#politikasr -> bez pametnijeg naslova

Jeste da nisam analitičar, al’ što su oni bolji od mene!? Na kraju krajeva, mene niko ne plaća da kažem ovo ili ono – pišem isključivo ono što mislim… Doduše, od teme mi već pripala muka… Nije to zbog pištaljki, šerpi, pendreka i ostalog, nego mi je prosto neverovtno da nas je evolucija zaobišla, eto. I neću da dužim, nema se šta mnogo ni reći…

Elem, sinoć odjekne k’o grom iz vedra neba „Koalicija SNS-SPS-URS“ formira Vladu… Dobro, mene ovo nije iznenadilo. Još 2008. sam rekla da će SPS da pošalje DS u opoziciju da će na velika vrata da preuzme vladanje Srbijom. Tad su mi se neki smejali, drugi me ubeđivali da je SPS manje zlo… Nikako da naučimo da nema manjeg i većeg zla – zlo je zlo. Tačka.

Za sadašnju situaciju imamo zahvaliti DS-u. Nisam ja povampirila SPS, nego oni.

Ma, ne umem ja to fino, upakovano u oblande…

Evo, ovako:

ova nakaradna Vlada još nije ni formirana, a bilans iste je:

Kako je počelo, kad se formira, ima da krene neki rat… Nisam PticaZloslutnica, al’ nemam pamćenje ZlatbeRibice, pa se sećam šta je prošli put kad su ovi u malo drugačijem sastavu harali Srbijom.

Sada je tačno 11:00.

Verovatno će uskoro da nam saopšte kakvu su nam kapu skrojili…

Ničem dobrom se ne nadam…

Da me ne razumete pogrešno, ništa manje nakaradna ne bi bila ni Vlada DS-SPS-LDP-MANJINE-URS.

Krajnje veme je da se u ovoj zemlji nešto promeni… Ako nema promena, onda nam ne preostaje ništa drugo do menjanja zemlje… Možda “Sunce tuđeg neba, Neće vas grijat k’o što ovo grije” i možda “Grki su tamo zalogaji hljeba. Gdje svoga nema i gdje brata nije.”, al’ tamo nije SPS na vlasti.

Tačka.

4 thoughts on “#politikasr -> bez pametnijeg naslova

  1. Nebojsa says:

    Nista mi nisi rekla konkretno,jedino sam shvatio da nisi fan Kikija Lesandrica,odnosno Dinkica,haha,a ostalo si sve vidim filovala lijepo,da ostanes ono kao po strani,neutralna,a to se ne moze tako,biti neutralan,mora ipak srce da vuce na jednu stranu,a ja znam koja je tvoja,samo ne znam sto to otvoreno ne kazes?To je tvoje pravo,nije to nista lose,samo slobodno kazi bre Albino:),kazi,da bi radije vidjela na vlast kvazi Demokrate nego SPS-SNS,i onda ce ti ovaj blog biti ono upotpunjen skroz.
    Inace,smrt fazismu,ziveo Partizan:)

  2. Nebojsa says:

    Ma koliko se ti trudila da kao sakrijes svoju pripadnost politicku,lako je uociti da naginjes ka ovoj žutoj strani,tj Demokratskoj stranci,a sad vec si pocela iako Vlada jos nije formirana,da dajes svoj sud o njoj,kako nas cekaju crni dani,opet taj SPS,taj bauk srpskog naroda,a nije ti smetao kad su oni surovali sa DS-om.Al zato sad smeta,opet kad su usli u koaliciju sa SNS-om,jos jednim baukom naseg naroda,tako nas trovali Zuti rezim.Da ti kazem ja nesto,nemoj sad misliti da ja volim Dacica i Nikolica,ali nemoj sad da vec ti osipas paljbu pod njima,a jos nisu ni poceli da vladaju,vidjecemo polako sta ce da urade,ja se licno ne nadam necemu,ali je dobro za ovu demokratiju koju nam je Zapad poturio,da se vlast mijenja cesto,a ne da zajasu 10 godina.Ja znam ovo,za vrijeme Slobodana Milosevica,dan danas jel kao vazi,propagandom Demokrata,da je to bilo vrijeme bez slobodnih medija,a ja znam da je u Slobodanovu vrijeme bilo nekoliko tv stanica koje su bile protiv njega,kao i novinskih listova,kao sto su od tv stanica,B92,Studio B,mnoge lokalne televizije,onda od novina Blic,Nedeljni telegraf,Vreme.a sada ajde mi nadjite,pogotvo tv stanice,koje su govorile protiv Demkrata?Nema ih,nema,sve obojeno u zuto,birokratija ogromna.
    I moje misljenje je,okreni,obrni,svaka vlast je pod kontrolom tajkuna,ne mozemo da se otrgnemo od njih nikako.Sve evo da neka nova politicka stranka se napravi,novi neki ljudi da se pojave,ne mogu oni da dodju do vlasti bez pomoci tajkuna,treba para za kampanju,velike su pare potrebne i ne mozes ih imati,sto ti nece ih oni dati,a onda samo redosled je jasan,padas pod njihov uticaj.
    Ja sam ovako po prirodi socijalista,ne volim kapitalizam,ali taj kapitalizam je ono sto smo htjeli,i sad nema kuku,jao,nego da cutimo i trpimo,narod postao apatican totalno politicki,tolko su nas na jedan lijep nacin,perfidan nacin unistili duhovno,kad covjeku unistis duh njegov,ponos,sa njime je onda lako manipulisati.
    Koga vise briga za Kosovo bre,kad jedva krpi kraj sa krajem.
    Ja ti preporucujem da nadjes knjigu jednu od Eriha Froma,teoreticar i psiholog,clanak jedan pogotovo,Revolucionarni karakter,mozes ga naci na netu,sajtu Z magazina,gdje on najbolje ti govori o politickoj svijesti 20 vijeka,sa psiholoske strane gledista,mnogo korisnog se moze nauciti,sta je narod,njegov odnos prema vlasti,i sta su vodje politicke.
    Pozdrav.

    • Constrictoria says:

      Grešiš, sinak, silno grešiš…
      Ja sam Bela. 8)

      Doduše, kontam stav: demokrate kažu da sam naprednjak, naprednjaci da sam demokrata… Hvala nebesima što me još niko nije prozvao ursovcem – tu bi se već ozbiljno posvađala… 😀

Comment

