Srećno…

Kraj je godine, vreme je za sumiranje, po(d)vlačenje crte… Ali, ja to ne radim zadnjeg dana stare godine, nene… Podvučem crtu onog trenutka kad rešim da nešto neću. A ove godine sam izrešavala mnogo nekih stvari. I osećaj je dobar. Mirna mogu da ispratim ovu godinu i da srčano sačekam narednu…

2012. mi je dala puno limunade. Da sam skupljala limune, do sad bih mogla da otvorim piljaru… Ali nije to nužno loše. Zahvalna sam za sve te grozne stvari, koje su me strefile. Jednostavno, pokazale su mi gde sam, ko sam i šta sam. Odlučila sam da to ne želim. Prosto, to nisam ja. A kakav je život kad ga čovek ne živi? Kakav je osećaj izgubiti sebe?

NeNeNe, dragi moji, sebi sam najbitnija, jer ako nisam dobra sebi, nisam ni drugima. A imam dve priceless osobe, kojima moram da budem najbolja. Moram. Za njih i zbog njih dvoje SVE! Kad su oni u pitanju, nema kočnica, jurcam punom brzinom, izvodim vožnje smrti… ma, SVE! Zato što je to bezuslovna ljubav i jedina vredna, ne samo u ovoj dimenziji… I nema stvari, koja mi teško padne, ako znam da je za njih. Nema.

A i šta je život bez malo žrtve!? Ništa. Kao da ga nisi ni živeo… Neke odluke su teže od drugih, neke mnogo teške… ali kad odlučiš, nema nazad. Samo napred. Nađeš mir sa sobom. Kad si u miru, možeš da gradiš… Ja sam u miru.

Zato što sam u miru, zato i imam drage ljude. Zato što znam šta hoću, zato nema potrebe za napadima, taktikama, ratovanjem… sa samom sobom.

Ova godina mi je donela i neke nove drage ljude u život. Smešno će zvučati, ali da, zahvaljujući Twitteru. Taj Twitter, to ultimativno zlo… Šalim se, naravno… Nisam vas planirala, zaista nisam, a opet, desili ste se. Kad bih verovala u Sudbinu i Suđaje, rekla bih da je to zbog toga. Ali, znate da sam, pre svega, racionalan lik, pa ne verujem. Neke stvari n’umem da objasnim… A možda i nije bitno objasniti. Bitno je da ste vi tu, drage moje i dragi moji. i da ste mi oplemenili život. Uneli mu neku novu dinamiku, doneli po parče sebe, i ulepšali mi dane… Zaista vas volim, verujte na reč. A znate i sami da moja reč ima težinu… nikada ne kažem ono što ne mislim.

Na poslovnom planu je moglo da bude bolje, ali moglo je i gore. Nema veze, u 2013. Počinjem Imperiju od temelja, kamen po kamen. I kupiću tu jahtu i jambo jet, zato što će 2013. da bude osnov svega!

Sad da vam poželim sreću i zdravlje i ljubav i novac… neću. Nije to TO. To nije dovoljno, ali zaista nije.

Pre svega, želim vam da pronađete sebe, da se iskreno zavolite i napravite od svog života ono što ste uvek hteli, a ne ono što ste morali. Da živite kako god hoćete…

Želim vam ludilo, koje će vas voziti iz dana u dan, minuta u minut, iz sekunda u sekund! Jer, samo ako tog ludila ima, život ima smisla…

Što želim vama, želim i sebi…

Srećna vam Nova 2013, godina!

constrictoria

8 thoughts on “Srećno…

Comment

