Slučaj građanke J.

Građanka  J. je moja prijateljica ergo dobra je i osoba, jer sa sa drugačijima i ne družim. Da se u ovoj zemlji kriminalci baškare u đakuzijima, bazenima i ostalim pogodnostima svi znamo. Ono što je manje poznato jeste da pošten svet, zarad političkih ambicija WannaBePolitičara može da nagraiše ni kriv ni dužan ko niko živ, pa da ide i u zatvor. Ali ne u onaj sa đakuzijem i bazenom, već u pravi pravcati zatvor – znate, kao onaj iz PrisonBreak-a, e takav zatvor…

Nego, da krenem redom:

Moja prijateljica, Gađanka J., je kupila polovan auto 2009. godine u Subotici po preporuci poznanika. Carina i ostale papirne zafrkancije su odmah išle na njeno ime. Postupkom se bavila agencija iz Subotice. Građanka J. je dobila sve papire, srno na belo i sa njima otišla u PU Sombor da registruje auto. Auto je registrovala bez problema. Naredne godine, 2010., Građanka J. registruje auto. Nakon mesec dana iz PU Sombor joj javljaju da su tablice poništene, jer je punomoć falš.

–          Kakva punomoć? – upitala se Građanka J., jer punomoć nikada nije ni videla, niti je imala pojma o čemu se radi…

Klupko se polako raspetljava i po rečima Građanke J., stvari su stajale ovako:

Naime, za preregistraciju je trebala punomoć sa datumom iz 2007 god, da bi se mogao preregistrovati. Nisam se raspitivala niti sam imala pojma šta treba.(Glupača).Odem u PU na razgovor sa inspektorom, tačnije zajebavanje, jer je čovek toliko prepotentan i pun sebe , za ne poverovati. Prepotentno mi je onako preko ramena rekao da nabavim novu punomoć i novi kupoprodajni ugovor i da će mi rešiti, misleći pri tom da nema šanse da to uradim….

No, Naduvenko nije znao da ima posla sa jednom ZmajŽenom, jer Građanka J. to uistinu i jeste. Građanka J. je mama troje dece, a od toga su dvoje blizanci – sa mamama blizanaca se nije zafrkavati: mi smo programirane za sve moguće nezgodacije! Ha! Građanka J. je nabavila traženo punomoćje i ostalu papirologiju! Al’ ne lezi vraže. Slučaj se više ne rešava u Somboru, već kod drugostepenog organa u Beogradu! Sve te papire Građanka J. prosledi za Prestonicu i posle par nedelja stigne rešenje da joj prihvataju nove papire i da može registrovati auto drugi put u 2010. godini. Građanka J. je tablice dobila posle 2 meseca. Imala je pravo da traži povraćaj novca od prethodno plaćene takse, ali kako sama kaže:

Nisam tražila da mi vrate predhodne takse, a imala sam pravo, reko’ nek im bude prokleti bili…

Potom je otišla do prepotentnog gospodina i pitala je li sada sve u redu i hoće li na dalje imati problema. Uverio ju je da je sada sve u redu i da ne treba da brine. Na žalost, samo usmeno. Zašto na žalost? Čitajte dalje:

Izgleda da prepotentni gospodin, od milošte prozvan Naduvenko sa moje strane (pa ću ga tako i nazivati u daljem tekstu) ima poslovne i lične ambicije da se popne koji stepenik gore. Možda puca i na mesto načelnika (bar je tako Građanki J. rekao izvor iz policije, pa ako je on lagao nju, a ona mene, onda lažem i ja vas). Kako gospodinu Naduvenku  nije uspelo da budžet dopuni novcem, dosetio se kako da bude primećen od svojih pretpostavljenih: otišao je kod javnog tužioca. Po rečima građanke J.:

On je otišao kod okružog tužioca sa sve našim papirima i pitao ga ima li ikakve osnove za krivičnu prijavu, zbog tih falš punomoći. Čovek je rekao da MOŽDA i ima, možda… i to po nekom članu krivičnog zakona koji zastareva tek nakon 5 godina, jer ako bi išlo po nekom drugom zastarelost bi nastupila posle 2 godine i ne bi nam mogli ništa, jer je taj rok već prošao. Tu se on opet nakači na nas bednike….. ali pošto on nije nadležan da radi po tom pitanju, papire su prosledili u kriminal.

Kad ne može poštenim radom da se napreduje – udri na siromahe. Inače, Građanka J. ovde piše u množini, jer ona nije jedini slučaj. U Somboru ih ima oko 200 (i slovima dvestotine ljudi!!!!).

Danas je moja prijateljica, Građanka J., bila na ispitivanju u kriminalističkom odeljenju kao poslednji kriminalac. Ona sama kaže:

Danas su me opet ispitivali zašto sam JA falsifikovala punomoć, kao da sam izradila pečat u krompiru i lupila ga… Počeli su i da se smeju kad sam im to rekla, jer kako kažu da je pitanje i ispitivanje uopšte jako glupo…

Eto, i kriminalistički policajci kažu da je sve to glupo, al’ džaba – Građanka J. je po mišljen ju gospodina Naduvenka težak kriminalac. Zanimljivo je da agencija, koja je izvršila usluge Građanki J. ni na koji način nije umešana u istragu… ruka ruku mije, možda!? (ako nije jasno, ja se ovo pitam, nisam sigurna; nagađam, pogađam šta li je u pitanju).

Građanki J. su rekli da može da ide i u zatvor. Ona kaže:

Sad čekam poziv iz tužilaštva, a kako mi reče inspektor, kazne su od 50 000, pa preko 100 000, za ovo delo, ili kazna zatvora (ne znam kolika) ili uslovno… Ja nemam ni 1000 din da im dam, plata mi je jbn 18000, muž nezaposlen,troje male dece, beskućnici (podstanari) – šta reći.
E da, još mi, kažu, sledi i kazna za carinski prekršaj od nekih 10 000, jer carinici koji nisu obavili svoj posao i proverili šta im ulazi u državu i s kakvim papirima, sad traže i svoj deo…

I tako,majka troje dece, izdržavalac porodice će zarad nečijih ličnih ambicija da robija, jer para nema. Ko je beše pomenuo da je ovo GodinaBeba? Je l’ GodinaBeba znači da se medijska pažnja posvećuje novopečenim roditeljima, a roditelji veće dece proglašavaju kriminalcima i trpaju se u zatvor?

I sada neka mi neko kaže da vlast, ma koliko mala bila, ne budi ono najgore u čoveku 8čast svetlim izuzecima, ali malo ih je). I šta sad moja prijateljica, građanka J., da radi?

Ime i prezime gospodina Naduvenog nisam namerno pomenula, jer nije on jedina sitna duša u Srbiji. Ako ko želi da pomogne od “moćnijih” i “uticajnih”, a znam da dolazite na ovaj blog; javite mi se, pa ću vas spojiti sa Građankom J. (uz njenu prethodnu saglasnost), te će vam ona prstom pokazati na gospodina, reći njegovo ime i prezime i sve ostale potrebne tehnikalije u vezi sa slučajem…

Nije pošteno da se častan svet u predizbornoj kampanji koristi kao žrtveno jagnje zarad jeftinih političkih poena. Nije pošteno…

Ako se slažete sa mnom da nije pošteno, hajde da pomognemo Građanki J. Ja bih pomogla, ali ne znam kako… Unapred Vam se zahvaljujem!

Građnka J. je zaista jedna izuzetna žena i biće vam zahvalna na svakom savetu i pomoći, koji možete da joj pružite….

 

Note:

Zbog tehničkih problema sa sajtom, tačnije zbog HackNapada, otišli su zbogom svi komentari sa ovog teksta (koji je, by the way, ponovo objavljen danas). Molim vas da imate razumevanja za ovaj problem. Što se besa tiče – ja se pušim! :/

8 thoughts on “Slučaj građanke J.

  1. Trinity says:

    Ljudi izgubiste se malo, poenta je bila da prokomentarisete slucaj, a ne brzinu kucanja i ne daj Boze koje progutano slovo!

    Ako ste zeleli u profesore, trebali ste ranije da razmisljate o tome! 😛

  2. Nikoleta says:

    U procepu između realnog sveta i sveta papirologije svi mi naJebavamo kao građanka J. 😕
    Protestvujem u to ime.

  3. Sunašce says:

    Ne razumem poentu komentara? Ko je nepismen, prepotentan? Ko treba da nauči da piše? Hoćeš da pojasniš malo svoje viđenje?

  4. Rekoh lepo_ nemoj da pišeš PRE nego ŠTO NAUČIŠ KAKO SE TO RADI.

    Dosta mi je NEPISMENIH.

    i korumpiranih i priglupih i PREPOTENTNIH.

    dokazi su zakon, u njih treba investirati kintu.

    • Constrictoria says:

      Držiš časove stilskog pisanja?
      Ako je tako, pazi se: polaznici će da traže pare nazad… 😆

      Ko o čemu kurva o poštenju, vojnik o skraćenju, a nepismen o pismenosti…
      😈

Comment

