Utisak dana

Eh, kad je dan pun utisaka, pa čovek ne zna odakle da počne. Probaću da se saberem, pa da vam ispričam šta se sve desilo.

Blizanci su imali JedanOdOnihDana, koje prosečnom roditelju, a ni najgorem neprijatelju ne bih poželela. Red urlanja, pa red vrištanja, pa sve u krug i tako čitav dan. Da ne pričam kako im je super fora da se svlače… Na ivici nerava i snaga, razmišljala sam da li uopšte da idem na planirane event-e, što bi rekli BraćaEnglezi ili da ostanem kod kuće i dam svoj majčinski doprinos u hendlovanju beba…

Malo zbog želje da prisustvujem planiram događajima, a malo više zbog urođenog instinkta za preživljavanje – navukla sam šta mi prvo došlo pod ruku i krenula. Jeste – nisam fer. Jeste – jadno moje milo Sunašce.

Elem, prva stanica #cistacicaUP. Ako niste znali, nick na Twitter-u g. Dulića je @cistacica. U „Veselim domaćicama“ je bio skup posvećen akciji „Očistimo Srbiju“. Da se razumemo – akciju podržavam. I g. Dulić mi se čini kao fin čovek, al’ ima samo jednu manu – političar je. Kao neko ko je PiratskogOpredeljenja, ne mogu da kažem da su mi političari cool. Mada mi je akcija cool. Doduše, ja bih još razradila i mehanizme kako da sprečim da se očišćeno zaprlja, ali… Raspitala sam se i kako da rešim problem mog nesrećnog dvorišta i dobila korisne informacije.

Na ovom twittUP-u je bilo i drugih tviteraša. Uglavnom su i offline onakvi kakvi su online. 🙂 Mada, ruku na srce, nisam sa njih mnogo ni komunicirala. Ja sam brbljiva samo online. Upoznala sam i @skljuc koju uvek kad vidim na Twitter-u ili je se setim izazove poriv u meni da jurcam za svežnjem ključeva. Bila je i @mahlat, ali ja nju baš doživljavam kao svoju. @DecakVecni me baš prijatno iznenadio i bilo je lepo ćakulati sa njim. Verovali ili ne, on je retko prijatna i kulturna osoba.  @Torbica je cool lik.

No, tviteraš kome dugujem veliku zahvalnost je @Strongman. Da, i on je bio i drago mi je što sam imala priliku i da mu se Face2Face zahvalim. Zašto da mu se zahvalim? Pa, posle porođaja meni kilogrami nikako da spadnu. I onda se ja njemu požalim da sam jedna debela mama i da mi je muka od toga. Onda meni čovek lepo kaže i objasni šta da radim, da kilogrami počnu da se tope. I znate šta: njegov recept radi! Ako vas recepAt interesuje, ja vas molim da kontaktirate njega za detalje. Ono što mogu da vam kažem jeste da će vam čovek savetima pomoći. Meni je pomogao. @Strongman, hvala ti puno!

Posle ovog event-a, bukvalno sam otrčala na drugi:

Ubuntu prezentacija – docekajmo zajedno Oneiric Ocelot

Teme su bile:

1. Položaj FLOSS projekata u pravnom i poreskom sistemu Republike Srbije
2. Priprema za predstojeću standardizaciju elektronskih dokumenata u javnom saobraćaju
3. Stav institucija o upotrebi FLOSS rešenja u cilju sprečavanja zavisnosti od monopolskih proizvodaca softvera i smanjenja troškova u budžetu

Gost ove prezentacije je bio g. Rodoljub Šabić, za koga moram da kažem i da je moj utisak dana. G. Šabić je bio otvoren za sva pitanja, davao nam je i sugestije i čitava diskusija sa njim je bila pravo osveženje. Moram da napomenem da je g. Šabić

došao na ovu prezentaciju bolestan. Bilo je dosta ljudi. Uvek mi je lepo kad na jednom mestu vidim toliko zaljubljenika u OpenSource. Ovom prilikom bih da se zahvalim i Urošu na divnoj prezentaciji. Imam utisak da nas baš Uroš drži sve na okupu. Njegova energija i entuzijazam se prelivaju na sve nas. Ne znam za druge, ali ja ga smatram DuhovnimVođom Ubuntu zajednice. Uroše, svaka čast za sve što radiš!

Imali smo priliku da se upoznamo i sa cloud sistemom, kojeg nam je predstavio g. Nenad Petković ispred Eunet-a. Nenad je bio otvoren za sva pitanja i zaista je dao sve od sebe da nam na pravi način predstavi ovaj sistem. Moja topla preporuka jeste bar da ga probate.

Ne mogu, a da ne pomenem da je i @blaeks svratio na kratko na prezentaciju, iako je došao pravo sa #eTalk-a u Aranđelovcu.

Bio je i @spolimac, al’ mi pobeže, pa ne stigosmno čestito ni da se javimo jedno drugom.

Moram da napomenem da mi je i mnogo drago što sam upoznala @sajtdziju. Jeste da navija za Partizan, jeste da je počeo da mi persira, al’ je on meni i dalje drag. Moram da primetim da ima nadasve slatku i prijatnu devojčicu – što se kaže: baš su se našli.

Ono što je bitno, a što se mora posebno naglasiti, jeste da je Ubuntu zajednica mnogobrojna i dobro organizovana. Susreti ove zajednice su više nego korisni i toplo preporučujem svima da nam se pridruže na sledećem druženju.

12 thoughts on “Utisak dana

  1. aleksandarz says:

    Susreti ove zajednice su više nego korisni i toplo preporučujem svima da nam se pridruže na sledećem druženju.

    Ja ‘oću, al’ jbg, kad sam provincijalac 😦
    Valjda ću neki put da uspem da izmislim neki posao u Beogradu u pravo vreme

  2. Svaka tebi čast! sve postizavaš!
    danas si TI moj utisak dana: )))))

    ps sad malko relaksirajuće muzike – moram .)

    httpv://www.youtube.com/watch?v=TuLg9TOzfm0&feature=related

    mada verujem da bi ti više volela nešto da gruva: )))

    • Constrictoria says:

      Hvala ti. :mrgreen:

      Inače, juče se desilo još nešto, al’ ne bih baš toliko da se hvalim… 😳 Videla si verovatno na G+ o čemu se radi. 😉

    • Constrictoria says:

      Znaš kako, baš je bio fin i srdačan i pristojan i verujem da je sasvim fina osoba. Ali falinka je to što je političar… Lagala bih kad bih nešto drugo rekla (npr. da on nije fin ili da ja gotivim političare), a ja ne volim da lažem. :mrgreen:

  3. sajtdzija says:

    Hehehe drago mi je da sam Vas upoznao hehehe šalim se, drago mi je što sam te upoznao, hvala na komplimentima, see you…

Comment

