GodinaBeba – čudno pišu PredizbornaKampanja

U zemlji gde njeno zvanično Ministarstvo zdravlja ne obavlja posao za koji ga svi mi plaćamo (nabavka inkubatora), dolazi predsednik te iste zemlje i proglašava 2012. GodinomBeba. Da ne živim u toj zemlji, mislila bih da su se Pajtonovci vratili, majke mi. Ma, ovo je toliko suludo, da ni oni ne bi mogli da smisle!

Ne znam koliko je preCednik upoznat sa tužnom činjenicom da je dete najlakše napraviti i roditi. Ono što je mnogo teže je to isto dete odgojiti i izvesti na put. Da bi dete zdravo raslo, potrebno je da se kvalitetno hrani. Da se kvalitetno hrani, potreban je novac. Volela bih kad bi preCednik jednu godinu proglasio i godinom privrednog razvoja. Kad bi privreda krenula s mrtve tačke, onda bi svaka godina bila GodinaBeba.

PreCednik se ne seti da kaže i da će u narednom mandatu videti da ukine ili smanji PDV na dečju opremu – to je verovatno ostavio za neko naredno političko promovisanje… Živi bili, pa videli – dotaćiće se i te teme, kad vam kažem. Idu izbori – treba gađati ljude u najtananija osjećanja, kako bi glasali…

Sinoć na Twitter-u beše polemika oko onog nesrećnog mosta i otvaranja. Hladne glave zastupaše stav da se manemo politike bar tu noć, da je most svima koristan, da to nije u politiĆke svrhe… a onda ih preCednik i gradonačelnik demantovaše u dva koraka.

U ovoj zemlji je uništeno sve što se dalo uništiti (svejedno da li je prvo prodato u bescenjene ili je samo pušteno da propadne). U ovoj zemlju ljudi grcaju u siromaštvu (i duhovnom i materijalnom). U ovoj zemlji teško da ko vidi bolje sutra. U ovoj zemlji su političari odvaljeni od realnosti. Paradoks je da premijer najavljuje još težu godinu, a preCednik GodinuBeba… Šta to hoće da nam kažu? Da se pri’vatimo sirotinjske zabave?

Kao što rekoh – najlakše je napraviti bebu.

Roditelje koji imaju malo veće bebe i decu – niko ne pominje. Najbitnije je da se bebe rode, a posle roditelji neka se snalaze kako znaju i umeju. Naravno da će nam u jednom trenutku obećati manje marže i PDV na dečju opremu, kako izbori budu bliži i mi ćemo biti zanimljiva ciljna grupa… Penzionerima će obećati malo veće penzije… Ma, za svakog imaju super priču.

Ono što nama treba su DELA, a ne reči.

Uvek postoji neki razlog zašto nam nije bolje. Prvo je bio kriv Milošević, pa SEKA. Naravno, to što oni koji sede u foteljama nemaju pojma da rade svoj posao nije razlog što smo u blatu, nikako. Eto, oni daju sve od sebe u okviru svojih mogućnosti. Pa, to nije dovoljno. Ako treba, neka se fotelja odstrani i hirurškim putem od guzice, al’ dajte više da zasedne neko ko zna da radi svoj posao. Nemam više živaca za političare koji dođu i obećaju nešto, a posle nekog vremena kažu da su nas svesno slagali da bi njihova koalicija dobila izbore. Izvinjavam se ako grešim, al’ ja sam shvatila da je g. Dinkić otvoreno rekao da nas je slagao za 1000€ kako bi Tadić dobio izbore. Ako nisam u pravu, najljubaznije molim upućenije da me isprave…

Da me neko ne razume pogrešno, ne agitujem ja ovde ni za jednu političku opciju. Da izvinete, pun mi kufer političkih opcija i političara.

Volela bih da dođe na vlast neko ko će malo više raditi i sa kim će nam biti bolje. Neka ostane ista garnitura na vlasti, ali neka dođu ljudi koji znaju posao. Razumete šta hoću da kažem?

Što se GodinaBeba tiče, iako imam ozbiljan problem sa B92, akciju smatram korisnom. Jedina manjkavost je što je to privatni fond, pa pučanstvo ne mora da bude upućeno u dinamiku i raspored isporuke inkubatora, što neke stvari može dovesti u sumnju. Npr. Kragujevac, kao jedan od 3 neonatološka centra je do skoro od akcije dobio samo jedan inkubator, a posle pisanja mahlat i raspirivanja priče o tome, uručena su još 4. Njen blog o tome možete pogledati ovde (preporučujem da pročitate i komentare, jer su oni nastavak priče).
Na ovom primeru je pokazano, da je najbolje da neke stvari radi nadležno ministarstvo. Ja bih volela da čujem zašto ga ministarstvo ne radi.

Volela bih da mi neko objasni i gde su pare sa Kipra i, generalno, gde su naše pare. Hoću da znam našta država troši novac, koji uzima od mene (da ne kažem otima). Ja sam sigurna da je bilo bolje kupiti inkubatore, nego obnavljati vozni park ili praviti nove agencije… Mene niko ništa ne pita. Čak me ne pitaju ni za koga ću da glasam, nego osiono poričuju „Glasajte za nas“.

Dosadila mi je igra gluvih telefona: gde su pare – kriv je Milošević; kad će biti bolje – kriza je…

2012. vidim samo kao godinu smrdljive kampanje i ništa više. Sedeću i iz prikrajka posmatrati pljuvačinu. Ja ove godine ne glasam. Ne glasam, jer smatram da nemamo ni osobu ni stranku, koja bi nas povela u bolje sutra, a da glasam za manje zlo više neću.

16 thoughts on “GodinaBeba – čudno pišu PredizbornaKampanja

  1. Draza says:

    Predsednik Srbije najavio 2012-tu godinom beba….
    Reče Predsednik čija se država već 20 godina uspešno bavi suzbijanjem nataliteta.

    Imaju trilijardu državnih činovnika, ministara, savetnika, sekretara (SKOJA valjda) i ostalih Gradjana Prvog Reda…stvarno su mogli, a ne verujem da bi im čak neko i prebacivao nešto zbog toga, da oforme Ministarstvo Za Natalitet….

    Mada kada malo razmislim, to ministarstvo i postoji 80 godina, pošto nam već sedamdesetak godina XXXX mater sa idiotskom politikom….

  2. gradisa says:

    Veoma mi je drago,ima nas sigurno puno.Jos nisam video rezultate popisa nisam se nesto ni cimao oko toga, objavice valjda. Ja sam DZEDAJ ipo veri i po nacionalnosti izmisljene stvari i jedno i drugo.A crtanje to OBAVEZNO .

  3. gradisa says:

    Dinkic je to rekao za republicke koi su bili posle predsednickih izbora . Znaci lagao je dva puta.Ja sam se izjasnio na popisu kao DZEDAJ i kao takav ne glasam ni za koga.Naravno da je predizborna kampanja.Nafta , bebe i ko zna sta ce sve da se smisli .

    • Constrictoria says:

      Ti si moj brat po veri – mi se porodično tako izjasnili. 8)
      Na izborima ću da prežvrljam listić. Od inspiracije zavisi da l’ ću nešto i da im nacrtam… :mrgreen:

  4. Bre. Sad tek videh post. Zakaz’o mi rss. A i ti mnogo tražiš, jbm mu miša! I pare i račun, a? E, neće da može! Danas videh carski tvit: ne pitaj šta država može da uradi za tebe, već šta ti možeš da uradiš u druga država!

    Ooo, da!

    • Constrictoria says:

      I to što kažeš: kad tražim – nemam meru! 😈

      ne pitaj šta država može da uradi za tebe, već šta ti možeš da uradiš u druga država!

  5. Čekaj, sad će novi talas krize, nova SEKA, to je odlična šansa za Srbiju 😀

    Šalu na stranu. Lažu jer to nema nikakve posledice po njih. Dinkić je slagao i priznao svoju laž, čak ga ni po novinama nisu provlačili a da ne pričamo o tome da ga niko nije pozvao da odgovara za svoje reči. Dok je tako, oni će da lažu a mi ćemo da odbijamo da izadjemo na izbore. I tako u krug. Izaćićemo iz kruga kada neko izumre, da li mi ili oni. Oni su za sada imaju dalko veće šanse za preživljavanje.

        • Constrictoria says:

          Kritična masa šansi nema da se zapati u Srbistanu. Svi su jaki na rečima, a kad bi npr. bili pozvani na demonstracije, zabarakadirali bi se u kućama…
          Mnogi koji kažu da neće glasati, ipak, će to uraditi, a onda pričati kako nisu glasali…
          Ovoj vlasti i opoziciji skidam kapu, jer samo majstori mogu da ovako zaplaše narod i ubiju ga totalno u pojam…

          • Pa jednom smo to uradili… Problem je što su ljudi tada skupili hrabrost, izašli na crtu, glasali… I onda im se neko nasmejao u lice… Logično je da se sada plaše. Logično je da će im trebati vremena. Problem je što ga nemamo.

            Ja ću izaći da glasam. Precrtaću listić. Znam da ne znači mnogo, tačnije ništa. Ni neizlazak ne znači mnogo, odkada su ukinuli “minimalnu izlaznost” (nisu ni oni naivni). I na jedan i na drugi način čovek kaže “DOSTA MI JE”. Jedino što niko nema da ga čuje.

          • Constrictoria says:

            Kad kažem da ne glasam mislim “precrtaću listić”.
            Ta tkz. BelaKoalicija će biti ubedljivi pobednik ovih izbora (bar bih ja volela da to bude tako…)

  6. Zeks says:

    Čujem da imaš blizance. Tako i pišeš: od srca X 2.

    Svako dobro, tebi i tvojima. Srećna nam Nova godina.

    stari drugar Žeks iz Potpalublja

    • Constrictoria says:

      Imam, imam. 🙂 Žensko + muško = haos po vasceli dan. 😀

      Hvala ti na lepim željama.
      Sve lepo, najlepše ti u Novoj godini želim!

Comment

