Klerofašizam i ostale trice

Prođe i taj 10.10.2010. I? Šta se desilo? Beograd je goreo. Opet. Mislim da paljevine po Bgdu nemaju ama baš nikakve vcveze sa ParadomPonosa, ali da krenem od početka:

Ekstremno desno orijentisani

Da se razumemo odmah na startu: ovakve likove bih na dugogodišnju robiju (po mogućstvu rudnik soli uz 10 vaspitnih ujutru, na podne i uveče po golom turu). Nisu se naši preci borili protiv raznih okupatora u prošlosti, da bi mi oni danas dizali ručicu i drali se „Sieg heil!“. Jednom sam pričala sa VeryOzbiljnim nacijem, pa sam ga lepo i pitala:

–          Kad već pričamo o svemu, reci mi čemu tvoja fascinacija nacijima?

–          To je bilo uređenje! To je bila država! – uzbuđeno reče on, sa namerom da nastavi dalje, ali ga prekinuh sledećim pitanjem:

–          Da li misliš da bi Hitlera bolelo dupe što ti trčkaraš u nekom logoru i dereš se da se osećaš kao naci, suv k’o saraga? Ili misliš da bi te tvoj naci stav spasao streljanja u Šumaricama, da su te zatvorili u topovske šupe? Čoveče, pre svega si Srbin i ne znam stvarno otkud ti ideja da bi te pravi naciji mazili po glavi zato što tu ručicu dižeš visoko. ’ajd ne seri više.

Znam još neke ljude koji su se kao klinci ložili na skin pokret, ali su vremenom odrasli, pa su sad predani očevi i fakultetski obrazovani ljudi. Namerno podvlačim ovo fakultetski, jer ne odlazi samo najgora primitivna bagra krajnje desno i glupo je pričati da su ti ljudi neandertalci. Oni su samo zavedeni ili žele da se osete delom zajednice (koliko god to čudno zvučalo) ili očajnici koji u svom očaju ne vide više ništa kao rešenje, sem nasilja. Neću reći sad veliku mudrost, ali: što je država slabija, to su desni pokreti jači. Procenimo sami koliko je naša država jaka. Krivim Državu za desničarsko orgijanje.

Idemo dalje:

Srpska Pravoslavna crkva

Svaka crkva ima i mana i vrlina. Čak i ateistička. To što se neko deklariše kao ogorčeni ateista i on/ona bi ovu crkvu ovako, a onu onako, ne čini ih ništa manje ostrašćenim vernicima. No, ateisti toga nisu svesni. Kad god se desi neko sranje, već će neko u KazamatuSrbija da drekne iz sveg grla:

–          Kriva je Pravoslavna crkva! Crkve treba zabraniti (prim. aut. ovo oko zabrane se, opet, odnosi isključivo i samo na SPC).

Nije da sam neki vernik, ali poštujem tradiciju svojih predaka. Na kraju, ko bih bila bez korena? Smatram da u crkvi ima i kukolja, da nisu baš sva sveštena lica bogougodna i bogumila, ali da te anomalije imaju veze sa ljudskom rasom, a ne eksplicitno sa bilo kojom crkvom. Naime, svuda ćemo sresti nekog alavog na pare ili nešto još gore. Znači, neke stvari imaju veze sa ljudskim bićem, a ne sa crkvom. Nadam se da sam dovoljno jasna.

Što se još crkve tiče, da kažem i da je to institucija koja traje već vekovima. Kao i svaka organizacija i ona ima svoja pravila. Jedno od pravila ove organizacije jeste da ne podržava istopolne veze/brakove. Ok. Pravilo je takvo. Neki/e koji/e su  DrugačijeOrijentisani/e pljuju crkvu upravo zbog toga. E, pa dragi moji & drage moje, kao što rekoh, crkva je organizacija. I smatra protivprirodnim bludom takvu sexualnu orijentaciju. Ok. To je njeno pravo. Kao što se ne može od DS-a tražiti da slavi lik und delo VojvodeŠekija, tako se ni od crkve ne može tražiti da menja svoj kanon. Zašto? Zato. Ende.

Iskrena da budem, ovaj tip komentara (da je crkva zlo, da je treba ugasiti, itd.) čula sam samo i isključivo od profesionalaca  raznih orijentacija (nijanse su u pitanju: homoseksualci  ili LDP-ovci ili ateisti). E, pa, meni ovi Profesionalci nisu ništa bolji od ObrazProfija. Svojim postojanjem hrane jedni druge.

Htela bih da pitam i zašto je uvek i samo SPC problem? Na ovom svetu ordiniraju još neke crkve i vere. Zašto ponekad bar nije problem Katolicizam? Ili Islam? Ili Protestantizam? Ne, u KazamatuSrbija uvek je problem Pravoslavlje. Zašto? Zašto pljuvati po onome što se ne razume? Zašto namerno turati prst u oku Pravoslavnom življu izjavama tipa „ako si vernik – ti si neandertalac/idiot/budala/nepismen/kreten/dodatipoizboru“. Od pomenutih grupa, katolički, islamski i ini vernici nikada nisu bili počašćeni ovim komentarima. Kažu da to ne bi bilo politički korektno. Ma, nemoj. Zar jeste politički korektno tako nazivati Pravoslavce? Ako jeste, onda ništa.

Ima i onih koji su indeferentni prema religiji uopšte. Oni čak i tvrde da je Ateizam religija.

Nego da se vratim na prethodno: u zemlji gde su većina, Pravoslavni vernici su izloženi konstantnom pritisku i pogrdi od šačice neistomišljenike. Te kvalifikacije, čim nisu osuđene kao nekorektne, znači da su politički korektne. Znači, prosečan vernik se smatra Zilotom i klerofašistom, zato što se, zaboga, usuđuje da veruje i posećuje crkvu. A di je tu Ustav koji kaže da dozvoljava slobodu veroispovesti. Znači, svako ko pljuje po mom ili tvom izboru što se veroispovesti tiče, krši UstavKazamataSrbija, ne?  I šta Država radi? Ništa. Krivim državu što se ne obračuna sa onima koji me nazivaju neandertalcem i koji neke moje prijatelje kvalifikuju kao teroriste, jer su rođeni u islamskim porodicama.

Dalje:

Huligani

Uskoro će u svim rečnicima srpskog jezika da stoji odrednica navijač aka huligan. Ma, nije valjda. Znači, danas čovek, a ni žena, pa ni dete, ne mogu da odu na tekmu, jerbo će zaraditi naziv hulgan/huliganka/huliganče, ’el tako? Juče na SlobodnimMedijima malo malo pa kažu „huligani te i te navijačke grupe“. Stvarno? Jesu  l’ svakog učesnika antiparade (da tako nazovem OneDruge od juče) vukli za rukav i pitali ga “A ti? Šta si? Cigan? Grobar? Radovac? Đavo? Vitez“. A svih 6000 njih je ponaosob reklo „Seko, piši radovac/delija/grobar/đavo/vitez/dodatipoizboru“. Ne nazivajte pošten svet huliganima! Zašto je medijima dozvoljena upotreba ovakve nakaradne kvalifikacije? Šta radi RRA po tom pitanju? Ništa. Šta radi Država? Ništa.  Krivim državu što se ne obračuna sa onima koji me nazivaju huliganom, iako to nisam.

Zatim:

Gay populacija

Ovo je vrlo pipavo pitanje. Prema populaciji homosexualne orijentacije ne osećam ama baš ništa. Ništa. Uopšte mi nije bitno šta, kako i sa kim rade. Meni je bitno ko je kakva osoba. Ponavljam – sexualna pripadnost mi nije bitna. Smatram da, ako ova populacija želi da ima paradu i da jednom godišnje obeleži svoj dan, niko ne sme to pravo da im uskrati/zabrani. Međutim, ono što su juče desilo najmanje se ticalo prava manjinske istosexualno opredeljene populacije. Naime, ovu paradu je isforsirala vlast koja i na ovaj način želi da se dodvori već nekome (da l’ je u pitanju USA il’ EU – svejedno). Moram da primetim da ljudi koje znam, a ove su sexualne orijentacije, juče nisu išli u Manjež. Njihov stav nije da su ostali kući zato što se plaše desničara. Većina njih se nije slagala sa ovakvom organizacijom Parade, koja je popularno nazvana BunkerParada. Šta po njima nije valjalo u organizaciji ove parade? To što su ljudi maricama odvoženi kući, kao najgori ološ, a sve pod parolom „mi vas štitimo“. Zatim, mnogi se ne slažu sa samoproklamovanim guruom und vođom gej populacije u nas i smatraju da ovoj populaciji nanosi više štete, nego koristi.

Da sad kažem šta je meni smetalo:

Čitava ta predparadna frka. Te ovaj političar podržava, te onaj. Te Vlast će sve da uradi da se održi parada. Zatim, smetale su mi i kvalifikacije tipa „ako ne podržavaš gay populaciju – ti si klerofašista“ ili „ko je protiv parade – taj je protiv priključenja EU“. Smatram da ovakve kvalifikacije nimalo nisu na mestu. Kao prvo, Ustavom nam je zagarantovano pravo na slobodu mišljenja, ne? Svako od nas ima pravo da kaže da mu nije simpatična slika dvoje ljudi istog pola u činu sexa, odnosno obrnuto. Čemu onda povlačenje klerofašizma?!? Jesu l’ te kvalifikacije namerno izrečene provokacije radi ili su u strahu samo velike oči?

Zatim, ne podržavanje gay prava – udaljavanje od EU. Ma, važi. Nek me podseti neko, je l’ beše Grčka punopravni član EU? A Poljska? Je l’ tamo ikad bilo gay parade? Nije? Ma, šta kažeš! Ma, da l’ je moguće? Nije?!? And yet, to im nije smetalo da, ponavljam, budu (i jesu) punopravni članovi EU. Znači, Država opet laže i maže. Why, bre?

Napad na policiju – napad na Državu.

Napad na policiju je napad na Državu“, na ovu izjavu odlično se nadovezuje i  L'État, c'est moi, ne?

No da krenem od početka. Zaista, zaista, zaista mi je mučno da na mestu MinistraPolicijskog gledam onog koji me je tukao 90-ih. Zaista, zaista, zaista se gadim vlasti koja je u koaliciji sa batinašima 90-ih. Ej, bre – da bi vi sad sedeli i smrdeli u foteljama oni su mene onda makljali pendrekom po levom bubregu i leđima. Tukli su mi i kera! Ja sam svoju mladost posvetila promenama. Od svoje 16. godine do svoje 22. ja sam se otvoreno protivila režimu Socijalističke Partije Srbije. Podvlačim, protivila režimu Socijalističke Partije Srbije! Oni su se sad kao promenili, pa su podobni za koaliciju sa demokratskim snagama… “Malo morgen” –  što reče njihov idejni guru jednom prilikom. Ne sumnjam ja da je tu bilo promena, ali sve mi se čini da su se DemokratskeSnage promenile, a ne crveni. Vidim, lepo su dupeta ulegla fotelje, pa im se iste ne napuštaju, pa daj da uvedemo u vladu i SlobinogMalog ne bi l’ zadržali vlas’ još koju godinicu…

Meni je jasno da jučerašnji događaji nisu imali veze sa gay paradom. Čini mi se i da je to vlastima jasno. Što reče blogodrugar Vracarac “Опет се протестанти на улицама који се, да се не лажемо, итекако не слажу са овим диктаторским режимом називају руљом, хулиганима, бандом, багром………изгредници се квалификују као десничари, навијачи,криминалци, дакле користи се ИДЕНТИЧАН речник који је користила милошевићева РТС током деведесетих када је описивала учеснике опозиционих митинга, студенте, шетаче…….Квалификују се људи а за 99% њих нико и не зна да ли су чланови неких организација, да ли су навијачи…не зна се шта су и ко су али то није битно, битмно је да се улизички државни медији утркују ко ће дати гору квалификацију баш као да се повампирио Комраков и да је поново преузео уредничко место у СВИМ медијима…….додуше, деведесетих смо имали и пар опозиционих медија (Б92, Индекс, демократија…) а сада таквих медија више нема….информациони мрак је гори него за време милошевића.”

Gay parada je bila samo povod. Čini mi se da će ovakvi “izlivi mržnje” što reče MinistarVojni još da se dešavaju. A kako i ne bi?!? U zemlji gde svi kukaju na belu kugu i apeluju da se rađa što više dece, zaboli me  glava  kad vidim koliko košta skafanderčić za bebu… A ja imam dve bebe. Je l’ ne treba da ih izvodim napolje kad je hladno vreme? Je l’ treba deca u kući da mi prezime? Ok, rešimo belu kugu. Zašto se ne ukine PDV na bebi opremu? Zašto se ne rešava problem zamrle proizvodnje? Da bi natilitet rastao, roditelji bi morali da rade i da imaju razumna mesečna primanja.  Narod je ponižen. Jeste, rafovi u radnjama su puni i nije isto kao ’93. Ali, ’93. nismo imali ništa na rafovima, sad nemamo ništa u džepovima, tako da je 1:1. Mislim da je vlast izgubila dodir sa realnošću i da ne može da shvati običnog čoveka. Kako da nas shvati neko kome su mesečna primanja oko 200.000,00 RSD (prim. aut. ovo su zvanična i prijavljena primanja. Koliko tu ima ispod žita i od mita, ne znam, a nije ni na meni da utvrđujem. Znam samo da se u Katastru neko omrsio od mojih 250 EUR krajem prošle godine kako bi se namolio da uradi posao za koji je već plaćen i za koji sam već platila propisanu državnu otimačinu) ?!? Sit gladnom ne veruje.

A kakva nam je alternativa?

Najtužnije u čitavoj ovoj priči je što je nemamo. Zar treba na vlast da dođu Čeda, Toma, Velja ili Šeki? Dajte, uozbiljimo se. Ne samo da nemamo alternativu, nego nemamo ni opoziciju. Opozicija uskače Vlasti kad god to treba; ponegde, na lokalnom nivou, itekako se ližu sve u 16 ogorčeni protivnici, samo da bi bili na vlasti.

Odgovorno tvrdim da je politička scena Srbije kancer našeg društva, da im je stalo do sopstvenog dupeta i da ih zabole đoka za narod. Odgovorno tvrdim da će i vlast i opozicija sve da urade da bi ugušili narodni bunt. Cilj političara je da narod što više zapadne u apatiju. Apatični ljudi nisu spremni na bunt. Fotelje su sigurne.

Ja volim svoju zemlju i svoj narod. Naziv za takvu osobu  je patriota. Je l’ nešto loše biti patriota? Sorry, but jebi ga, nisam globalista. Mene ne zanima ni ko ga puši suprugu, ni ko ga ne puši, ni ko bi da se trpa u guzu, ni ko ne bi, ni ko bi da se liže i obrnuto – mene interesuju sledeće stvari:

1. Kamo 200.000 novih radnih mesta?

2. Kamo seča propisa?

3. Kamo ukidanje PDV-a na bebi opremu i hranu?

4. Kamo povećanje dečijeg dodatka/penzija/plata?

5. Kamo robijanje zarad korupcije?

Ma, bitno je da će Hilari sutra da nam paradira ovde i da ne mogu k’o čovek da izađem iz kuće. Smatram da bi ta osoba trebalo da ima status persona non grata u Srbiji, ali naši političari misle drugačije. Mislim, stvarno su bedni, toliko se uvlače da im samo pertle vire i to kome stignu, pa i ženi zbog koje je njihov narod stradao (a bogami, i dalje strada).

Ja verujem u PravduUniverzuma. Ja iskreno verujem da batina ima dva kraja i da ničija nije gorela do zore. Ja iskreno verujem da će se pojaviti neka nova politička opcija koja će biti totalno nekompromitovana i koja će nas povesti u bolje sutra; koja će pohapsiti kriminalnu stoku i osloboditi nas šljama. Verujte, da iskreno ne verujem u ovo, ne bih bila ovde…

PUJ, ŠLJAMU JEDAN GOVNARSKI ŠTO VLADAŠ SRBIJOM!

p.s.

Ovaj blog sam ubacila i u kategoriju sex, zato što običnog čoveka i ženu u Srbijoi jebe ko stigne.

2 thoughts on “Klerofašizam i ostale trice

  1. gedza shumadinac says:

    Снајка ја би још додо да се питаду ови кад ће да се обрати и пажња на поштеног сељака о чем сам већ писо. сад кад не буде ране има све да ве видим а могло је да буде свега да су тели ал јок. ако ако нек се парадира само а за противградне ракете нема се пара а за ове има. ако ако

  2. RuterRut says:

    jaoooooooooooo jes ga dobro srocila svaka cast
    meni ta parada samo zamasivanje ociju…
    ko ce moju struju da plati?!
    Ko ce mom detetu sutra patike kupiti?!
    I ja sma patriota…
    al me dragi mi dragan ubedjuje da cim nam beka poraste mi palimo preko…
    odje cemo izginemo….. :

Comment

