GostAutor: MeGusta –> #AnonymousSrbija

Posle dužeg vremena bez bavljenja bilo kakvog vida pisanja, odlučio sam da ponovo “umočim pero u mastilo.” Ovaj put ću pokušati onima koji čitaju moje redove da što bliže približim pojam “Anonymous Srbija” i da ih upoznam sa idejom koju šire ovi ljudi. To činim jer sam u prethodnom periodu često dobijao pitanja koja se tiču Anonymousa i sretao se sa odredjenim zabludama u vezi istih.
U razgovorima koje sam vodio sa odredjenim ljudima, došao sam do zaključka da ljudi prvo što pomisle kada im neko pomene Anonymouse Srbije vide u njima neko tajno udruženje, slično masonima, koje ima svog vodju, finansijere i ciljeve koje ispunjavaju u korist tih finansijera. A to je jedna teška zabluda. Anonymousi Srbije niti imaju finansijere, niti su politički opredeljeni. Rečenica koja možda najbolje oslikava to što želim da kažem, jeste rečenica jednog pripadnika Anonymousa Srbije koji kaže:
“Vlast kaže da nas plaća opozicija. Opozicija kaže da nas plaćaju vlastodršci. Ja nemam para hleba da kupim”.
Takodje, u poslednje vreme pokrenuta je kampanja protiv Anonymousa putem interneta. 
Sve više je blogera i “poznatih” novinara koji u svoje tekstove ubacuju Anonymouse Srbije i predstavljaju ih u negativnom svetlu. Jedan od njih je i Istok Pavlović koji je svojim kratkim komentarom o Anonymousim-a pokrenuo lavinu negativnih komentara o Anonima. Tako se moglo čuti da su Anonymousi hakeri koji se igraju politike, deca bez mozga, ljudi koji nemaju predstavu o stvarnom životu, podmladak DSS-a. Kada sam pročitao sve te komentare, osetio sam se prozvanim. Jer sebe smatram Anonymousom. Očigledno je da Anonymousi nekome smetaju ovde. Nije to samo slučaj sa novinarima. A kome bi mogli smetaju? Neću nikoga više imenovati, samo ću vam reći par stvari za koje se Anonymousi Srbije bore.
 Svi vi, koji živite u Srbiji, možete da osetite težinu vremena u kome živimo. Možda je to stanje najbolje pokazao Vladimir Petković Dis u svojim stihovima:
“Pod sramotom živi naše pokolenje, ne čuju se ni protesti ni jauci;
Pod sramotom živi naše javno mnjenje, naraštaji, koji sišu ko pauci.
Pod sramotom živi naše pokolenje.
Pomrčina pritisnula naše dane, ne vidi se jadna naša zemlja huda…”

Anonymousi Srbije su nastali kao odgovor na ovo stanje koje nas je zadesilo!

Anonymousi Srbije su glas naroda Srbije.  Anonymousi nisu neki tamo hakeri koji ruše sajtove, Anonymousi su svi oni koji podržavaju ideju-da živimo u slobodnom društvu, bez cenzure interneta i života, bez direktora sa mesečnim platama od kojih može da se nahrani pola Srbije, da imamo jedan zdrav obrazovni sistem, a ne da se forsiraju razne pevaljke sa “Oksfordskim” diplomama Privatnih fakulteta, dok doktori nauka ne mogu da nadju posao. 
Mi smo vaši sinovi i kćeri, braća i sestre, vaši očevi, kolege sa radnog mesta, drugovi iz školske klupe ili fakulteta. Mi smo vaši susedi, šalterski službenici, prodavci vaših omiljenih novina, slučajni prolaznici koje susrećete na ulici, apotekari i lekari. Mi delimo vaše nevolje, živimo iste probleme i protiv njih se borimo. Mi duboko saosećamo sa vama jer vi i mi smo isto – mi smo 99% Srbije. Mi se borimo za ljudska prava i jednakost svih građanki i građana Srbije, za društvo koje garantuje mir, ekonomsku i socijalnu sigurnost, pravdu, direktnu demokratiju, poštovanje ustavom zagarantovanih prava, društvo bez korupcije. Borimo se protiv nadmoći manjine nad većinom, protiv bespravnog bogaćenja i masovnog osiromašivanja naroda .Anonymousi Srbije nisu neki izabrani članovi našeg društva, već svako ko deli ovakve ideje može sebe da nazove Anonymousom.

Ja sam Anonymous. Ti si Anonymous, ako misliš ovako.

Anonymousi su na meti mnogih u Srbiji, jer im smeta to što će njihovim prljavim radnjama doći kraj. Smeta im to što će narod napokon saznati pravu istinu.
“Pripremamo se na najgore – da nas odbace u potpunosti, a nadamo se najboljem – da ćemo uspeti da probudimo ljude i da shvate da se o njihovoj slobodi radi!”
To je skoro poručio jedan član Anonymousa.
Naša borba nije laka i kratka. Trajaće dugo. Treba da prodje dosta vremena da bi se narod probudio i pokrenuo. Uvek sam govorio da promena neće doći od nekog vodje, nego od nas samih. Mi smo nosioci promena i  oni kojima je promena potrebna. Probudite se, pogledajte oko sebe, razmislite dobro u kakvom društvu živimo. Da bi postali Anonymous, ne morate da se učlanite. Ne morate da plaćate, ne morate da idete na sastanke i nosite partijske knjižice. Dovoljno je da promenite svoj život, da ustanete protiv loših stvari u sistemu i da pratite ono što Anonymousi objavljuju. Da budete u toku. Mnogo stvari će tek da izadje na videlo. Pokažite svoj stav, zauzmite gard. Za naše dobro, dok još nije kasno.

Kada nepravda postane zakon, naša jedina dužnost je – anonymous.

2 thoughts on “GostAutor: MeGusta –> #AnonymousSrbija

Comment

