Хоћу и ја да будем (Ром)Циган!!!!!!

Копајући по нету налетео сам на овај текст……….ако је заиста истинит, онда стварно и ја желим да ме држава третира као рома

 

Hocu da iskoristim sve beneficije, koje dobija ova ciljna grupa,
kako bi i moja deca, a i ja sa njima, dobili nesto od ove drzave, 
razume se, bez truda, a jos manje, bilo kakvog rada.
Srbija je od 2005. godine, predsedavajuca, DEKADOM ROMA,
nekoga iz EUrupe…nemam pojma koga.
Od tada, ova nasa drzava se napinje svim silama,da bi bila prva u INKLUZIJI,
kako se drugacije naziva, ukljucenje Roma u zajednicu…

I ima velikog uspeha u tome, mnogo vecih, od jedne Francuske,
Italije, Nemacke, i jos desetak retrogradnih drzava, clanica EUrupe…
A benificije, koje dobijaju Romi u ovoj drzavi zadnjih 5 godina su…
1. Deca bez konkursa dobijaju mesta u vrticima….Dovoljno je, da su na spisku…
1a. Otvaraju se vrtici posebno za romsku decu
http://www.osvit.org/
2. Besplatne knjige za sve razrede
3. U startu pri upisu u srednju skolu dobijaju 30 bodova
4. Dovoljno je da se prijave na konkurs za upis na fakultet
5. Dom dobijaju van svakoga konkursa
6. U anketi za studentski kredit ima rubrika DA LI STE PRIPADNIK ROMSKE ZAJEDNICE
7. Drzava je sve Rome svrstala u grupu socijalnih slucajeva
8. Dobijaju cesto novcanu pomoc
9. Dobijaju besplatan ogrev
10. Neke opstine im kupuju kuce

11.oslobodjeni su placanja struje i ostalih komunalija
E sad, pitam ja vas….
KO JE TO U DRZAVI KO OVU NACIONALNU ZAJEDNICU ODVAJA OD SVIH OSTALIH?
KO JE TAJ KO U 21. VEKU PRAVI GETO?
KO JE TAJ KO NE DOZVOLJAVA DA ONI BUDU KAO SVI OSTALI GRADJANI SRBIJE?
Zbog svega navedenog, resio sam da se solidarisem sa Romima….
U buduce, zahtevam od ove drzave da mene i moju porodicu tretiraju kao Cigane,
a mi cemo ostale sitnice odraditi bez njene pomoci….
Necemo se kupati, pocecemo da prosimo, necemo traziti posao preko zavoda,
zarobicemo neko parce zemlje, gde cemo razapeti sator….
 

One thought on “Хоћу и ја да будем (Ром)Циган!!!!!!

  1. madam mym says:

    🙄
    stras’ božja !!!
    osim toga za sve ove godine koliko me je država mazila i pazila pocrnela mi duša, pa mislim da i ja mogu da prodjem…

Comment

