(NE)Uspešan raskid

 

Dugo sam smišljala šta može da bude uvod u ovu priču… Mislila sam da budem možda poetična, možda patetična….Ne mogu ništa pametno da smislim. Bitno je da slušam pravi Trash da bih dobila makar malo inspiracije. Uz pesme, tipa A, tebe nema; Stani suzo izdajice; Avlije, avlije; Kraljica srca mog,… mogu samo da uzmem nož i da sečem vene. A gde je tu inspiracija?

Da! Pretpostavljate još jedan razgovor sa bivšim! I ne bilo kakav, već smo se trudili da se nadmudrujemo. Večeras ne u onoj meri kao ranije. Žao mi je, znali smo to i bolje. U svakom slučaju, biti bivši nekome je strašan zadatak. I to ne samo jednom! Već cela TRI puta!

Nakon prethodno rečenog, može se pretpostaviti da smo psihopate. Ali nismo…. Sećam se, još kada smo počeli da se muvamo. Uuuuuu, bilo je baš interesantno. Muškarac koji ne razmišlja samo spermatozoidima (makar sam tada mislila), WOW! To do tada nisam srela….

Počinje priča…..

Kaže ortak: „Kad bi samo znala, kakvog frajera za tebe imam…..“ Naravno, ja ne znam. Te preporuke nikada nisam uzimala za ozbiljno. Uglavnom su preporuke bile udri me do zore, a zora ne sviće. Izbegavam tako ja, izbegavam dok ne videh. Pa ovo nije za bacanje. Može, čak, nešto i da se iskombinuje. Naravno, to ne treba da se primeti. Ja treba da ostanem α ženka. Da, trebalo je da ostanem! Ali čovek koji iz svoje gluposti ne obraća pažnju, priznaćete – POGUBNO JE!

Svaka strategija tipa face2face propadala je. Nije pomagalo ni da mi pomogneš oko ovoga, ni da mi pomogneš oko onoga, ni da mi pozajmiš ovo i takooooo…. Kružile su priče da je zaljubljen u najbolju drugaricu. Mislim, OK budi ti zaljubljen, ali kada te ja ščepam nema više nikoga. Međutim, džaba. Posumnjala sam da možda i neće biti ništa, ali ne predajem se ja lako. Ako se u meni pojavio taj mali crv ljubomore, i kod njega će! Znači, mora uslediti logičan potez. Ljubomora i njemu! Da, ali za to treba naći adekvatnu osobu, a ne lika koji gleda u „kutije“ (kasnije ćete biti upoznati sa tim terminom) i kome je razvoj mozga ostao na čvoru života. Ali kada, tada budući, sada bivši kaže: „Ne sumnjam u tvoje kvalitete“ dok kraj njega sedi famozna drugarica, znači napadaj da pokažeš koje asove imaš.

I tako, sedim ja, sedi sredstvo i drži me za ruke. Čekam da uradi nešto konkretno, ali od toga ništa. Postideo se! Samo mi je to trebalo! Čovek me ne gleda u oči, ćuti,…. samo da poludiš. Pitam ja: „Izvini, a u šta gledaš?“ misleći da je nešto interesantno, pa da vidim i ja. I dobijam jedan izuzetan odgovor: „ U one kutije….gore…“ Pogledam ja i imam šta da vidim. Čovek gleda u zvučnike. Tada mi je bilo jasno sa kim treba da se „smuvam“. JAO! Smuvam se ja za vreme dok, tada budući, sada bivši isprati „drugaricu“ kući.

Vrati se on. Iskreno, mislila sam da neće doći ponovo. I ja se pohvalim da sam ulovila užinu, kad se on smori i tada stvarno ode. Dugo nisam znala zašto je otišao. Sada znam. Vratio se da me smuva…. Eh, glupa ja……

Bilo šta je bilo, u svakom slučaju sredstvo je moralo da se eliminiše i bilo je eleminisano. Odlučila sam se na konkretnije rešenje, pa šta bude da bude. Mislim, stvarno toliko da me iritira, nema smisla. Znala sam da ćemo se ponovo videti. Tako nešto bilo je neizbežno obzirom da imamo zajedničke drugare. Pa, makar, na jednoj proslavi moramo da se sretnemo. I bi tako.

Svi su navijali da se smuvamo, zezali nas celo veče,…I odlučila sam. Večeras idemo na konkretan potez. Krenulo je baronisanje tipa. On se nećkao kao seljačka mlada. Ali ubedih ga ja. Istina, nisam bila zadovoljna time, ali sam imala uvod za razradu.

Prva veza nam je bila kakva takva… Ništa impresivno, ništa što sam očekivala. Veliko razočarenje. Ali ne baš toliko razočarenje, ipak sam „naučila“ da igram Counter. Najbolja sam bila kada smo tadašnji, a sada bivši i ja bili u različitim timovima. Uvek me je puštao da ga ubijem da ne bi dobio ćušku…Baš cakano od njega

Ali i Counter dosadi. Dosadi i to stalno popuštanje, kao i to što je igrao mesto mene Underworld jer sam se ja plašila. Falilo mi je malo turbulencije u životu.

Postavlja se novo pitanje – KAKO RASKINUTI? Jaooooooooooo…. e, znači to je bila ludnica. Kao kad neko kaže ajd’ sad, on stalno zove, dolazi,…. Počnem da ga izbegavam misleći ukapiraće, biće lakše za oboje,…I bi tako! Raskidosmo prećutno.

Prođe neko vreme. Možda nekih dva, tri meseca. Vidim ga ja. Kosa porasla, skroz u crnom,….kretoše mi bale. Pali se lampica! Oću ga ponovo! Mislim, ponovo strategije, m***, sarme ne ide. Ipak, bili smo već zajedno. Koliko se njih mire tako posle određenog vremena, pa možemo i mi. Pomirismo se. Znači, da nije pustio kosu – ništa od toga!

Mnogo smo poboljšali vezu. Ljubili smo se kad se vidimo i kad idemo kući, prestali smo da igramo igrice, da sedimo ispred prodavnice i pijemo pivo,…Sada smo sedeli i na klupicama u parku, ponekada izlazili na glupa mesta (u gradu, zaista, nema gde da se ode), slušali muziku, uživali u istoj i takoooo…. U principu, bilo nam je lepo.

Ali,…. muškarci. Šta reći? Misli, ja imam devojku pa i ne mora više da budem nežan. Zna da je volim, to kažem ponekad i to je to. Ne znam kome bi odgovarao ovakav stav. Stvarno mi je falilo nežnosti. Kad ne leži vraže, pojavi se neko. Poče lik da me muva extra super. Nisam takav lik da varam. Ipak drugi put smo u vezi, red je da mu u oči kažem. I tu drugi put raskidosmo.

Ovaj što me muva – ne staje. Izgubih zbog njega sve ispite u junu. Svako veče čovek sedi kod mene i priča mi o biciklizmu. I to sedi do jutra. Ne zna da ode. Odlepila sam… Smuvao me je tako što me je napio pa se ja nisam ni sećala da smo se smuvali. Obavestili su me ujutru. Tada sam pomislila, kad jedem g***, ću ih jedem do kraja. Nije bio moj tip tada, slušao kao VanGogh, narodnjake i sl. Mislim,…. nema šta da mislim. Nismo bili nešto dugo u vezi.

Da se vratim na temu. Prođe tako dobrih 10 – tak meseci. Čujem ja da neka riba juri za mojim bivšim. Pa gde ćeš na njega sestro. I što je bivše to je moje. Nisam mogla da verujem da je postao frajer u pravom smislu te reči. NJEGA JURE RIBE! UUUUUUUUUUUUUUUUUU, moram opet nekako da ga smotam. Ovaj put je bilo najteže. Kao rekao da nećemo da budemo više u vezi. Molim te….. Pa znala sam ga za toliko da neće da održi reč, ali trebalo je biti uporan. To mi nije bio ni najmanji problem. Obožavam izazove!

Počnem ja ponovo šta si novo skinuo od muzike, jesi li čatao ovo, šta imaš od filmova, oćemo li u dgra,…. Malo, pomalo smotam ga. Ova veza nam je najduže trajala. Možda čak i godinu dana. Extra super uspeh…. Logično, raskinuli smo. Nismo se čuli godinu dana i ostali extra drugari sa epitetima „bivši“.

Poenta cele priče je da kada razgovaraš sa bivšim i evocirate uspomene, znaćete da nije sve bilo uzalud ukoliko On kaže: „Poslušaj ovu stvar. Uvek me podseti na tebe kada je čujem. Evo ti link-a http://www.youtube.com/watch?v=e7kJRGPgvRQ“. (Ovo, zaista, treba poslušati) A ti mu kažeš: „Dušo, mene ovo stvar podseti na tebe uvek kada je čujem. Nisam znala da se tako rado sećamo jedno drugog. Evo ti link – a http://www.youtube.com/watch?v=deK_KXkSLkM“( Naravno, i ovo poslušajate)

Ovo nije sve. Pojedine pristupe i strategije treba posebno razmotriti. U narednim danima biće više reči o tome.

 

4 thoughts on “(NE)Uspešan raskid

  1. Exboyfriend says:

    Draga Exgirlfriend doticnog ne poznajem ali mi iz teksta deluje kao jedna divna i krajnje emancipovana osoba jednom recju kralj nad kraljevima. Jako mi je zao sto ne mozes da ga prebolis i zato ti ovom prilikom zelim da ga prebolis u narednoj deceniji (ili dve)

    • Exgirlfriend says:

      Izvni, dečko, ali ne znam odakle tebi ideja da nije prežaljen? Ukoliko si pratio, a vidim da nisi, on je ostavljan – NE JA!

  2. Constrictoria says:

    Nakon prethodno rečenog, može se pretpostaviti da smo psihopate.

    Maaaaaaaaaaaaaa, joooooooooooooooooooooooooooooook. Kome bi to palo na pamet?!? 😆 😆 😆 😆

    Šalu na stranu, nasmejala si me do suza. 😆

Comment

