ObavIJest

Po ko zna koji put, Blogche je bilo u down-u… 🙂

Navodno su ga urušili AlbanskiHakeri. Jesu li ili nisu – i nije toliko bitno…

Bitno je da sam dobila preporuku da radim bekap, posle svakog objavljenog teksta… Da, to nije praktiĆno, al’ je korisno. 🙂  Ok – pametan savet. Prihvatam. ne samo posle svakog teksta – radiću bekap pre odlaska u krevet. taman da i ja imam ritual pred spavanje, kao i moji blizanci. 🙂 Oni popiju mlekce, pa zaspe; njihova maman će da radi bekap, pa da zaspi.

E, sad, mogu i ja da dam preporuku provajderu da malo zategnu te servere, da ne liče više na švajcarski sir, al’ neću. Ne mešam se u tuđ pos’o…

Nego, zapravo sam ‘tela, da poručim nešto onima, koji su mi ušlogirali moje drago predrago Blogche:

Note:

Ovaj tekst je i u kategoriji ConspiracyTheory, jerbo se osećam k’o Mel Gibson u istoimenom filmu…

 

5 thoughts on “ObavIJest

Comment

