Fetiš…

Pričam pre neki dan sa ljudima koliko smo bili zdravije društvo pre dvadesetak godina: o nekim stvarima se otvoreno pričalo, pojedinci se nisu napadali zbog različitosti, nije bilo tog nekog lažnog moralisanja… Živelo se i drugi su se puštali da žive. Sećam se da je učiteljica (kad sam bila treći osnovne) došla jedan dan i rekla:

” Deco, danas nemamo časove. Danas ćemo ceo dan da pričamo o pubertetu.”

I celom odeljenju je objašnjavala šta nas čeka. Zapitkivali smo je otvoreno o svemu; otvoreno je odgovarala. U višim razredima je profanka biologije preuzela obavezu da se pozabavi kontracepcijom i ostalim stvarima. Malo smo radili na časovima, malo na radionicama (kako se to moderno danas zove). Slično je bilo i u drugim osnovnim školama.
Mi smo izrasli u ljude, koje nije bilo blam da uđu u apoteku i kupe kondom (kad je došlo vreme za to). Izrasli smo u ljude, kojima abortus nije kontraceptivno sredstvo. Izrasli smo u ljude, koji imaju poštovanja za druge.
Dok smo mi odrastali, odrastale su i neke druge generacije, koje roditelji i nastavnici nisu učili nekim vrednostima, koje nas jesu (prim. aut. ne mislim ovde samo na seksualno obrazovanje). Takvi su odrasli u… pa, u nešto drugo. Ne kažem da takvih primeraka nije bilo i u mojoj generaciji, ali bili su manjina.

Danas je većina nas OpenMind – što ume da bude i nezgodno, jer se danas retko govori ono što zaista misliš (al’ to je neka druga priča – danas se zdrava kritika zamenjuje za uvredu, a primitivna uvreda postaje standard…)
Naša SuperMoć je da prepoznamo jedni druge. Mi se ne stidimo da pričamo o temama, o kojima “dobri vernici” ne pričaju, ali o njima razmišljaju, mada to ne priznaju.
Nekim dragim ljudima sam obećala jedan zanimljiv tekst. Ljudima sličnim meni…

Ovo je dobar trenutak da kažem da ovaj tekst nije za lažne moraliste, pa mogu ovde da prestanu da ga čitaju.

Stvarno neću da se smaram sa onima, koji bi da me pale na lomači…

Dakle, da počnem:

Fetiš.

Ne bilo kakav, već sexualni fetiš.

Ono što je zanimljivo, a u vezi je sa ovom temom jeste da su fetiši mnogo stariji, nego što mi mislimo. Recimo, prvi zapis o opštenju sa životinjama datira još od oko 8000 BC (slika iz pećine Val Comonica).

Ali ne bih sad ovde o toj vrsti sexualnih fetiša… Obećala sam čipku, rukavice, čizme…

Elem, ovakav neki outfit:

se vezuje za Marquis de Sade. Nije on ništa revolucionarno napisao u svojim delima, samo je opisao ono što se već upražnjavalo. Međutim, DobriVernici su bili zapanjeni! Dobro, budimo iskreni: i de Sade je bio malo… uvrnut. Reecimo, 1768. godine je držao u zatočeništvu parisku prostitutku Rose Keller i zlostavljao je. Tada se proširio i glas po pariskim bordelima da se čuvaju markiza. Možda je na njegove sexualne sklonosti (a jeste bio sadista) uticalo i to što su ga sa 4 godine poslali stricu, katoličkom svešteniku u Avinjon. Tamo je odrastao učeći da su telo i sex nešto prljavo… Kasnije se školovao u strogim verskim školama, gde su ovakve vrednosti podržavane… U jednom trenutku (1772. godine) je optužen za sve vrste seksualnih z.ločina, čak i za trovanja (mada je gotovo izvesno da ako je i ubio nekoga, bilo je to u ratu, a ne u orgijama koje je organizovao) i osuđen je na smrtnu kaznu. Tada beži sa svojim sobarom za Italiju i pravi harem devojaka, koje su mu bile robinje… 1777. je uhvaćen i osuđen na 27 godina zatvora. Za razliku od nekih drugih plemića, on je preživeo revoluciju, izašao iz zatvora…

Kao što već rekoh, skoro svi mi smo u određenoj meri u sadomazo fazonu.

Budimo realni: to jeste sexy.

Šta je „normalno“, a šta „preterano“ zavisi isključivo od partnera i njihovog dogovora.

U sexu nema nenormalnih stvari, ako obe strane uživaju u njima.

Polumračna soba, a u njoj devojka sa crnim dubokim čizmama, u crnom sexy donjem vešu, dugim crnim rukavicama i čipkastom maskom preko očiju lagano prilazi…

Upravo sam vam opisala najčešću fantaziju. Doduše, lično ne volim totalno crnilo, u prethodnu scenu bih dodala malo krv crvene boje.. Recimo rubovi čipke na donjem vešu da budu u krv crvenoj…

Česte fantazije su i one o učiteljicama, medicinskim sestrama, francuskim sobaricama, policajcima, vatrogascima… Jednom mom drugaru je fetiš princeza Leya. To sa Leyom baš i ne kontam – nije mi ona nešto sexy (za razliku od npr. Borgice iz StarTreka, koja mi je uber sexy),  al’ čovek to voli, pa ako je njemu cool i meni je. Mada, kad smo prvi put pričali o tome, nisam mogla da ostanem ozbiljna. Nekako sam se odmah setila Čubake, pa sam malo vrištala od smeha.

Više sam sa ortacima pričala o ovim stvarima (nešto ortakinja i nemam, a i ono malo što ih imam nisu baš otvorene za saradnju po ovom pitanju ––> mislim na priču, da se razumemo). Sve one vole sexy donji veš, ali navodno nemaju neku eksplicitnu fantaziju. Ok – znam da lažu.

Mislim da ne bi trebalo da nas bude blam da pričamo o tim stvarima. Fantazije su sastavni deo života. Ne razumem da ako se neko ne stidi da prizna da mašta o tome kako osvaja sedmicu na lotou, ne prizna i da mašta o nekim drugim stvarima. To je samo fantazija.

Meni su uber cool likovi: Oliver Queen aka Arrow (što i nije neko iznenađenje za one koji me poznaju), Jack Harkness (šta da se radi – ni ja ne mogu da odolim uniformi), a i moj omiljeni „divljak“ Khal Drogo… Eto, taj neki outfit (a i look, molim, ako je moguće :D)…

Ili nešto poput ovakve devojčice:

Da, nisam ograničena samo na mušku populaciju. Jer kad je nešto lepo i privlačno, onda pol i nije nešto bitan, zar ne? Kad maštaš – možeš šta god hoćeš. RL je nešto sasvim drugo…

Mada, ne mora da bude, ako znaš kako da skockaš neke stvari. 🙂

Poenta je da se ne stidimo onoga što jesmo – ako se stidimo, nećemo biti dobri ni sebi, ni drugima. Poenta je da prihvatimo sebe same, da se prigrlimo i živimo. Jer, život je samo jedan – na kraju nas sve isto čeka… Zašto, onda, ne živeti? Zašto dozvoliti glupim nepisanim pravilima da nas sputavaju? Zašto?

Da rezimiramo:

Svi imamo neki fetiš.

Svi maštamo…

Voleti sebe je najbolja stvar na svetu, jer te niko nikad neće poznavati tako dobro, kao što ti poznaješ samog sebe!

Zato, opustite se i prepustite… :*

 

httpv://www.youtube.com/watch?v=SFvCx6w_ptE

 

Note:

Inspired by @PVasiljevic @XygoIus @Mali_Meow

Možda ovo nije ono što ste očekivali, al’ ja bolje n’umem… 😉

 

 

7 thoughts on “Fetiš…

  1. Spomenula si Markiza De Sada, ne znam da li si pogledala film Quills sa Geoffrey Rush-om u ulozi M.D.S. Odlična gluma i dobar film. Evo linka: http://www.imdb.com/title/tt0180073/?ref_=sr_1

    Što se tiče fetiša, ljudi taj pojam najčećše vezuju za sex mada fetiš ima i religijsku i psihološku stranu.

    Sa psihološke strane moj fetiš je svakako knjiga, jer krije velike istine, mudrosti, znanja
    Sa seksualne strane to su halteri i čarape sa podvezicama. 😯

  2. Chi says:

    Ja zalutala ovde a ostala da vas citam,a postacu veran pratilac posle ovog texta,nestrpljiva u iscekivanju nastavka. 😉 Ono sto sam ja primetila,sto se tice fetisa i mastanja,je da su muskarci mnogo otvoreniji za razgovor.Zene uglavnom pokusavaju da odgovaraju ocekivanja drustva,pa se prave “normalnim”.Najgore mi je bilo citati komentare ispod jednog texta o tome kako su neke zene pokusale da reanimiraju svoje brakove igrarijama,fetisima u krevetu.Kao da zene o tome ne smeju ni misliti a kamoli pricati ili ostvariti neke svoje fantazije,odmah smo ku..e i bolje da se latimo krpe i varjace… Sve trcimo. 😆 Sreca pa se mi koji ne poricemo da smo pomalo dirtyminded nekako uvek nadjemo,kao ja vas sada. 8)

  3. trener says:

    Ha!

    Možda ovo nije ono što ste očekivali

    , Naravno da nije, stavila si onaj znak under 18 bez razloga. jer ovo što opisuješ pre bih nazvao mentalna opsesijam, I nije mi jbaš najjasniji prvi deo koji si napisala, u redu kapiram ovo o openmind, slobodnoj komunikaciji, ali kakve veze imaju “dobri vernici” sa tim? Pa i Duhovna ljubav je fetiŠ! Jer fetiš je sastvani deo ljudske ličnosti ( u svesti, naravno) od njegovog samog postanka ( bez obzira da li se radi o vernicima ili nevernicima ( ukoliko si mislila na religiozne! religija ti je ustvari odličan primer šta je fetiš, ne treba da ideš dalje,
    a oni ti to javno i svakodnevno prikazuju i demonstriraju.
    Mislim, kapiraš? Fetiš je kada popa ljubi krst i ubeđuje te da ti takođe to prihvatiš, prska te svetom vodicom, ili pije “vino” ( Isusovu krv” ili kad oni idu u Meku na hodočašće, , zećije šapice, potkovice. Fetiš je i kucanje u drvo da ne čuje zlo i tako dalje, pa mi nije jasno zašto se ograđuješ od “dobrih vernika” kako ih ironično nazivaš. Pa ne verujem da danas još neko upražnjava samo misionarske poze. Doduše nisam baš očekivao neku perverziju. Ali, Ok.
    Pominješ, Donatien Alphonse François imam kompletan opus (i usput pročitao sam, naravno, kao i svaki radoznalac 😀 ) ali njega ne bih vezivao za nešto što nazivaš seksualni fetiš , tip je bio žestoka budala, izopačeni idiot, a to što je pisao je perverzno bolesno. Tako da mislim da njegovopominjanje u ovom kontekstu nije produktivno. I nije napisao ništa novo ili revolucionarno, znaš li šta su sve radili po indijskim dvorovima, ili stari Kinezi, pa Japanci, jbt iznenadila bi se dokle sve izošačena ljudska mašta može da dopre. Ludilo!
    Nadovezao bih se na ovo
    “Svi imamo neki fetiš.
    Svi maštamo…”
    Normalno, ni ja nemam ništa da me neka fina dama u uniformi veže lisicama za krevet :mrgreen: jel, samo da me ne bije 😉 i ovo

    “Zato, opustite se i prepustite…” Tako je, Najvažnija je poverenje, a zatim sledi, priča, razotkrivanje, i sve na obostranu radost užitka.
    Ej, mislim da će nas ovi tvoji dobri vernici u najmanju ruku spliti na lomači i nabiti eksere pod nokte! 😈

Comment

