Mračna tajna…

Svi krijemo neke mračne tajne… I moja CrnaDuša skriva svašta. Nešto je više, nešto manje strašno… Al' da krenemo redom. 🙂 Švrćko i Frćko spavaju, Sunašce još malo, pa je zaspao, tako da mogu da otvorim CrnuBlogersku dušu svoju.

Idemo redom:

Onima koji me znaju više (a i onima koji me znaju manje), jasno je da sam više/manje u gothic mood-u. Epic fantasy, gothic, power metal, tu i tamo HC, dobar stari rock itakoto. Prosto me sramota da priznam, al' rešila sam da otvorim večeras dušu svoju. Jedan deo Svesti mi kaže "Const, 'ajd nemoj da se blamiraš", al' ga upurno ućutkujem i zanemarujem (sigurno ću se kajati posle, al' sad me uhvatile neke bube i ne daju mi mira). Elem, domaću muzičku scenu nikad nisam nešto preterano volela. Atomci se ne računaju u domaće, a EKV više ne postoji, tako da… Čast izuzecima, to jest, SMAKU! Za Smak sam uvek raspoložena.

Međutim, kad mlađahna devojčica bejah ja, od nekih 12 godina, pojavi se jedna grupa.

Reklama sa slatkim momčićima je išla na RTB-u (a gde drugo u to vreme?!?). Slogan je bio "Mi nismo Merlin, mi smo Regina" sa sve onim bosanskim naglaskom, a medenko koji ga je govorio, ih  – da se istopiš. Je l' treba da kažem da sam odmah pala na njega? Frajer je bio very sladak onda, a bogami tek sad je šmeker. Nego, da nastavim dalje:

k'o i svaka napaljena dvanaestogodišnja klinka, iskamčila sam od mame (a od koga drugog?!?) keš i otrčala u u radnju PGP-a i kupila kasetu. A kaseta je bila bela, a ona nalepnica na njoj ljubičasto-roze. 🙂 Sa cover-a mi se smeškao Šmeker. 🙂 Onda su krenuli da pišu u "Ćao"-u o njima, a ja gutala članke. Pored Sebastiana Bacha, počasno mesto iznad mog uzglavlja je dobio i Davor Ebner. Jeste, od detinjstva sam se ložila na dugokose nežne plavušane (kako završih sa Sunašcem?!?). Hm, znam da Skid Row, Iron Maiden i Regina nikako nisu išli zajedno, al' nije me bilo briga. Da napravim digresiju: pošto su i mama i tata rokeri, a deda džezer, u mojoj kući se nikad ništa sem toga i nije slušalo. Od rođenja znam za Deep Purple, Led Zeppelin, The Doors, Rainbow… Tata je bio malo skeptičan kad sam iskazala fascinaciju Reginom, al' nije pravio frku ("bolje i to, nego LepaBrena" – govorio je). I tako, prvi album, drugi album… onda rat. Nema više Regine. Mislim, postojala je i dalje, ali bez Davora to nije bilo TO.

A onda su se pojavili na Eurosongu. I pevao je Davor! Jao, ljudi, sve me to vratilo u detinjstvo! A on i dalje plav i sladak i PEVA! Čovek, bre, PEVA! I tako, poslušam njihov najnoviji album. 🙂 Mis'im, Davor je to. 🙂 I nastavim da slušam… 🙂  Koliko god da sečem vene na Nightwish (sa Tarjom, da se razumemo), HIM, SonataArctica, Sirenia, Dimu Borgir, Maiden, System of a Down itsl., sečem vene isto toliko i na Reginu. Al' ovu pravu Reginu, sa Davorom. 🙂

Sunašce zna za moju fascinaciju. Njemu je smešno. Podhebava me tu i tamo. Al' baš me briga. Davor je Davor. Davor je Regina.

Je l' da da je ovo baš mračna tajna jedne MračneDuše? Je l' da da se ovo i nije očekivalo baš od mene? 😀 Šta da vam kažem, pre svega ja sam samo devojčica…

I sad idemo redom. Prvo moja omiljena:

httpv://www.youtube.com/watch?v=8RdSZ4jnsPo&feature=related

Uz ovu sam plakala kao kiša kad me ostavila prva simpatija (eeeeeee, nije zajebancija, imala sam 14 godina – veza od 3 nedelje):

httpv://www.youtube.com/watch?v=yTFSKXL_I4A&feature=related

Ovo je remek delo sa Eurosonga (i dalje mislim da su trebali da pobede):

httpv://www.youtube.com/watch?v=T-DLnrgE4O4&feature=related

A ovo je najnoviji spot ('ajd, budite iskreni, pa recite je li Davor šmeker, a? ):

httpv://www.youtube.com/watch?v=AoZ9S5WdP60&feature=related

13 thoughts on “Mračna tajna…

  1. Exgirlfriend says:

    Dušo, nije na meni da ti ja formulišem pitanje.

    Pametna si, dugo se baviš ovim poslom – koliko sam upoznata, ali i dalje mi nije jasno zašto ne stavljaš interpunkcijske znake tamo gde im je mesto i ne pišeš velika slova na početku rečenice.

    No, Bože moj, ima nas raznih…

  2. Exgirlfriend says:

    Ups, zaboravih da napišem zašto treba da naučiš pravopis.

    “Da li bilo ko ko nema IĆ u prezimenu zaslužuje život na planeti Zemlji ili ne?” – NIJE ISPRAVNO

    “Da li bilo ko, ko nema -IĆ u prezimenu zaslužuje život na planeti Zemlji, ili ne?” – TO JE ISPRAVNO

    • Constrictoria says:

      Ah, DragaNaša, grešiš, silno grešiš. Naime, ispravno bi bilo reći/napisati “Da li bilo ko, ko nema sufiks u prezimenu zaslužuje život na planeti Zemlji, ili ne?”
      još neko bi ovde trebalo da se bavi učenjem pravopisa, zar ne? Cmokic 😈

  3. Exgirlfriend says:

    Ok, sve je slatko sto kazeš o Davoru Ebneru!Devojko, GDE JE U PREZIMENU –? Da l’ po Bosni i Hrvatskoj vole srpske grupe, ko sto ovde vole njih?

    • Constrictoria says:

      Devojčice, zbog tako ostrašćenih na srpskoj, muslimanskoj i hrvatskoj strani desio se rat u kome je zemlja prestala da bude zemlja, a nevini stradali. Jeste, Davor nema u prezimenu IĆ. Da li ja zbog toga manje umetnik i manje ljudsko biće? Da li bilo ko ko nema IĆ u prezimenu zaslužuje život na planeti Zemlji ili ne?

    • RuterRut says:

      😯
      Ti si nekako ne znam… ne znam izraz koji bih upotrebila a da ne budem kaznjena od admina ili vec velikog vraca ovog bloga :mrgreen:
      jer samo mi tako neki izrazi nadolaze na jezik 🙄
      nego stvarno ocenjivati ljude prem tome kako im se prezime zavrsva je tako jadnoooo i uf suzdrzavam se…. suzdrzavam se…
      al je bas pateticno! Takvi su me oduvek nervirali.
      Vidis, moje prezime se sada zavrsava na -ić a nekada se zavrsavalo na -ev.
      I moja mama nije imala prezime na -ić ni moja baba nije imala prezime na -ić a po nacionalnosti i veroispovesti se ništa nije menjalo decenijama u našoj familiji…I da se menjalo nešto ne bi ništa falilo, al eto tako se desilo…
      E to je bogatstvo! To je lepota! Ne vidim ništa tu loše.
      Kukolja ima na svakoj strani, a ti si kanda jedan na našoj… E ybog takvih kao što si ti i dolazi do nacionalne netrpeljivosti…
      8) ➡ S A M O DA rata ne bude… Ludilo medju ljudima….

  4. Sunašce says:

    E pa ne spavam, samo da znas 😈 Sve sam procitao…

    Regina 😳 😳 😳 Kukuuu 😯 . Nadao sam se da tajna nije tol’ko mracna….

    Jeste, od detinjstva sam se ložila na dugokose nežne plavušane (kako završih sa Sunašcem?!?)

    Evo. Sada cu da se izblajham, pustim kosu (ovo malo sto mi ostalo posle tebe 😛 ) i da expresno i intenzivno poneznim 😈

    • Constrictoria says:

      HAA! ŠPIJUNISTOOOOOOOOOOOOOOO! 👿

      Evo. Sada cu da se izblajham, pustim kosu (ovo malo sto mi ostalo posle tebe 😛 ) i da expresno i intenzivno poneznim 😈

      ‘ajd da ponežniš (to je ok), al’ kad bi se blajhao i bez to malo kose bi ostao… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Comment

