UticajniTviteraši i Most na Adi

Mislite da je naslov besmislen? Pročitejte do kraja… 😀

Vodi se danima polemika da li bi bilo bolje UticajneTviteraše spaliti na lomači ili je, pak, bolja metoda nabijanja na kolac. Na početku mi je ova frika bila smešna, ali sad vidim da poprima epske razmere. Moje mišljenje ne može stati u 140 karaktera. Dobro, lažem – može da stane u 140 karaktera, al’ hoću da se raspišem… 🙂

Da li je bilo života pre Tvitera?
Početkom te davne 2009. godine, otvorila sam nalog na Tviteru. Što zbog obaveza, što zbog nezainteresovanosti – nešto nisam tvitala, niti bila aktivni član Tviter zajednice. Možda najviše zbog toga što smo u to vreme planirali bebu, pa nam se posle desile dve bebe, a blizanačka trudnoća nije hod po laticama ruža… Onda su stigli bebanci, pa frka oko njih i tako je moj Tviter nalog čamio u paučini…
Znači, živela sam i pre Tvitera. I nisam se osećala osakaćeno što ne tvitnem 10 tvitova dnevno.
Kako su bebe rasle i kako je postajalo sve lakše brinuti o njima, uzela sam pajalicu i malo skinula paučinu sa TviterNaloga. I LičnaOdiseja je počela!

UticajniTviteraši
Ti DanašnjiUticajniTviteraši su mi pomogli da se lakše snađem, uđem u fazon… Napisaše ljudi i ljudice gomilu uputstava kako bi početnicima olakšali bivstvovanje na Tviteru. I onda dođe neki novinar i napiše da su ti divni ljudi UticajniTviteraši. Šta se desi? Uticajni sami od toga naprave sprdnju i dobro zezanje. Ne poznajem nijednog Uticajnog, koji sebe smatra Uticajnim. To mnogo govori o njima, a i o onima koji bacaju hate na njih zbog te, tkz. Uticajnosti.

Sad bih se dotakla srži problema. Je li toliko bitno da nekoga zaprati neko ko nosi epitet Uticajni? Ako li vas zaprati neko od ove ekipe, šta ste vi? Najpopularnija devojčica u razredu? Generaciji? Sad će vaš leksikon da bude najpuniji? Ako li vas ova ekipa ne zaprati, onda bi im trebalo poslati mail-ove u kojima ćete navesti koliko vas je njihova ignorancija pogodila? Dajte, ljudi, osvestite se!

Ako ko neće da dođe na Tviter ili ode sa njega zato što mu smetaju Uticajni – onda, Tviter i nije mesto za njega. Nije Tviter mesto za lečenje frustracija! Tviter je društvena mreža. Kao i na svakoj drugoj društvenoj mreži, a i u životu, i ovde sami biramo svoje „društvo“. Ma, neka je neko uticajan do zla boga, ako meni nije zanimljiv – ma, neću da ga pratim. Šta će mi na lajni tvitovi, koji me ne zanimaju?!? Ako je neko zanimljiv, i ako se keslačim uz njegove tvitove, ili, pak, dobijam korisne informacije – pratiću ga. Ili da se samoubijem što nisam nekome zanimljivas, pa neće da me prati?

DeFacto postoje tviteraši koji su uradili mnogo na promociji Tvitera u našoj zemlji. Jesu li dobili neki keš za to? Nisu. Zašto su to uradili? Da bi objasnili ljudima da Tviter nije bauk i da je zabavno, a i korisno biti na njemu. Nisu se bavili promocijom da bi imali što više pratilaca… DeFacto postoje i tviteraši koji su pokrenuli sjajne akcije (jedna od poslednjih #mojedojkesuok). Pametnu stvar ću uvek podržati, nezavisno od toga  ko je akciju započeo…

Nije fazon na Tviteru zapratiti svakog ko te zaprati. Fazon je pratiti ljude koji su ti zanimljivi. Kad neko prati desetak hiljada ljudi, smisao se gubi.

Benefiti od Tvitera
Pored toga što ćete upoznati nove sjajne ljude, što ćete se malo zabaviti, imate mogućnost i da uradite nešto značajno. Kako značajno? Lepo, ako mislite da bi nešto trebalo promeniti ili pokrenuti neku akciju, Tviter je pravo mesto za to. Mnogi ljudi će vas podržati u naumu… Na Tviteru obitavaju i ljudi različitih profesija, pa im se možete obratiti za savet. Ne znam za slučaj da je neki tviteraš odbio drugog, kad mu je ovaj zatražio pomoć. Naravno, Tviter je i mesto gde se može ugovoriti i neki poslovni angažman.
Sve što treba da uradite, jeste da se ne ponašate kao SekaPerse i kuakte na ZluSudbu koja vam nije dodelila epitet Uticajni. Je l’ tako kukate i što niste Đoković, Tesla il’ neko treći?

Ima li života posle Tvitera?
Ako li živite ispunjen život, Tviter vam neće biti jedini život. Tako da bi odgovor na prethodno postavljeno pitanje bio: za neke postoji, za neke ne.

Meni ne treba neki UticajniTviteraš da mi kaže da sam super ili da me zaprati, da bih se tako osećala. Baby, I’m fabulous!

Ako vam toliko smetaju ti Uticajni, a vi ih nemojte pratiti i problem rešen – vi ste gospodari vaše lajne.

Ako se slažemo oko svega prethodno napisanog, čemu onda patetika i povika na tkz. Uticajne? Da l’ ljudi da izvrše masovni skok u Savu sa Mosta na Adi, pa da ga preimenujemo u UticajniTviteraši?

I zašto vam smetaju tkz. Uticajni? Zato što niste na njihovom mestu?

Nisam ni UticajniTviteraš, ni UticajniBloger.  Uticajna sam samo u smislu količine piva ili tekile, koje s vremena na vreme, uteknu u mene (kad nađem koga da mi pričava bebe, a ja sebi dam malo oduška)! Pa, ko sam, onda, ja? Neko ko je zadovoljan svojim životom, punim uspona i padova.

7 thoughts on “UticajniTviteraši i Most na Adi

  1. Imaš samo jednu grešku. Merenjem uticajnosti tviteraša (i blogera) nisu počeli da se bave novinari nego tviteraši kojima je stalo do toga da se pokažu uticajnim.

    Na šalu su okrenuli tek kada su videli da to ne pije vodu i da im natojanje da budu uticajni u stvari smanjuje uticajnost.

      • bluesman says:

        Ne slažeš se jer ne znaš, nisi bila tu … ali moraću da se složim sa Peđom 😉

        I bolje što nisi bila tu u to vreme, bilo je mučno za gledati … a novinari nisu ni postojali na twitteru, novinari su upetljani u tu priču kada su pojedini “uticajni” angažovali prijatelje novinare da im pomognu u promociji uticajnosti 🙂

        Ne brini, i na twitteru su obični ljudi: dobri, loši, sjajni, mutni … kao i svuda 🙂

  2. Izbor je na nama. Biramo svoje okruzenje. Ufolow/folow je opcija koja nam kreira zadovoljstvo.
    Kada nema zadovoljstva ne treba muciti sebe… 😛 😀
    Sledeca opcija je Most na Adi,lol 😛 😀

Comment

