Zašto neću da glasam

Kad me šlAg nije strefio – neće nikad, časna reč. Otvorim Press pre neko veče i imam šta i da vidim. Udarna vest na naslovnici (bar za mene) je

Interes Srbije je da se pristupi sporazumu ACTA jer postoji akcioni plan Vlade koji to podržava, rekao je Radivoj Mitrović, državni sekretar u Ministarstvu nauke

Pu! U interesu Srbije nije da ima PayPal k’o sav normalan svet, al’ jeste da usvoji sporazum koji krši privatnost! Još onomad, kad je bila frka oko SOPA i PIPA, rekoh da će naši odmah da potrče za takvim zakonima i na žalost, bejah u pravu!

Ima li ikoga normalnog u politici? Ponavljam: IKOGA NORMALNOG!?

I posle dođu dušebrižnici da mi drobe kako nije cool ne izaći na izbore i ne glasati, da izbor nije sedeti kući. Ta nemojte mi kasti! A za koga da glasam? Za ove, koji nikako više od 20 godina da mi  se skinu sa kičme i puste me da živim k’o sav normalan svet? Je l’ za njih da glasam?

Jedino kad sam imala nadu da će se nešto promeniti, bilo je devedesetih i neću sad o tome kako je onda bilo i o protestima i blablabla… PoJenta je da su mi ti, nekadašnji DOSovci, zalepili šlajmaru po sred face i to je to. Bar da je samo jedna šlajmara, pa da se čovek obriše. Ali neeeeeeee, oni nas svakodnevno pljuju. I onda mi neko kaže da sam budala, jer neću da glasam!? Svašta.

Da se razumemo: ne želim da budem saučesnik te KriminalneMalverzacije.

Zašto KriminalnaMalverzacija?

Zato što, dragi moji, mi nemamo pojma za koga i šta glasamo. Da, nemamo pojma. Možda živite u ubeđenju da znate, al’ ne znate. Otkud znate s kim će vaši izabranici da prave koaliciju? A? Je l’ znate? Naravno, da ne znate. Kao što smo videli, nije nemoguće da visoki nekadašnji SPS kadri budu Ministri i Potpredsednci i svašta još nešto, a 2000te smo mislili da je gotovo sa tim likovima u politici, al’ – ŠIPAK! Nije nemoguće ni da se okoreli monarhisti (da ne kažem desničari) udruže sa liberalima (da ne kažem levičarima) i da se zalažu… Oni se , u stvari zalažu za… Ma, je li uopšte i sami znaju za šta se konkretno zalažu? Za monarhiju? Za republiku? Za ČičaDražu ili ČikaKapičića? Nije nemoguće da UjediniteljSvihRegiona masno slaže narod, pa onda to i prizna, a onda me ubeđuje da će sa njim da mi bude bolje. Ok, jednom si me slagao – više nećeš moći! Moguće je i da frakcija SRS-a trubi kako je bliža DS-u sada, al’ ja se vas sećam i od onomad. Najpošteniji među svima su SRSovci – oni nisu promenili ploču i dalje se zalažu za sve za šta su se i pre zalagali. Ali oni nikad nisu bili moj izbor.

O SatelitStrankama i IsturenimOdeljenjima većih političkih igrača, neću ni da zborim. I njima je cilj da se dohvate, ako ništa drugo, a ono bar skupštinske stolice. Kad ne može fotelja – nije loša ni stolica.

I kad mi kažu da glasam, ja pitam: za koga? Rođaci, za koga? Za koga vi glasate? ‘ajmo jedno ŠBBKBB:

  • osvoje vlast većinsku Čeda i Vuk. I vrate kralja. I? Liberali, je l’ se za to zalažete? Jeste li zarad kralja ovoj koaliciji dali glas?
  • osvoje demokrate većinu i naprave koaliciju sa URSom i SPSom, pa opet SamoproklamovaniEkspertskiMag nastavi da nam brine o ekonomiji, a da vas umiri i pokaže kako je baš on pravi izbor, obeća ne 1000, nego po 10000 evra! o.O
  • osvoje demokrate većinu i naprave koaliciju sa SNS-om.
  • osvoje nprednjaci  većinu i naprave koaliciju sa SRS-om.

Neću više o nakaznim koalicijama. I sami znate da su moguće i da ne znate ko će s kim, a, ipak, tvrdite da oni koji ne glasaju čine pogrešnu stvar. I da stavimo na stranu te koalicije, pored punog džaka eksperata po oblasti, imamo li mi zaista bar jednog čoveka koji dobro zna i želi da radi svoj posao? Od ovih dosadašnjih eksperata sam naučila kako u 1, 2, 3 koraka uništiti kompletnu privredu jedne zemlje; kako zarad dobrobiti tajFuna osiromašiti kompletan narod; kako gubitaška javna preduzeća mogu da budu sponzori propalih klubova; kako je bitna forma, a ne suština; kako sneg uvek iznenadi preko zime, a žega preko leta; kako je GodinaBeba istovremeno GodinaFinansijskogKraha za njihove roditelje i još svašta (dodajte po izboru – šta god da napišete, nećete pogrešiti).

E, sad ću da se uhvatim za GodinuBeba, k’o pijan plota, jer imam ne jednu, nego dve bebe. Elem, ako je ovo GodinaBeba, šta bi bilo da nije? Pakovanje pelena, u kome ima 44 pelene, poznati brend, košta 1369 dinara. Dve bebe potroše ovu količinu za 5 dana. Farmerice kod Kineza koštaju oko 1000 – 1200 dinara, u buticima od 1300, pa na gore. Duksevi od 500 dinara, pa na gore… Banane su 130 dinara po kilogramu, a narandže oko 90 dinara. Junetina je oko 600 dinara po kilogramu. Jaja, uglavnom, nema. Smrznuto povrće (pošto od svežeg može da se nađu samo šargarepa, krompir, crni i beli luk, ponegde karfiol – a i sve to sumLJivog kvaliteta) košta od 100 dinara, pa na gore… Da ne pominjem koliko koštaju riblji proizvodi, cipelice, a i ostala pozamanterija za bebe. Čovek bi pomislio da će bar umanjiti PDV na dečju opremu, ako već neće da ga ukinu sasvim… To što poklone komplet od par stvarčica kad se žena porodi, nije podstrek natalitetu. Najmanji troškovi su dok je beba sasvim mala… Šta kasnije? Šta je sa cenama hrane, pre svega? I kako je ovo GodinaBeba? Je li je ovo GodinaBeba samo zato što VelikiVođa tako kaže?

E, zbog svega ovoga i još mnogo čega neću da glasam! Neću da budem učesnik KriminalneMalverzacije! Nemam za koga da glasam!

A svi dušebrižnici, koji bi mi objašnjavali zašto nisam u pravu, neka me zaobiđu, evo, od srca ih molim. I neka me zaobiđu oni, koji bi mi posavetovali da pravim svoju stranku, pa tako menjam politiku; ili da se borim za ideju… Ok, kontam da vam je dužnost da se borite za stavove vaših VelikihVođa, možda vam udele koju crkavicu za zalaganje; al’ nemojte kod mene, pls.

I da: ovo jeste ostrašćeno pisanije. A znate zašto? Zato što mi je muka od svih ovih političkih kreatura koje me unesrećuju iz dana u dan već 20 i kusur godina. Prekipelo mi je.

I samo nam još ACTA fali, pa da budemo jedna kontrolisana gomila. Doduše, ACTA je i nepotreban, uzimajući u obzir stanje uma većine građana ove zemlje…

httpv://www.youtube.com/watch?v=LoheCz4t2xc

 

5 thoughts on “Zašto neću da glasam

  1. Milan says:

    Ne nego lepo precrtajte papir sa jednim velikim X preko celog papira a ostavite im i poruku u kojoj im objasnjavate koliko ih volite i sta cete im uraditi kada izbori prodju

  2. Mozes da zadrzis svoj glas za sebe, tako sto ces glasdacki listic sa birackog mesta odneti kuci za uspomenu. Tako ces imati dokaz u rukama da tvoj glas nije zloupotrebljen i imaces podsetnik da ti nisi ucestvovala u tom sumanutom cirkusu. Pored toga, ako u glasackoj kutiji ima manje glasackih listica nego sto je broj izaslih na biracko mesto, izbori se ponavljaju na tom birackom mestu. Tako mozes da im upropastis ceo trud tog dana 🙂

Comment

