su me sačekali u mraku i pretukli, jer sam rekla šta mislim.

 

 

Drugovi naprednjaci, ne vezujem se za stranku, već ste vi sami, svojim nastupom na društvenim mrežama dokazali praktičnim primerom moju tvrdnju da ste nevični komunikaciji:

Naprednjaci. Hm. Šta reći o njima!? Oni su agresivni, nepripremljeni za javni govor i totalno nesnađeni što se komunikacije tiče, generalno govoreći. Ako nisi uz njih – odmah si protiv njih. U njihovu stručnost neću da ulazim, ali je jasno da je politika pogrešna grana privrede za sve njih.

Umesto da se posle mog iznetog zapažanja zamislite, unajmite stručnjake koji bi vas naučili javnom nastupu i veštini komunikacije, pokušali ste da me diskreditujete, opanjkate i uvredite, pritom ne znajući ništa o mom backgroundu (mada, iskrena da budem, mislim da bi imali isti nastup sve i da su znali). Da ironija bude još veća, ispali ste uber smešni pred srpskom internet zajednicom, a čiji ravnopravni članovi i sami želite da budete.

Osobe koje su me opanjkavale danas ne znaju da se ne vezujem za političke stranke. Ne mrzim ja vas. Nikoga ne mrzim. Šta više, sa nekim od vaših članova imam više nego korektan odnos.

Ono što morate da naučite jeste da suštinske razlike u mišljenju ne smeju biti prepreka civilizovanoj diskusiji.

Svaki komentar koji ostavite na netu, ostaje na netu. Svaki komentar više govori o vama samima, nego o osobi kojoj je upućen.

Zašto se ne ugledate na Gorana Damnjanovića? Znate ko je on, zar ne? Ili na Ivana Bošnjaka? Ivan je, takođe, ostavio izuzetno lep utisak na mene i zaista mi je bila čast upoznati ga. Koliko se samo lokalna samouprava Zrenjanina potrudila oko konferencije Webiz je za svaku pohvalu.

Mogu da razumem i da sam ja nešto sa čime se prvi put srećete, jer nisam primetila da u Kragujevcu imate blogere, nezavisnog političkog opredeljenja koji pišu o politici u globalu. E, pa, imam jednu divnu vest za vas: bolje vam je da se naviknete na mene, jer mi slobodu mišljenja i govora ne možete zabraniti. A ne možete zabraniti ni da pišem blog.

Ono čemu se nadam jeste da ćete zaista unajmiti komunikologe i da ćete poraditi na edukaciji članstva, jer Srbija i Kragujevac zaslužuju pristojne političare.

Od onih koji su me klevetali, očekujem izvinjenje. Javno.

2 thoughts on “Kako su me klevetali…

  1. Ovo nije kleveta nego nepismen tvit. Da sam na tvom mestu nervirao bih se tek kada napišu nešto gramatički ispravno. To je prvi znak da imaju minimum mozga. Ovo sve ispod te granice nije za nerviranje. Ali, ozbiljno!

Comment

