Porođaj u ZemljiSrbiji

Ima stvari o kojima ne želim da mislim, koje bih da izbacim iz glave. Ima stvari, koje i pored svoje duhovitosti, ne mogu da gledam sa vedrije strane. Ima stvari kojima ne mogu da se smejem. Ima stvari o kojima ne mogu da pišem na smešan način. Iako na to blogonarod nije navikao, evo onoga što me nije ubilo, ali me je zamalo nateralo da ubijem:

Kao što (verovatno) znate, porodila sam se pre cirka 5 meseci. BeliMantili su se potrudili da mi najsrećniji dan naprave agonijom (a bogami i ostale dane provedene u njihovom prisustvu). Nego, da krenem od početka:

Trudnoća je bila blizanačka. Dečak i devojčica. Radna imena – Švrćko i Frćko. Sve je teklo normalno, bez ikakvih problema. Svi nalazi uvek ok – subjektivni osećaj uvek ok. Bližio se 9. mesec i valjalo je odlučiti gde (se poroditi) i ko (će poroditi). Posle dugog lupkanja glavom i konsultacija sa budućim Kumom (koji je emigrirao u Sloveniju), te konsultacije sa njegovim drugom (koji je nesrećom ostao ovde – u daljem tekstu Ortak), nađemo doktora u gradskoj bolnici (u daljem tekstu: Veza). DrVeza je bio dužan Ortaku, te nije smeo da traži keš, pa ni poklončić. Ortak je, inače, i Sunašcetov ortak, pa je Sunašce obasjalo veselo sunašce kad je od Kuma saznao da je ovaj osta ovde („… ostajte ovdje, jer nijedno Sunce tuđeg neba neće vas grijat ko što ovo grije…” il’ u prevodu – nije se snaš’o). Uljudno sam pitala Ortaka koliko i čega bi trebalo dati DrVezi. Kud ga i pitah – samo što me nije onako loptastu pristojno napucao. Što bi se reklo: padoh mu na volej. Ortak reče da mu DrVeza duguje deeeeebeeeeeluuuu uslugu, te da je najbolji i da se ništa ne sekiram. Ok.

Odem kod DrVeze na pregled i isti je u startu bio neprijatan dok nisam rekla da me Ortak šalje. Posle toga, DrVeza procveta te da l’ mi je udubno dok radimo UZ, te da l’ mi je hladno… Reče mi DrVeza da će me poroditi carskim rezom, te da se ništa ne sekiram, jer je to zaista carski tretman (prim. aut. nikad mi neće biti jasno šta ima carsko u tome da te raspore k’o svinjče, al’ ‘ajd). Na narednom pregledu drVeza mi reče da bi trebalo da ostanem na održavanju trudnoće. Kad sam pitala zašto kad je sve u redu, DrVeza reče da je takva procedura. Bunila sam se, negodovala, nisam htela, al’ me Drveza i Sunašce nasvojiše. Da se razumemo – ako nešto mrzim, mrzim bolnicu.

Na odeljenju održavanja trudnoće mi se činilo kao da sam uletela u horor (prim. aut. ooooooooooooo, kako glupa bejah, jer ne znadoh đšta je pravi horor). U bolnicu sam krenula kao pravi geek: laptop, mobilni internet, mobilni (komaTa 2) + fantasy knjižica. Iako sam tražila apartmanče, rekoše mi da toga na održavanju trudnoće nemaju, te me smestiše u sobu sa još 2 trudnjače. A te trudnjače su baš to i bile (kao uostalom, i ostale na tom odeljenju). Nikada mi neće biti jasno zašto trudnjače rukama drže stomak, pa mu tepaju, pa pevuše, a pre dvečeru kad krenu da se maze po istom, pripadne mi muka. Hrana je ionako bila odvratna, pa mi i nije tako smetalo što mi ubijaju apetit. Ok – možda ni ja nisam normalna, ali je meni takvo ponašanje suludo. Ni ja njima nisam boila jasna: po ceo dan sam ili čitala ili visila na netu. Ni sa kim se i nisam družila. Jednostavno: moji drugari žive u kompu. I ne samo to, sigurno bih sa nekom trudnjačom i popričala da se sve eventualne teme nisu svodile na pelene, trudove, dojenje… Opet ću reći, možda sam i ja ćaknuta, ali neke stvari za mene su lične i zaista nemam potrebu da ih delim sa ostatkom sveta, kao što nemam želju ni da slušam svačije impresije na neke teme. Na tom odeljenju sam bila nedelju dana i niti jedan jedini put nisam videla DrVezu, niti me je isti obišao. Prvo sam mislila da mu se nešto strašno desilo, a kad sam saznala da isti hara po bolnici i da ga zabole quratz za mene, molila sam se silama telesnim & bestelesnim da mu se nešto strašno desi.

Jednog dana ulete jedna HisteričnaDoktorka kod nas u sobu i dreknu “PREEKLAMPSIJA”! Pitah je:

–          Vi se top meni obraćate? – ćutala je kao da me nema. – Gospođo, je l’ se Vi to meni obraćate? Na osnovu kojih analiza Vi tvrdite da sam ja u preeklampsiji? – upitah zapanjeno, jer je prošlo 5-6 dana kako su mi uradili analize krvi i mokraće. ’ladno me je iskulirala i poslala glavnu sestru da me „spremi“ za carski rez. Dan pred carski rez nema hrane, nema vode, cigareta, a oni meni rekoše da idem za sat vremena na porođaj bez ikakve pripreme. Hladne glave pozovem Sunašce da dođe i da, ako treba, provali u porodilište, ali da ja na porođaj ne idem bez njega. Utom dođe i neka sestra koja je insistirala da na svoju odgovornost potpisujem da ću primiti anesteziju, te ako u toku intervencije umrem moja porodica neće imati pravo da tuži bolnicu. Baš ohrabrujuće za jednu PrepadnutuTrudnjaču, zar ne?  DrVeze nije bilo, ali je Sunašce uleteo u sobu prepadnut, zadihan, unezveren… Dođe i neka sestra da me kao sprema i dreknu na mene. Međutim, kad Sunašce iskoraknu ispred mene, ista se odseče:

–          Šta Vi radite ovde?

–          Ide sa mnom, kokoši! – dreknuh joj.

Spremi ona mene i, zatim, uđoše još 3 sestre, GlavnaMeđuNjima reče:

–          Hajte Vi polako u salu, a suprug će da skupi Vaše stvari.

–          Ne. On ide sa mnom. – rekoh.

–          Slušajte, ovde ja naređujem i kažem: Vi u salu – on skuplja Vaše stvari! – dreknu GlavnaMeđuNjima. Priđoh joj polako, unesoh joj se u facu i dreknuh najjače što mogu:

–          Da tebe ne bi skupljali sa ovog poda, najbolje bi bilo da se sama skupiš odavde! Mrš napolje, skote! – naravno, izgubila se u roku od odmah u vidu lastinog repa.

Sunašce i ja siđosmo do operacionog bloka. Anesteziolog me nije čak ni izmerio, a kamoli nešto više. Verujte mi na reč, potrčala sam za njom kroz hodnik i uhvatila je za ruku da joj kažem na koje sam lekove alergična i da, inače, patim od alergija. Sreća u nesreći je što smo tu naleteli na MedSeku koja nam je, inače, komšinica. Unezvereni ispričasmo preeklampsija, carski, alergija, ona reče da će sad proveriti o čemu se radi.

–          Komšije, samo opušteno. nema preeklampsije, nego vaš DrVeza planira da ide van Bg-a za prvomajske praznike, a da bi uradili hitan carski treba im razlog za salu, pa su zato rekli preeklampsija. – treba li da kažem koliko smo zapanjeni Sunašce i ja bili. Znači, našu decu donose na svet 15 dana ranije, zato što se doktoru, da prostite, dig’o da za prvi maj orgija po nekoj planini!!!!! A MENI NIKO NIŠTA NIJE REKAO!!!!!!

DrVezu sam videla kad je anestezija počinjala da deluje i Asistenta mu i jasno se sećam da sam rekla:

–          Samo da se probudim…

Posle carskog su me odgurali u intenzivnu. pustili su Sunašce da me vidi. Sudbina, šta li, krevet pored mene je bila jedna baka koja je operisala nešto. I zadesilo se da joj doktor bude ona koza koja je došla kod mene u sobu i ponašala se da sam vazduh…

–          Pička li ti materina, kravetino jedna! Sreća tvoja da sad ne mogu da ustanem! Koske ću ti slomiti! Piiiipipipi ću ti slomiti! Posle mene ni lopatom neće moći da te skupe! – urlala sam na nju.

–          Smiri se, molim te, smiri se – molio je Sunašce, a kravetina me bledo gledala.

–          Šta me gledaš, pička ti materina! Jebaću ti sve po spisku, samo da ustanem! Jesi me čula!!!! – doktorka je pobegla u nepoznatom pravcu (prim. aut. i sve dok sam bila u porodilištu nisam je videla. Jedna čistačica mi je rekla da se me doktorka plaši, te da se sklanja da je ne vidim slučajno).

Komšinica je sredila da dobije apartmanče u baby friendly delu. Jedva sam čekala da mi donesu blizance. mislim, viđala sam ja njih još u intenzivnoj, ali sam želela da budu kraj mene kad sam prešla u apartman. Međutim, drugi dan ulazi JednaPedijatrica:

–          Mama, deca ne mogu da budu kod vas. Lagani su i devojčica je na veštačkoj hrani. Vi ćete da pređete kod nas dole.

–          Ok. Želim apartman.

–          Molim?

–          Kažem: želim apartman.

–          Znaš, mama, mi ti  nismo hotel sa 5 zvezdica i ne ispunjavamo želje. Apartman je dole zauzet i imaćeš isti status kao i sve porodilje. Mislim, šta će ti sad kompjuter i ostale džidža bidže, sad si majka.

–          A mi smo na ti? Ok. Prvo, Mnogo si, brate, matora da ti budem majka – pre bih mogla da ti budem praunuka. Drugo, taj nadrndani stav čuvaj za seljančure iz svog sela, a sa mnom se više ne zajebavaj, jer ne znaš ko sam. Treće, sigurna sam da ćeš mi naći apartman dole, a sledeći put kad me vidiš oslovićeš me punim imenom i prezimenom sa kezom oko glave. Važi?

–          Ti to meni pretiš.

–          Da. Neki problem? – pobegla je k’o oparena (prim. aut. BeliMantili su uglavnom bežali od mene).

Na donjem spratu je apartman zaista bio zauzet, ali su me smestili u sobu gde sam bila jedino ja. Odmah po smeštanju JednaPedijatrica je ušla u sobu sa DrugomPedijatricom:

–          To je gospođa kojoj smo mooooraaaaliii da izađšemo u susret, jer je navikla na komfor u životu. – reče Jedna Drugoj.

–          Jesi li ti to došla da me podjebavaš? Bakice, šta ti ja ono gore rekoh? – upitah tihim ledenim glasom. Jedna je zanemela i rekla da se samo šalila, a onda me oslovila imenom i prezimenom i rekla da će se apartman brzo osloboditi, te da za dan-dva sigurno prelazim tamo. Još se izvinila što sam je pogrešno shvatila. DrugaPedijatrica je bila malo mudrija od Prve, pa je odmah bila friendly nastrojena prema meni:

–          Bebice su vam super, gospođo Constrictoria. Evo, sad ću reći sestricama da Vam ih donesu. ma, to su divne bebe i obe liče na vas. Anđeli mali, anđeli na mamu. – onda je isparadirala iz sobe.

Šta da vam kažem – uvlakače mrzim. Iskrena da budem, to su moja deca i volim ih najviše na svetu i sad su stvarno lepa deca (nije što su moja, al’ su stvarno lepa 🙂 ), ali kad su se rodili, verujte mi – nije bilo ružnijih beba! časna reč – u životu nisam videla ružnije bebe! Dok nisam prešla u apartman, preživela sam agoniju: kupatilo se čistilo samo pred vizitu, što će reći: po ceo dan je bilo štrokavo. Da vas ne gadim, ali ako mislite da znate šta je štrokavost, varate se – ja sam pravu štroku upoznala u KBC Zvezdara. Da bi mi se soba uredno čistila svaki dan sam čistačicama davala 100 gr kafe i 100 gr čokolade. Da bi me sestre akušerke pustile da spavam do sedam- pola osam ujutru i da ne bi urlale na mene – dobijale su na dnevnom nivou 200 gr kafe, 200 gr čokolade i 2 l soka. Što se kaže – snašla sam se. Da se razumemo: čistačice i akušerke ništa nisu tražile od mene – sama sam davala i imala neke beneficije: doturale su mi kafu, izvodile me da zapalim, puštale me da spavam duže, čistile mi sobicu lepo… Ali ona gamad od pedijatrijskih sestara, pa ja da pišem još 10 blogova ne bih mogla dovoljno da ih ocrnim. Prvo, u boksovima sa bebama mahom rade klinke koje su rođene 1990 ili 1991. Niti imaju decu, niti ih vole (prim. aut. ovo drugo sam zaključila sama). Noću su puštale narodnjake da je grmelo celo odeljenje. Preko dana su nam donosile i bacakale decu. Sve do jedne su imale duge nokte kao po pravilu nalakirane u jarke boje. Da nisam bila u porodilištu, ne bih znala da je za rad sa bebama preduslov imati ofarbane kandže, ali čovek se uči dok je živ. Bilo su jako neprijatne. Na pitanje kako su mi bebe, odgovarale su da moram da pitam pedijatra. Pedijatar nikad nije imao vremena da me sasluša, kaže nešto… Vrhunac je bio kad su mi devojčicu, koja je inače provela i neko vreme u inkubatoru, doneli i zaboravili je kod mene čitavih 6 sati i 48 minuta. Dete je urlalo od gladi, a ja nisam mogla da mu pomognem (prim. aut. moje mlečne žlezde nisu proizvodile mleko). Posle sat i po otkad su mi doneli devojčicu, ona je mučenica počela da urla od gladi. Zgrabila sam je u naručje i otrčala u boks sa bebama. Tamo nije bilo nikog, sem beba. Pedijatrijske sestre su ostavile bebe same. Bila sam očajna. A moj očaj se merio satima. Na kraju kad su došle, malo je falilo da rastrgnem te dve male bezobrazne klinke. Na kraju su mi plakale i molile da ih ne prijavljujem. Aha, ma, važi! ja u bolnici ležim da bi mi devojčica nabacila kilažu, a one mi je ostave čitavih 6:48. Malecka jede na dva sata… A G O N I J A!!!!!!

Tu noć nisam spavala uopšte. Od 4 ujutru počela sam da šetkam hodnikom i da čekam Načelnicu. Dežurna sestra akušerka je imala razumevanja za mene. Na kraju, i ona je majka. Ujutru, negde oko pola 6 Načelnica je ušla:

–          Gospođo,mogu li da Vas pitam nešto, onako ljudski? – upitah je.

–          Recite, recite. – srdačno će ona.

–          Da li bi Vi ostavili kera da zavija od gladi?

–          Vi to ozbiljno?

–          Da.

–          Naravno da ne bih. – reče ona sva u čudu.

–          I da znate da je neko nedužnog kera ostavio da zavija od gladi, šta bi mislili o toj osobi?

–          A zašto me to pitate? jeste li dobro Vi?

–          Jesam. Odgovorite molim Vas.

–          Mislila bih da je ta osoba grozna.

–          A šta, onda, mislite o osobama koje nedužnu bebu ostave da gladuje više od 6 sati? Bebu koja je rođena kao nedonošče? Šta mislite o osobama koje ostave i ostale bebe same u boksu više od 6 sati? Šta Vi, gospođo, mislite o Vašim zaposlenima i kako je moguće da takve zveri ne da samo rade u zdravstvu, već rade sa bebama? Gospođo, po kom kriterijumu ste zaposlili te neljude?

–          Molim? Ne verujem.

–          Gospođo, ne zanima me da li verujete ili ne verujete. Zanima me kako da podnesem tužbu protiv Vaših pedijatrijskih sestara, ovog porodilišta i Vas lično, jer Vi ste im na kraju krajeva, šef? Molim Vas uputite me na ZaštitnikaPravaPacijenata.

–          Molim Vas, smirite se. Idem odmah da proverim šta je bilo. Molim Vas, sredite se… – reče i otrča. Posle dva sata Načelnica je ušla u moju sobu:

–          Gospođo Constrictoria, sinopć je bio jedan težak porođaj i bebica je bila mala i…

–          Zašto me lažete? – prekinuh je.

–          Ali, da Vam objasnim… – spetljano će ona.

–          Zašto me lažete? I zašto ne hranite moju decu? Zašto moja deca ne dobijaju na kilaži? Zašto mali bedni lažov?

–          Sa Vama je sada nemoguće pričati i ja Vas zaista ne osuđujem…

–          Ja ću Vam presuditi, neću Vas osuditi, ako moju decu izgladnjujete. Razumete li me?

Taj dan je na našem odeljenju bilo vanredno stanje. načelnica je urlala na koga god je stigla. Od mene su se svi sklanjali. Decu su mi konačno okupali i namazali pomadom. Prvi put posle porođaja. Prvi put za 16 dana. Da li verujete? Prvi put ih okupali i namazali kremom, koju sam kupila i dala im je, da bi ih uredno mazali, jer su mi tražili. Prvi put su se deca osmehivala kada su ih doneli. Prvi put sam videla da su deca sita. Mukice su uvek bile gladne kad mi ih donesu. Narednog dana, 17. dana od porođaja, u 6:32 ujutru u moju sobu je ušla Načelnica, sva vesela:

–          Vaše bebice su se ugojile dovoljno i vi danas idete kući.  – to je rekla i izletela iz sobe. Oko 9:00 je došla Pedijatrica i rekla:

–          Znate, Vaša deca… ne znam šta da Vam kažem. Imaju cistice u glavi, dečak ima kilu, problematično levo oko, a pretpostavljamo da ne čuje i na levo uvo; devojčica, takođe, iam problema sa sluhom. – samo mi se smračilo, ali sam sačuvala zdrav razum i bila nema, doktorka je nastavila:

–          Nestoje sjajno stvari ni sa CNS-om, ali kod nas dolazi doktorka koja je veliki stručnjak na tom polju. Međutim, lista čekanja je duga. Ja mogu da Vam dam njen broj, pa da privatno probate da odete kod nje. Vaše bebice… Ne znam

–          Kako znate da imaju ciste u glavicama? – pitala sam.

–          Pa, radili smo im preglede.

–          Zašto mene niko nije obavestio da će im biti rađene analize i zašto mi je uskraćeno roditeljsko pravo? Zašto ste prekršili Zakon i ozvodili medicinske zahvate na maloletnim licima, bez pratnje roditelja i roditeljske pismene i usmene saglasnosti?

–          Ali… – počela je zbunjeno.

–          Šta ali? – počela sam da povisujem ton – Š T A  A L I!!! Kako ste utvrdili da imaju ciste?

–          Ultrazvukom, ali to nije sigurno znate…

–          Gde je nalaz ultrazvuka? G D E  J E!!!!

–          Pa, mi zo ne čuvamo. Pisaće na otpusnoj listi sve. Znate…

–          HOĆU NALAZ ODMAH! ODMAH!!!!

Ona je pobegla, a ja ostala da se tresem. Došao je Sunašce po nas. Otišli smo iz Kazamata. Sutradan smo decu odmah odveli na preglede i konsultovali lekare. Hvala nebesima, klincima ništa nije falilo. Sve je bilo u redu. Kod kuće su se deca više ugojila za 5 dana, nego u porodilištu za 17. Ima li logike? I posle kažu da se treba boriti protiv BeleKuge. Ne – ovde se treba boriti protiv BelihMantila.

 

p.s.

Razumem i znam da ima BelihMantila koji savesno rade svoj posao i kojima su pacijenti na prvom mestu. Najlepše ih molim da se pobune protiv ove bagre, koja im kalja profesiju i tera ljude u očaj.

ISKORENIMO BAGRU IZ ZDRAVSTVA!

 

p.p.s.

Srela sam DrVezu malo pre nego što sam izašla iz porodilišta. Pitala sam ga čemu onakvo ponašanje. Rekao mi je da treba da budem srećna, jer sam živa, zdrava i prava. Ja sam njemu rekla da se tera u tri lepe pipipipi materine.

 

 

26 thoughts on “Porođaj u ZemljiSrbiji

  1. trener says:

    Dobro , ja sam mislio da dojiš , pa zbog toga. 😛
    Drago mi je što ti ide kako treba, vidim da si i dalje puna energije,to je dobro, čuvaj se i čuvaj bebice,Ne sekiraj se , idiota ima na sve strane, to si se i sama uverila , anajviše tamo gde ne bi smelo da ih bude
    Drago mi je što smo se čuli,
    Znači ideš oštro , ( k`o Milka Forcan :mrgreen: )
    Eto i ja sam dobio poziv pa se malo raspisao ovde, videćemo kako će sve ovo da funkcioniše. Nisam ti ostavio pesmu , evo jedna
    httpv://www.youtube.com/watch?v=5oS0TLPQXXM
    iz dva puta

    httpv://www.youtube.com/watch?v=A6TMpa4URDA

  2. trener says:

    Auu , prvi post(ako je prvi) pa odmah fajt , polako ljudi .Šta vi radite po tom BG-u , pa to tamo je pravi teksas , sunce ti poljubim.
    Pozdrav const. čestitke pre svega , sve najbolje klincima i tebi, nismo se čuli(čitali ) odavno.
    Ovo što si i kako si opisala, ja ne znam šta da kažem ,zvuči kao horor, sve tako kako si napisala ,moguće da je sada neko drugačije vreme, Uvek je bilo onih koji ne rade svoj posao kako treba, a oko porođaja i tih stvari treba da rade baš oni koji to mogu i koji to vole , na neki način.
    Ja to gledam i na ovaj način,
    moja ujna je bila babica 30 i kusur godina,( u jednom gradu u Srbiji)obožavala je to što je radila,takva je žena, porodila je ( naravno ne sama , uz pomoć svojih koleginica, ), pa malo je reći više od pola žena u tom gradu i nisam čuo da se neko požalio ,ili da su imali nekih takvih drastičnih problema, (znaš kako u manjem gradu se sve sazna , takođe u istom tom gradu (i danas), u tom porodilištu, moj zet je načelnik , čujem se sa sestrom često, odem do njih, kad mogu i ne znam za slične priče.problema sigurno ima, ne znam kako to funkcioniše, ali treba zaista imati mnogo ljubavi da bi ase radilo to što ti ljudi treba da rade.
    Opet, s druge strane, i same žene , treba da znaju šta ih čeka , da budu spremne , na to što ih očekuje i. Nemam pojma , pričam kao neko ko se ( još) nije porađao :mrgreen: )
    A , za ovo

    izvodile me da zapalim

    Hej , ženo,pa šta će tebi duvan ?
    ti si porodilja, alo , čudi me da Sunašce ništa nije rekao na ovo?
    Ali, bez sekiracije, važno je da ste svi dobro i zdravo,

    • Constrictoria says:

      trener: Hej , ženo,pa šta će tebi duvan ?
      ti si porodilja, alo , čudi me da Sunašce ništa nije rekao na ovo?

      Ovako: u 7. mesecu trudnoce sam imala ozbiljnu operaciju i mnogo sam se bila prepala za bebe. Onda mi se desio porođaj iz horora. Onda su mi se zadesila dva pedijatra il’ pedijatrice (da budem rodno senzitivna) koje su mi dale uvid u potpuno novu dimenziju kinjenja i maltretiranja. Sve sam to izdržala. Ali kad su me isprepadali na smrt sa bebicama, veruj mi, desio mi se kvrc. Sve je stalo. Kao da sam bila u limbu. Sestra mi je dala nešto za smirenje, a ja sam pitala da l’ se sme negde pripaliti. Sestra me izvela. Zapalila sam cigaru. Cigara je gorela, gorela, gorela, a ja plakala, plakala, plakala k’o poslednja pičkica. Onda sam sledeću cigaretu ispušila i rešila da ću svakom sve po spisku ko mi ugrozi bebane.
      Eto, to je to.
      Obzirom da se hrane adaptiranim mlekom, Sunašce i ja smo nastavili sa našim VoljenimPorokom. Naravski, pušimo samo u PušačkojSobi i samo uz uključen jonizator i to, otprilike, samo u ovo doba, jer trolići spavaju. 🙂 Da nam bude lakše, u PušačkuSobu smo smestili i OsnovnaSredstva za rad. Preko dana sam uglavnom mama (osim kad moram na neki sastanak il’ nešto treba hitnom hitnošću završiti), a noću VrednaRadnica i sve ostalo. Spavam po 3 sata dnevno i sve što mogu da kažem jeste LongLiveCaffeine!

      A sad malo da istrolujem sopstveni blog:
      neopisivo mi je drago što te vidim! :mrgreen: Verovatno ne znaš, pa da se pohvalim, nisam više samo PreduzetnicaPočetnica. Avanzovala sam u DOO. 8) Polako, ali sigurno, grabim krupnim koracima ka Imperiji, pa kad uzvrnem udarac, pa kad pitam Bilija “pošto firma”… Već vidim naslovnicu FinancialTimes-a “Constricotira’s company – the world leader in the IT industry”, a na slici Sunašce, Švrćko (bebana), Frćko (beban) & MojaMalenkost sa rasta kapicama…

  3. gedza shumadinac says:

    Снајка добро си ти и прошла. Моја жена је могла да страда. А за дете шта је било боље да ћутим. И сад кад и видим у бело смркне ми се пред очи.

  4. admin says:

    @Fiona
    Ako nisi, procitaj Disclaimer. Komentar

    Trece- Nisi imala mleka – izvini ali samo je jedan posto zena cije mlecne zlezde ne proizvode mleko! Da si se izmlazala i masirala umesto sto si visila na netu imala bi dovoljno mleka da dojis obe bebe!!! Znas da je beba bila kod tebe tacno ^ sati i 48 minuta! Dali si uopste pokusala da das bebi dojku ili si samo gledala na sat?

    ne samo da nije u skladu sa Disclaimerom, vec nije u redu na mnogo drugih nivoa. Komentar ti nije izbrisan, samo iz sledecg razloga: sluzice kao primer ostalim blogerima sta se ovde nece nikako tolerisati.

    Fiona, dobila si opomenu pred ban.
    Ako hoces da blogujes ovde, komentare ovog tipa zaboravi.

    @Constrictoria
    Tvoj odgovor na Fionin komentar je izbrisan. Razumem sta te je isprovociralo, ali ovde stavljamo tacku na provokacije.

    U vezi sa

    Najljubaznije molim blogere koji u životu nisu pročitali niti jedan moj tekst ili me upoznali na bilo koji drugi način, da me ne napadaju na najličnijem mogućem nivou. Jedno je ne slagati se sa napisanim, a sasvim drugo pljuvati i izvrgavati ruglu moje majčinstvo. Ja dajem sve od sebe i svojoj deci sam najbolja majka na svetu.

    Najljubaznije molim moderaciju javno, da ovakve stvari sankcioniše.

    ,

    ovde nema tajnih sankcionisanja i pregovora sa blogerima – sve je javno.

    Nemojte se nastavljati na ovaj koment. Svaki eventualni odgovor ce biti izbrisan.

  5. Constrictoria says:

    Obaveštenje blogerima:
    Najljubaznije molim blogere koji u životu nisu pročitali niti jedan moj tekst ili me upoznali na bilo koji drugi način, da me ne napadaju na najličnijem mogućem nivou. Jedno je ne slagati se sa napisanim, a sasvim drugo pljuvati i izvrgavati ruglu moje majčinstvo. Ja dajem sve od sebe i svojoj deci sam najbolja majka na svetu.

    Najljubaznije molim moderaciju javno, da ovakve stvari sankcioniše.

    Hvala unapred.

  6. Constrictoria says:

    DireWolf: K u hitnim slučajevima, ali koliko sam video to nije bio nikakav hitan slučaj već žurba da se ode na odmor.

    Upravo tako. Ni Fiona ni RuterRut ne žele da vide suštinu. Ja sam bila maximalno izmaltretirana! Na održavanju nema apartmana – ok. Nije mi se svidelo društvo u sobi – ni ja se nisam svidela njima – ok. Nisam ni sa kim komunicirala – ok. Da li je ok da uđe doktorka u sobu i da mi kaže da mi život visi o koncu i da pritom to bude najgnusnija laž? Da li je normalno da me sestra tera da potpišem papir da u slučaju MOJE SMRTI porodica nema pravo da tuži bolnicu? Pazi, idem da se porodim, a oni meni “šanse su ti 50:50 da preživiš”. Je l’ to normalno bilo gde, osim u Srbiji? Da li je normalno da sestra koja dolazi da me spremi počinje da mi preti vaspitnim šamarima i da se urla na mene da se smirim, jer plačem dok čekam muža zbog činjenice da sam potpisala nakaradu od dokumenta koji kaže da su mi šanse za preživeti 50:50? Da ta ista sestra, pošto mi je došao muž, počinje da bude jako fina? Medicinsko osoblje je gledalo samo kako da uskrati pravo (koje je plaćeno po zvaničnom tarifniku bolnice u njihovoj službi naplate) i dogovoreno mome mužu da bude uz mene prilikom porođaja. Ok -* nmije mogao u salu, ali je čekao. Zašto se BeliMantili plaše muža na porođaju? Zašto su me lagali da sam životno ugrožena? Kako su to zaključili – pogledali me i rekli “ova može da umre”?!? Analize krvi, mokraće, CCG, EKG, pa čak ni merenje telesne težine mi nisu uradili niput na odeljenju održavanja trudnoće. Nalazi sa kojima sam došla u bolnicu su bili ok. Kad se sve završilo, došla je pedijatar i još onako ošamućeno, tek prebačenu iz šoka u apartmančić, počela da me proziva što imam laptop i da mi te stvari ne trebaju, te da se širim po apartmanu i da l’ su mi deca bitna uopšte? Ma, nemoj! Je l’ to znači da ako imam decu, treba da prestanem da živim svoj život? I dok sam bila u bolnici i posle porođaja, radila sam svoj posao (koji mi na kraju krajeva i omogućava mnogo toga, pa i plaćanje apartmana). Ja nemam luksuz da kao neke majke imam porodiljsko, ja i sada radim. Ok – meni je i radno mesto tako koncipirano da mogu da ga radim sa bilo koje tačke planete, no nije ni bitno. Da se vratim na KBC Zvezdara: doktorka je sve uradila da me izbace iz BF programa. Kad sam prešla na niži spart, dobila sam zasebnu sobu. Informacije o deci niko nije hteo da mi da, čak mi je druga pedijatrica (koju sam vidsela samo taj dan) rekla da mi jedno dete verovatno neće preživeti. Na pitanje koje, slegla je ramenima i rekla da ne može da se seti. Više je nikad nisam videla. Onda su sestre zaboravile devojčicu kod mene i napravile haos sa ostalim bebama, pa sam se ja žalila načelnice. Još 4 porodilje su, isto tako, uputile načelnice žćalbu, pa su sestrice uklonjene, a mene su otpustili odmah sutradan iz bolnice sa klincima. Već sam rekla da su rekli da i on i ona imaju ciste u glavi i ostale probleme. Ja sam bebe stare 18 dana, odmah naredni dan po izlasku iz bolnice, vukla na skener i na ostale kompletne analize, jer mi je u KBC Zvezdara rečeno da moje bebe imaju debele probleme. Nalazi su potvrdili da su dijagnoze i nalazi iz KBC Zvezdara, hvala nebesima, greška! Klinci sad super napreduju i mnogo sam srećna.

    Da se dotaknem i mita i korupcije

    Što reče jedna moja prijateljica “sigurno neću ugrožavajući svoj život da se borim protiv kriminala“. Pošteno radim, imam dovoljno novca i naravno da sam htela da potplatim gde treba da svoj i dečji boravak u bolnici učinim što pristojnijim. Apartman sam platila po važećem cenovniku bolnice, u njihovoj finansijskoj službi, i omogućio mi je mir, tišinu i zasebno kupatilo. Fiona, ako si bila u KBC Zvezdara, onda znaš kako izgledaju kupatilo i WC. Sorry, ali meni ne prija da kad odem na tuširinaje ili da obavim fiziološke potrebe ispovraćam sve što sam jela i pila, jer se gadim onoga što se tamo nalazi. Da eksplicitno objasnim (oni sa slabijim stomakom ovo ne treba da čitaju): krvavi ulošci, krv u tuš kabini, smrad mokraće i fekalija; buđ na sve strane, kadica za kupanje koja je zapušena, pa po njoj pliva štrokava voda u koju neko treba da stane, ako hoće da se okupa; neke žene posle obavljanja nužde nisu ni povlačile vodu za sobom. Bar toga me je apartman spasao.

  7. RuterRut says:

    DireWolf:
    Ako čovek hoće da plati uslugu koju bolnica nudi onda i zaposleni u toj bolnici moraju da se ponašaju u skladu sa tim, a ne da izmišljaju toplu vodu i prave se pametni. Apartman se, pretpostavljam, plaća kao i svuda. Stvar principa. Ako je žena platila da joj donose doručak u krevet onda ima i da ga donose pa bilo to u bolnici ili u Hiltonu.
    Da li si zaista sigurna da je izmoždenost razlog takvog ponašanja lekara? Vidiš, za takve stvari se dobija otkaz. Njegov posao je da bude sa svima ljubazan i da svakome maksimalno pomogne. Ukoliko nije sposoban to da uradi onda neka promeni profesiju i izabere manje stresno zanimanje koje će biti u skladu sa njegovim kapacitetima.  

    Istina, a sta je sa ljubaznoscu pacijenata ❓

    • Queen_of_Winter says:

      Draga RuterRut, za početak nisam iz medecinske profesije. Pričam kao pacijent, koji nije imao nikakve veze sa porodjajem i ne verujem da cu ikada u životu imati.
      Prvo i osnovno, lekari nije da moraju da budu ljubazni, nego kad odem ima da mi dube na trepavicama. Niko kod lekara ne ide zato što voli i što želi da se iživljava nad nekim jer mu je dosadno u životu, već zato što se iz nekog razloga ne oseća dobro. Ako to ne može ili neće da uradi, pa znaš li koliko ulica treba počistiti i djubreta skupiti u zemlji Srbiji? Sreća naša pa smo toliko prljava zemlja da za nesavesne lekare uvek ima i takvog posla. Ali naša nesreća – NEMA ZAKONA!
      Drugo, da li si čula možda za par smrtnih slučajeva na porođaju? Ja jesam, sve novine su brujale o tome. Vidiš, odeš kod državnog lekara na nogama, a iznesu te u kovčegu i tebe i bebu! U principu, bebe i ne znam da li iznose, njih mogu i da spale ili šta već. Ponašaju se prema tebi kao da si stoka i to ona najprljavija. Oslovljavaju te se mama, a ti si gospođa. Da bi bilo jasnije važi parola, ONI KOJI SU ZA TEBE TI – OSLOVLJAVAŠ SA VI, A TI KOJI SI ZA NJIH VI – OSLOVLJAVAJU TE SA TI!
      Treće, ako sam ja u svom poslu profesionalna, prijatna, izlazim u susret za nemoguće stvari, ne razumem kako mene lekari i to OPŠTE prakse u prvom redu ne mogu da ispoštuju, da ne pričam o “specijalistima”.
      Vidiš, ja sam bila onaj prijatni pacijent o kome govoriš i umalo nisam oslepela zbog lekova koji su mi prepisivali “eminentni” stručnjaci, po tvom. Zatim, jedna moja najbolja drugarica umalo nija umrla i da ne stigne da se porodi jer je “eminentni” stručnjak rekao da jede slatko ako joj se jede i da to ništa ne škodi ni njoj ni bebi, a šećer je bio urnebesan, kao i pritisak. Druga moja najbolja drugarica umalo nije ugušila bebu u stomaku, jer “eminentni” stručnjaci kažu da treba da se sačeka.
      I sada, ja kao ja, treba da nađem nekog da mi napravi dete i odem u KBC Kragujevac da se porodim – mi ovde nemamo ništa drugo (obzirom da sam iz Kg-a). Pod pretpostavkom i da mi trudnoća prođe u najboljem redu, i da se prodim kako treba i bude sve OK. Koliko sam shvatila, ti budeš fina, ležiš negde sa bebama, oni ti donse bebu koju neizmerno voliš i kažu ti:”Vadi mlečnu žlezdu da podojiš dete!” Dobro, mlečnu žlezdu ne bi zvali mlečnom žlezdom, već S***S***-om. I ja, kao da sam u kamenom dobu, izbacim jednu, pa drugu mlečnu žlezdu, a neki matori deda ili baba koji su eminentni stručnjaci zevaju u mene da vide da li dobro obavljam posao. Pa ako treba i da opipaju, što da ne – možda će me bolje da uvate od mog čoveka, pa mi bude lepo. U principu, gaze mene kao ličnost. Makar ja to tako shvatam.
      Uf, ima mnogo da se piše… mada neke stvari koje bih i napisala, možda su za druge teme.
      U principu, Constrictoria ako si se trudila da sebi ugodiš – I TREBA. Nismo mi svi isto, ipak vreme komunizma davno je prošlo – NEKOME SE MOŽE APARTMAN, A NEKO MORA DA IDE U GRUPNU SOBU.
      Kažu ovi ekonimisti na televizoru, postoje bogati, srednjaci i siromašni.

      • RuterRut says:

        Pazi, ja sam lajkovala tvoj post iz razloga sto se sa tobom slazem. Ja nijednom nisam rekla da treba da cutimo kad se neko izivljava nad nama!!! Jednostavno sam komentarisala blog iz kojeg sam najvise stekla utisak da je pacijentkinja bila previse nadmena, bez obzira koliko i sta joj se moze, to je sad skroz nebitno! BEz obzira kojim poslom se bavi, iz price koja je izlozena njena prica meni je za oko zapalo njeno ponasanje a ponasalje dr je u drugom planu.
        Konkretno, ja sam mogla da izgubim zivot na porodjaju i moja curica je mogla da izgubi zivot! Ona je sada pored mene ali ima problema u razvoju! Niko nije bio neljubazan! Niko se nije izivljavao, ali nisu ni uradili posao kako je trebalo! Sada kad idemo po silnim lekarima, oni mi kazu to je greska na porodjaju, to je zato sto je ostala bez kiseonika!
        Ja tvrdim da nam u zdravstvu radi bagra! Ja tvrdim da su mnogo dece upropastili, ali nazalost nijedan roditelj koji ima osteceno dete ne trosi novac na tuzbe nego da tom detetu bude bolje!
        Ja sam samo iskomentarisala nastup iz kojeg lose zdravstvo nije predstavljeno na odgovarajuci nacin, vise je predstavljen autorkin drsak i nadmen stav, psovanje, ocekivanje koje joj se nije ispunilo.
        Zamisli, kod mene je konkretno bio slucaj preeklampsije… Nikog da mi da odgovarajucu terapiju. Zelena plodova voda, a oni vecaju da li ce me poroditi ili nece….ali to je neka druga prica

        • Queen_of_Winter says:

          RuterRut, pre svega želim da znaš da mi je strašno žao zbog svega što ti se dogodilo i da se iskreno nadam da će u najskorije moguće vreme sve biti jedno ružno sećanje.
          Constrictoria-ina priča je neke od nas veoam uznemirila. Neko se uplašio, neko se pronašao, ali bitno je da se kaže.
          Smatram da nikoga ne treba osuđivati. Svi mi pokušavamo sebi u životu da ugodimo koliko možemo. Da sam bila na njenom mestu, posle svakavih priča, skoro 100% bih isto uradila. I to ne bih uradila zato što bih volela da budem velika u nečijim očima par dana u nekoj bednoj bolnici, već da mene niko ne bi nipodaštavao. Sa svim što sam do sada uradila u životu, smatram da tako nešto ne zaslužujem. Mnogo sam se trudila, uložila i odrekla da bih postala niko onog dana kada treba da budem najsrećnija.
          Možda će moj predlog zvučati nepristojno, ali smatram da svoju priču, iako znam da je to strašno teško, treba da podeliš sa nama. Neka bude upozorenje svim nesavesnim lekarima koji čine nažao onim ljudima koji to ne zaslužuju! Neka se zna da ničiji život nije za bacanje!
          Želim da verujem da je ovo početak prestanka svih nesavesnih aktivnosti i na bilo kom nivou, od lekara, preko bankara, policije,….
          Ovi blogovi za to i služe. Možda ćemo se boriti protiv vetrenjača, ali izaćićemo kao pobednici!

  8. Fiona says:

    DireWolf, apsolutno imas pravo – nisi zensko i nisi u Srbiji. Lekara i ljudi ima raznih i uvek ce ih biti. Ljuti me sto se na koripciju najvise zale upravo oni koji prvi za korupcijom posezu i podsticu je! Osim toga, sa takvim nastupom i takvim stavom, Gdja Konstipatoria tesko da ce ikada igde naici na pristojnu uslugu i ljudski tretman.

    Sto se apartmana tice – bolnica ti ne moze pruziti uslugu koju ne pruza! Ako na odrzavanju trudnoce nema apartmana, onda ga nema, a ako na odeljenju na kojem je bila nakon porodjaja postoje samo dva apartmana (koja se ne mogu rezervisati unapred, buduci da bolnica ipak nije hotel) i ako su oba zauzeta, niko nije duzan da njoj rodi apartman samo zato sto joj se tako hoce i moze.

    Svojim ponasanjem Konstipatoria je prekrsila gomilu zakona i propisa – niko nije u obavezi da trpi njeno izivljavanje, psovanje i bahatost, pogotovo ne zene koje cekaju porodjaj ili odrzavaju trudnocu, i da samo za nju oslobadja citavu jednu sobu, a ucenjivanjem lekara dugovima koje je imao prema prijatelju prijatelja da joj pruzi poseban tretman takodje je ugrozila druge pacijente, pa je poslednja osoba koja treba da se zali na stanje u nasim bolnicama. Samo iz onoga sto je ovde napisala se vise nego jano vidi da je u daleko vecoj meri deo problema nego resenja.

    Na kraju, sto se tice plati pa klati principa – da je htela da plati, isla bi na privatnu kliniku. Ona je, ocigledno, htela da ne plati, a da u drzavnoj klinici dobije tretman kao na privatnoj, i to na stetu onih koji vezu nemaju, ili ne zele da je potegnu – za koje je nije briga, jer joj se tako moze.

    Na idiota se uvek moze naleteti, bilo medju lekarima, bilo medju pacijentima. Medjutim, kada neko treba da ode u bolnicu, umesto da odmah krene da poteze veze, mogao bi da proba i alternativni pristup – osmeh, pristojnost i ljubaznost. Ja sam probala, i uspelo mi je. 🙂

    • DireWolf says:

      OK. Prilično se slažem sa tobom. Međutim, ne slažem se sa tobom što se tiče nastupa autorke bloga. Čini mi se da je bila debelo isprovocirana i da je konflikt nastao prilikom odlaska na carski rez (možda nam Constrictoria to detaljnije objasni). Kako neko može da ti upadne u sobu, kaže ti da imaš neku boleštinu (preeklampsija, šta je to uopšte, mrzi me da guglam 😀 ) i da te odvede na operaciju bez ikakve pripreme. OK u hitnim slučajevima, ali koliko sam video to nije bio nikakav hitan slučaj već žurba da se ode na odmor. E to mi smeta. Isto kao što mi smeta dijagnoza pedijatra da deca nisu dobro, a ispostavi se da je to glupost. Neznanje, čudan smisao za humor, želja za koverticom? Šta li je u pitanju? Polazim od sebe, da su mene tako iscimali i isprepadali ne bi se završilo samo na psovkama. Eto, sa tim imam problem. Lekari ne bi smeli tako bahato da se ponašaju. Nadam se da sam shvaćen 😆

      • RuterRut says:

        ➡ preeklampsija nij bolestina nego stanje
        izazvano visokim krvnim pritiskom i može se pojaviti u trudnoći.


        E to mi smeta. Isto kao što mi smeta dijagnoza pedijatra da deca nisu dobro, a ispostavi se da je to glupost.

        Pa licno bolje da je dijagnoza negativna, pa se ispostavi da je pozitivna… zar ne ?
        nego da su nesvesni, kazu sve je u redu a ti posle godinu dana shvatis da nesto ne stima, a mogao si da to promenis da si se navreme obratio strucnjacima 😕

        Konkretno cistice u glavi, imala ih je moja cerka na rodjenju, pise u otpusnoj listi… Nismo isli privatno na uz cnsa. ALi su nestale brzo…i posle mesec dana na uz cns-a kao da ih nije bilo ❓ ❗

  9. DireWolf says:

    Hmmm… Znam da ne bih trebao da se mešam (nit’ sam žensko nit’ sam u Srbiji) ali… Čuo sam mnoge horor priče o porođajima i lekarima uopšte u Srbiji, a i sećam se dobro kako su me tete pedijatri upropastile i skoro ubile kada sam bio mali jer ih je mrzelo da obave analize. Slična priča se desila i mom drugaru 30 godina kasnije sa njegovom devojčicom koja je jedva preživela “lečenje” kod arogantnog i lenjog (nesposobnog?) pedijatra u institutu majka i dete. Čini mi se da se u Srbiji ništa ne menja u zdravstvu i da se neće promeniti sve dok se razni nesposobnjakovići kriju iza belih mantila (uz blagonaklonost države) i blate profesiju. Verujem i Constrictoriji i Fioni. U tome je i poenta. Neću da moj život ili život mojih bližnjih zavisi od toga na koju je nogu lekar ustao taj dan. Mora da u svakom slučaju obavlja profesionalno svoju posao (i ne traži mito za ono što je već plaćen). A to da li je nekome ovo ili ono simpatično, da li može (hoće), ne moće (neće) da doji je potpuno individualno. Mojoj supruzi su uradili analizu mleka i zaključili da je bolje da beba pije veštačko mleko. Da li se to radi u Srbiji? U svakom slučaju, za ovakvu akciju bi u normalnom svetu pljuštale tužbe i otkazi, a autorka bloga bi živela koju deceniju na račun bolnice.

  10. Fiona says:

    Izvini, porodila sam se u KBC Zvezdara pre manje od pet meseci i nemam pojma o cemu pricas! To sto pises moze da prodje kod nekoga ko se nije skorije poradjao! 😉
    Prvo i prvo – trazis vezu pa posle pljujes po istoj! Izvini, meni su u poal noci pocele kontrakcije i onda sam otisla u porodiliste. Bilo je sitnijih komplikacija i svi su radili svoj posao.Porodjaj mi je ostao u divnom secanju i kad se drugi put budem poradjala opet cu ici u KBC Zvezdara. Bila sam na bebi frendli odeljenju i brinula o svojoj bebi!
    Drugo i drugo -Lepo ti je doktorka rekla – otisla si u bolnicu na porodjaj a ne u hotel na odmor! To jeste zamorno, naporno, bolno iskustvo ali je isto tako i divno i produbljujuce… Nema lepse stvari nego podariti zivot! Da si malo manje mislila na sebe a vise na svoju decu ne bi divljala toliko po bolnici!!!
    Trece- Nisi imala mleka – izvini ali samo je jedan posto zena cije mlecne zlezde ne proizvode mleko! Da si se izmlazala i masirala umesto sto si visila na netu imala bi dovoljno mleka da dojis obe bebe!!! Znas da je beba bila kod tebe tacno ^ sati i 48 minuta! Dali si uopste pokusala da das bebi dojku ili si samo gledala na sat?
    Cetvrto – Odakle tebi pravo da pljujes po drugim zenama koje su dosle u bolnicu na odrzavanje trudnoce?! 😯 Koje ko zna koliko su se borile i napatile da ih sacuvaju i iznesu do porodjaja i normalno da ce maziti svoje stomake i pricati svojim bebama! Kad bi malo pocela da gledas i oko sebe, a ne samo sebe videla bi kakav je zivot! Ali ne! Ti zelis da pljujes, pretis i psujes sve i svakoga, a onda ocekujes da se ti isti ljudi sa postovanjem i ljubaznoscu ophode prema tebi!!!! 😯
    Zao mi je sto zbog ljudi kao sto si ti lekari budu izmozdeni pa posle nemaju energije ni volje da posvete paznju drugima koji je stvarno i zasluzuju!
    Presrecna sam sto je meni porodjaj u zemlji Srbiji stvarno divno iskustvo i sto 4 meseca posle njega se nasmejem kad ga se setim! Rodila sam zdravu, pravu, divnu devojcicu i nista mi nije vaznije od

    • DireWolf says:

      Fiona: Drugo i drugo -Lepo ti je doktorka rekla – otisla si u bolnicu na porodjaj a ne u hotel na odmor!

      Ako čovek hoće da plati uslugu koju bolnica nudi onda i zaposleni u toj bolnici moraju da se ponašaju u skladu sa tim, a ne da izmišljaju toplu vodu i prave se pametni. Apartman se, pretpostavljam, plaća kao i svuda. Stvar principa. Ako je žena platila da joj donose doručak u krevet onda ima i da ga donose pa bilo to u bolnici ili u Hiltonu.

      Fiona: Zao mi je sto zbog ljudi kao sto si ti lekari budu izmozdeni pa posle nemaju energije ni volje da posvete paznju drugima koji je stvarno i zasluzuju!

      Da li si zaista sigurna da je izmoždenost razlog takvog ponašanja lekara? Vidiš, za takve stvari se dobija otkaz. Njegov posao je da bude sa svima ljubazan i da svakome maksimalno pomogne. Ukoliko nije sposoban to da uradi onda neka promeni profesiju i izabere manje stresno zanimanje koje će biti u skladu sa njegovim kapacitetima.

  11. RuterRut says:

    Mene samo zanima zbog cega toliko pretnji? Zbog cega apartman…?
    Zbog cega toliko zahteva i stava : ne znat vi ko sam ja?! 😯

    • Constrictoria says:

      Da li treba nekome ko se prema meni ponaša kao prema nižem biću da kažem “jao, oprostite, o svemoćni, ja sam mali bedni crv i sa mojim i životom moje dece možete da radite šta hoćete”?!? Da li je normalno da mojoj deci rade bilo kakve analize, a da me pritom čak i ne obaveste, a kamoli kažu da imam pravo da im prisustvujem? Da li je normalno da idem na “hitni” carski, zato što doktor, koji treba da me operiše, ide na Kop za praznik? Da li je normalno da anasteziologa zabole koliko kilograma imam, da li imam alergije, koja sam krvna grupa i da li su mi uopšte urađene analize? Na koncu, da li je normalno da se tresem i aminujem svemu nekome što kaže, samo zato što nosi beli mantil? Zato nadrndani stav. Zato što ne dam da me ponižavaju i da se izdiru na mene. Zato meni babica nije lupila šamar što ne znam da dojim dete, a jednoj jadnici koja ćuti i trpi jeste. Eto, zato.

      A apartman? Apartman zato što mi se može.

      • RuterRut says:

        Ma sve je to ok -moze ti se- ali nigde ti ne nudis da platis taj apartman, nego ti zahtevas….
        Iz tvog posta ja ne sticem utisak da ti se nesto strasno desilo, nego si racunala na ne znam ti ni ja kakav tretman, jer si imala drVezu, pa si razocarana……. Jel? I to omalovazavanje drugih trudnica, bas je onako 🙄
        Ovde su po meni istraumirani ti zdravstveni radnici na koje si ti urlala….A da nisi vijala drVezu mozda ne bi bio uradjen taj hitni carski? Mozda bi te primio neki normalan dr i uradio carski na vreme?!

        Ja nisam zdravstveni radnik… Strasno sam razocarana njima, mada ima izuzetaka koji su vredni titule koje nose.
        Ja sam majka. Imala sam strasno iskustvo, nisam nezadovoljna tretmanom u bolnici, nisam imala vezu, i mislim da se nikom ne moze da se ponasa ni kao drVEza niti kao autor bloga!
        Al ti nabijamo citanost 😆

  12. RuterRut says:

    Jes ima stoke u zdravstvu, al ne znam cime se ti ovde ponosis?
    Jos nesto beba rodjena 15 dana pre termina nije nedonosce, bez obzira na kilazu! 😕

    • Constrictoria says:

      Ponosim? Ne, ne ponosim se ničim. Ispričala sam šta se dogodilo. Ako ti imaš viđenje da se nečim ponosim, uputi me u suštinu istog.
      Možda beba rođena 15 dana pre termina nije nedonošče, ali ako mi PresvetliPedijatar kaže da mi je ćerkica nedonošče ko sam ja da dovodim TajSvevišnjiSud u pitanje?!?
      Edit:
      Ono o ponosu, čime se ponoisim… Kad malo bolje razmislim ponosim se nečim iz čitavog ovog horor iskustva: ponosim se činjenicom da sam preživela operaciju bez ikakve pripreme, te sad mogu nadugačko i naširoko da pljujem po onima kojima je više do keša nego do Hipokrata. Eto, time se ponosim. Malo li je u današnje vreme?

Comment

