Malinijada

Svako ima svog neprijatelja. Malinarima je to TržišnaEkonomija. Koliko god to smešno zvučalo, meni je OK. Svako ima prava da izrazi svoje neslaganje protestom. To što je meni njihov protest smešan i što ga smatram kandidatom za Riplija je jedna stvar, to što se Država represijom bori protiv protestanata je sasvim druga.

Malinarima imam svašta spočitati. Ljute se na otkupljivače i hladnjače. Je l’ teško da se organizuju, pa skupe keš, pa sami nabave hladnjače, pa se povežu sa uvoznicima iz stranih zemalja i direktno njima prodaju proizvod? Nije. A zašto to ne rade? Pa, nesloga je stara srpska boljka. Ako nas ništa drugo ne dokusuri, „da i meni crkne krava, al’ komšiji neka crknu dve“ hoće sigurno. Znači, imaju rešenje, ali nisu složni.

Takođe, suludo mi je da od Države traže da obezbedi otkupnu cenu malina. Ako se povedem njihovim primerom, ondaK i ja mogu da napravim transparent „Programerska buna protiv dahija“, da izađem na Terazije (prednost je što živim u Beogradu, pa kornjače ne mogu da me spreče da stignem do istog) i na sav glas tražim da mi Država obezbedi sigurnu prodaju proizvedenih programa.

Kol’ko je njima stalo do mojih programa, tol’ko i meni do malina. By the way, maline, kupine i jagode mogu da me ubiju, tako da ih smatram TerorističkimVoćem čiji je jedini cilj da izvrše atak na mene i liše me životarenja.

Razumem i da je baviti se poljoprivrednim granama u Srbiji, više-manje pišanje uz vetar. Verujem i da su se otkupljivači dogovorili oko cene, pa sad zafrkavaju Malinare. Sve ja to verujem. Al’, kao što već rekoh, njihov problem ima jednostavno rešenje.

Ono što me nervira jeste Država. Malinari su krenuli u Beograd da iskažu svoje neslaganje sa otkupnom cenom. Koliko god da je to suludo, oni imaju prava na to. Imaju prava da se ne slažu i imaju prava da se okupe i da to kažu. Čemu onda onolike policijske snage k’o da je UÇK izvršio desant na Srbiju? Pa, i meni je jasno da polovina onih traktora ne bi prešla ni trećinu puta do Beograda, a pojedini iz druge polovine bi se možda i dovukli do Male Krsne. Najjači je onaj lik koji je krenuo motokultivatorom na DalekiPut…

No, da se vratim na kornjače i pendreke:

Tako krenuli ljudi, a Ovi ne daju. A što? Pa, i da dođu za Beograd, šta bi se spektakularno desilo? Obrnuli bi krug kroz Nemanjinu i vratili se kući (i najveći optimisti među njima bi odustali od kafice u prosečnoj beogradskoj birtiji kad bi videli koliko košta, a pivo neću ni da komentarišem). Bilo bi malo „Ua, vlada“ i put pod noge. Je l’ bi to urušilo Sistem? Ne bi. Doduše, da bi se Sistem urušio, mora da postoji, al’ to je neka druga priča. Da li bi SantaClaus izgubio fotelju? Ne bi. A PreCednik? Ne bi ni on. MinistarPoljoprivredni? Jok. I? Čemu kordoni?

Malo je licemerno jedne nedelje vozati kombajn međ’ seljacima (i ovde mislim na geografsku odrednicu), a druge pustiti muriju na te iste seljake. To je malo seljački (ovde mislim na karakternu osobinu), zar ne?

Doduše, policija je htela da ih spreči da stignu do Prestonice, a onda su oni izvršili atak na pandurska vozila. A onda su panduri uzvratili… I tako čarke celo popodne. A onda večeras pročitam tweet „Arilje bukvalno odseceno od sveta! Tragedija u najavi: Pobunjeni malinari sve pijaniji i ogorceniji, zandarmi sve nervozniji i drskiji…” – Dragan J. Vucicevic

Naravno da Malinari nisu krenuli bez okrepljenja na put, ali… žandarmi?!? Hej, pustaš žandarme na njih?!? E, to mi je van svake pameti.

Javno bih ovom prilikom da pitam Vlast zašto onomad nije puštala Žandrame na one što su svako veče oko pola 8 zaustavljali saobraćaj na Slaviji (iliti Trgu Dimitrija Tucovića)i protestvovali zbog Karadžićevog hapšenja. Ja se ne vozim u klimatizovanom besnom autu i takve večeri u troli su mi bile više nego mučne. Da l’ bi Malinari trebalo da kažu da protestvuju zbog Karadžćića/Mladaćia/NekogPetog, pa da ih puste da voze svojim poslom?!? Znači, šačica onih bednih ekstremista i bezmozgaša ima pravo da štrajkuje po sred Beograda, a Malinari nemaju? Zašto su ekstremisti bolji od seljaka? Zašto Država uskraćuje pravo većinskom delu građana na miran protest? Iskreno se nadam da me subjektivni osećaj ne vara da su ekstremisti manjina ovde… izvinjavam se, ako sam u grešci.

Kao što rekoh, za sada ničija guza neće ostati bez udobne fotelje. Ali idu izbori… Represija nad sopstvenim stanovništvom je garant gubitka omiljenog komada nameštaja. Ako mi ne verujete, pitajte Mubaraka. A može se unajmiti medijum da pita i Slobu lično. Sigurna sam da će vam obojica potvrditi moj iskaz.

A kakva je alternativa TekućimFoteljašima? Nikakva. Tužno je što će ta alternativa verovatno da zasedne u toliko željeni komad nameštaja. Čuj, tužno! Ma, katastrofalno!

Al’ znate, šta: E, BAŠ ME BRIGA! Na izbore neću izaći, jer ne želim više da glasam za manje zlo. Ama, zli ste svi do jednog i ne dam vam, bre, svoj glas!

A da ste pustili Malinare u Beograd, pa ako bi koji od njih na BesnimMahinama i uspeo da stigne, to bi bio stvarno jedan veseo dan. Baš bi bilo egzotično videti traktor u centru grada.

Ovako, terate me da navijam za Malinare. Uvek sam volela DonKihotovske persone. A oni to jesu, jer bore se protiv TržišneEkonomije i Vlasti. Ima li šta DonKihotovskije od ta dva?!?

4 thoughts on “Malinijada

  1. Sve se slažem, sem da se ne glasa. Izađi i išaraj listić. To je jasnija poruka od ostajanja kod kuće, plus niko ne može da manipuliše tvojim glasom (u Beogradu to i nije strah, ali u manjim sredinama je sve moguće). Ima tu još jedno sitno zadovoljstvo – mo’š da ih masno opsuješ na listiću i malo besa da isteraš iz sistema bar taj dan. Proverio sam i garant deluje! 🙂

    • Constrictoria says:

      U pravu si! Ipak idem ja na moje izborno mesto da se bavim likovnim aktivnostima. 😈
      Pa, ja sam neotkriveni talenat! 😈
      Npr. neka ovakva umetniĆka kompozicija (sa sve nokčetom):
      [img]http://www.dreamstime.com/two-tomatoes-and-one-chopped-cucumber-on-cutting-b-thumb13513524.jpg[/img]

  2. Drzava je u finansijkom ludilu pa zato malinari smetaju. Ekstremisti ne traze pare.
    Kad bolje razmislim, dobro je sto zandarme nisu poslali na prosvetare kad su isti strajkovali…:P
    U Srbiji je sve moguce, babe i zabe su drugarice,lol… LEB i SOL

    • Constrictoria says:

      Sve se slažem sa tobom, al’ to ovu situaciju ne čini ništa manje nadrealnom.
      A tek kakvu poruku Država šalje ovakvim aktom…

      Ipak, Malinari su mi hit! 😀 Treba zaista moći jurišati na vetrenjače. Pa, kako ljudima da ne budu simpatični?!? 😀

Comment

