Moja predizborna kampanja…

Kao što i najavih pre nekog vremena, reših da sednem i skuckam tekst o tome kako su nas sve lagali u predizbornim kampanjama. Zašto sam se odlučila na ovaj korak? Zato što smatram da poštenja nema u politici. Pre ili kasnije, svi se prodaju i tu nema izuzetka. Po meni je direktna demokratija, jedini pravi način… Jeste, teško je izvodljivo, ali ne i nemoguće. Smatram sadašnji politički sistem zastarelim. Ono što me posebno izluđuje, jeste pokušaj kroćenja interneta od raznih (belo)sveCkih, a i domaćih politikanata. Ono što oni ne znaju, a svi mi znamo, jeste da su se latili ćorava posla – jer WorldWideWeb nikada neće biti ukroćen. Previše je mogućnosti za nesmetanu komunikaciju među korisnicima…

Zbog svega prethodno navedenog, smatram političare svih vrsta svojim prirodnim neprijateljima (isto kao i hakere, mada za hakere mogu da skupim i koju simpatiju tu i tamo – ne mogu oni toliko puta da mi utepaju Blogche, koliko puta ja mogu da ga vaskrsnem :P).

Vi, koji glasate, nadam se da ste svesni da glasate za LAŽ!

Naravno, neću navesti svaku izrečenu laž od strane političara, jer bi onda  i „Tihi Don“ bio mačji kašalj za ono što bi bilo napisano. Neću pomenuti ni sve stranke, jer neke zaista nisu ni vredne pominjanja… Zadržaću se na onima, koji nam na ovaj ili onaj način kroje kapu…

Elem, prvo da krenem od onih, koji su mi pljunuli u lice, a koji su nekada davno bili moj izbor i koji su mi pružili nadu u bolje sutra – DS.

Šta? Iznenađeni ste? Yup, nekada davno sam gotivila DS. Al’ tad je DS bila ozbiljna stranka, sa ozbiljnim ljudima… Sve se promenilo posle ubistva g. Đinđića, čiji lik sada besomočno troše i DS i njeno PolitičkoNedonošče LDP. Šta sam upamtila od onomad:

1. DS – razvitak privrede, radna mesta za 20000 ljudi, razvitak poljoprivrede, tvrdili da postoji pakt Šešelj – Koštunica, dok su se oni dogovarali sa SPS-om i taj pakt nikad nisu pomenuli (“Tražimo od gospodina Koštunice da otvoreno kaže građanima da li njegov savez sa Šešeljem, koji mu omogućava ostanak na premijerskom mestu, vredi uništenja Srbije umesto njenog daljeg ekonomskog napretka, kroz brzo približenje Evropskoj uniji, nove investicije i otvaranje novih radnih mesta”, navedeno je u saopštenju Demokratske stranke.). K’o da je gori pakt DSS-SRS od DS-SPS… SPS im nikad neću oprostiti! Nikada! Iako će Sunašce u top da me stavi, ako pročita ovaj tekst, moram da kažem da Dinkića i mogu da svarim, ali SPS nikako! I svašta su još pričali: te sačuvaće Kosovo (šta bi bilo tek da ga nisu čuvali!?), te seča propisa (al’ su ih sasekli, svaka im čas’!), te bez korupcije, te ne damo da nam gaze dostojanstvo (“Mi smo narod koji zaslužuje poštovanje i ne damo nikome da gazi naše dostojanstvo: kao što ne damo onima koji hoće da nam uzmu Kosovo, tako ne damo ni onima koji, plašeći se života, žele da nam uskrate budućnost i unize naše dostojanstvo”, rekao je tadašnji nosilac liste “Za evropsku Srbiju”, Boris Tadić na predizbornom mitingu u Čačku), blablabla. I? Šta je bilo posle? I EU i Kosovo? I? Tek smo skoro dobili status kandidata za kandidata, a Kosovo odavno nije naše… O dostojanstvu neću ni da pričam… Moram ovde da citiram i Kolundžiju, koja je 04.07.2008. izjavila: “Skupa vlada je ona koja ne daje rezultat koji građani očekuju, a koliko će nova vlada koštati – videćemo po njenim rezultatima”.  Rezultati su takvi, da je reći za ovu vladu u sutonu da je bila skupa malo! Ne da je bila skupa, nego ni moji čukununuci neće vratiti dugove silnih eksperata, koji su u njenom radu učestvovali i “mudro i u našu korist radili”.

2. SPS-JS-PUPS – toliko mi je mrsko da mislim o SPS-u, da ne mogu ni da pišem bez osvrta na 90te. Da, da, to su iste one godine, kad nam je njihov veliki vođa rekao “Niko ne sme da vas bije”… Elem, u prošlom predizbornom ciklusu, g. Mrkonjić je izjavio da je “pokojni predsednik Slobodan Milošević heroj ove države, koji je obnavljao zemlju”, te da će narod prepoznati potencijal SPS-JS-PUPS koalicije, jer su oni gradili ovu državu, još se zalagao za Koridorr 10, a generalno ova koalicija se zalagala za socijalnu pravdu (SocijalnaPravdo, gde si? Ne mogu da te nađem već 4 godine!)  Jedino što je Ivica (tada bez marice) rekao, a NIJE SLAGAO jeste da “tokom kampanja u Srbiji sve cveta”, a da se nakon izbora naroda niko ne seti i “svi budu prevareni”.

3. SRS – k’o i obično, kao što i sada rade, tupili su o okretanju ka Istoku (znate onaj fazon BRIK), te da će se spoljni dug vraćati uz pomoć srpskih bogataša (“Meni je cilj da se razdužimo onako kako su to uradili Rusi. Oni su za nekoliko godina potpuno vratili dugove” – Jorgovanka Tabaković). E, tu se tadašnji radikal, a sadašnji naprednjak, Tomislav Nikolić, svojski potrudio da objasni narodu kako Šešelj stiže pred izbore, jer je nevin, kako sigurno pobeđuju, kako je pola DOS-a na njihovoj strani, te sigurno pobeđuju… Elem, posle je taj bivši radikal, a sadašnji naprednjak, pokrao članstvo od SRS-a, pa osnovao SNS. Ne mogu da kažem sa 100% sigurnošću, al’ što se programa te stranke tiče, primećujem veliku sličnost sa programom DS-a, pa se može reći, što bi šaljivdžija, Velja Ilić rek’o, malo je što se programa tiče i od DS-a kraducnuo.

4. DSS – NS – oni nisu hteli u EU, graktali su o čuvanju Kosova, šurovali sa radikalima, zaboravili na “kraduckanja”u svojim redovima, te izigravali neobaveštene und poštene. Ko o čemu, vojnik o skraćenju…

5. G17+. I konačno stižem do svog omiljenog antiheroja – gospon prepodobnog Dinkića, koji je sada lider URS-a. Elem, neću početi sa akcijama, ne. 🙂 Počeću od toga da je on rekao da neće izaći na naredne izbore, ukoliko se za vreme mandata njegove stranke ne završi Koridor 10. 😀 Najavio je završetak radova na autoputu Koridor 10, autoputu Beograd-Užice, te završetakBanatska i Dunavska magistrale, autoputa Kragujevac-Batočina, poluautoputa Novi Sad-Sremska Mitrovica-Šabac-Loznica.  A sad ću o akcijama: elem, obećao je 1000€ od akcija svakom punoletnom državljaninu Srbije. Obećavao je i smanjenje poreza na plate na 10 odsto, kako bi se omogućilo povećanje plata svim radnicima. Bilo je priča i o stanovima i o zapošljavanju i poboljšanju stanja u zdravstvu… Onda se desio SvinjskiGrip i malverzacija sa vakcinama, pod palicom njegovog pulena, Milosavljevića, koji je sada svedok u tom procesu pred sudom, a ne okrivljeni…  Dinkić je branio i Bojana Krišta tvrdeći da je jedina greška bivšeg direktora Aerodroma ta što je isplatio visoke bonuse u vreme ekonomske krize.

6. LDP – a šta reći o njima? Možda to da su uvek naginjali monarhizmu, jer su i prošli put bili u koaliciji sa vrlo konzervativnom strankom monarhističkog opredeljenja, DHSS-om.

Ostale stranke ne vredi ni pominjati… nemoj sad da ispadne ne pominjem nekog, pa sam za njega. Ama, ovde nema političke opcije dovoljno dobre za mene. Pobrojala sam glavne igrače. I samo vidite koliko su lagali. Zašto mislite da sada ne lažu? Ko mi garantuje da Tadić, Dinkić, Nikolić ili neko peti govori istinu? I zašto da im dam glas? Neću. Neću više da glasam za manje zlo. Ama, manite me više tih priča. Neću da glasam ni za veće zlo.

Niko nije vredan mog glasa. Tačka!

Izvesno osveženje su Pirati, ali i oni su partija… sa većinom stvari za koje se zalažu se slažem… Ali, ipak, ne u potpunosti. Jedini pokret koji zaista podržavam su Anonymous. Doduše, ne mogu baš da podržim hekLeraj, al’ mi je ta njihova priča generalno ok.  Al’ hebi ga, oni nisu politička partija i nema ih na izborima.

Zato je moj izbor origami, ako me ne bude mrzelo da prošetam do izbornog  mesta. Predizborne šarene laže ostavljam drugima – ja sam ih prerasla…

A kakav origami? – pitate se vi.  Evo, pogledajte sličku, pa će sve biti jasno…

Note:

Nadam se da me sad predstavnici Ivicinog sektora neće privesti na ortački razgovor bez rahatluka i kahve, jer javno rekoh da podržavam AnonymousGlobalniPokret. Koliko sam upoznata, taj pokret nije zabranjen ni na koji način, pa je valjda time i podrška dozvoljeTa…

7 thoughts on “Moja predizborna kampanja…

  1. crtatjitjMilan says:

    Sve lepo sažeto i rečeno. K’o na FB-u “Sviđa mi se” 🙂
    Ja kapiram da je jedini razlog za izlazak na izbore da ne dozvoliš da ti ukradu glas tako što ćeš glasati za neke nebitne potpuno!

  2. Možda bih glasala da živimo u državi u kojoj mogu da vidim kako moj glas direktno utiče, na pozitivan način, na moj život, i život ljudi iz moje sredine. Pošto se kod nas glasa da bi stoka mogla sebi da puni džepove parama, ja više neću nikome da izigravam budalu.

  3. “SPS im nikad neću oprostiti! Nikada! “- apsolutno.

    Možda nešto mlađi koji su tek stekli pravo glasa i zainteresovali se za “kandidate” mogu da odaberu najmanje zlo, ali nama, koji od prvog časnog sticanja tog svetog građanskog prava, biramo upravo tako, stvarno je teško.

    Osećam se izdatom, izneverenom, prevarenom, izigranom i ko zna šta još i nemam ni ideju za koga bih mogla da glasam. Jedino me muči to što što smatram da je izlazak na izbore važan, jer neizlaskom tek ne postižemo ništa.

    Svaka čast za ovo pisanije. Ovdašnjem narodu je pamet prekratka, valja ga podsećati redovno.

    p.s. što mi rekle naše stare: živa nisam šta će biti s nama.. 😦

    • Constrictoria says:

      Mladost mi je pojela ulica i protesti protiv SPSa. Umesto da kao svai normalni tinejdžeri idemo na koncerte, razmišljam o ljubavi – moja generacija se bavila borbom za bolje sutra.
      I na kraju nam serviraše MaloMorgen.
      E, to niti zaboravljam, niti opraštam!

Comment

